10 dpo i morgen er så usikker om jeg skal begynne testing, eller klarer jeg vente til ikm
Jeg har ikke klart å vente.. Her ryker første test 8 dpo! Har ikke sjanse til å vente lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo i morgen er så usikker om jeg skal begynne testing, eller klarer jeg vente til ikm
I like måte jeg krysser fingrene med degSå gøy å bli bedre kjent med deg! Krysser fingrene for tvillinger her også jeg da! Jaa, uka vår nærmer seg med stormskritt - syns den går veldig radig til tross for at jeg gjerne skulle hatt lørdagen her med det samme!! Og FOR ei herlig termingruppe vi hadde vært!
Jaaa!! Tenk så fantastisk! For en fin reise vi hadde fått sammenÅh, kan vi ikke bli 3 stk med tvillinger
Fanatisk! Gjerne oppdater oss10 dpo i morgen er så usikker om jeg skal begynne testing, eller klarer jeg vente til ikm
Nei, ikke enda! Jeg hadde ikke eggløsning solmvanøig på cd14, også gikk jeg tom for tester på et tidspunkt… men trooor jeg er 4dpo i dag. Har du begynt å teste?@Spiire Har du begynt og teste enda?
Ja, måtte faktisk ha noen å sammenligne med. Gidder ikke mere skygge og falske forhåpninger Innbiller meg en strek på den i dag om jeg legger godvilje til… sikkert bare innbilningNei, ikke enda! Jeg hadde ikke eggløsning solmvanøig på cd14, også gikk jeg tom for tester på et tidspunkt… men trooor jeg er 4dpo i dag. Har du begynt å teste?
hahah du og jeg lager visst skyggestrekerJa, måtte faktisk ha noen å sammenligne med. Gidder ikke mere skygge og falske forhåpninger Innbiller meg en strek på den i dag om jeg legger godvilje til… sikkert bare innbilning
Krysser fingrene!!Må bare ta en test hverdag for å ha noe å sammenligne med. Fikk så mange med skygge sist mnd Bildene så er de tørre, premom ikke tørre.
Hvordan redigerer du for å få til de mørke bildene? Syns de var lettere å lese avMå bare ta en test hverdag for å ha noe å sammenligne med. Fikk så mange med skygge sist mnd Bildene så er de tørre, premom ikke tørre.
JaaaO
hahah du og jeg lager visst skyggestreker
Den appen herHvordan redigerer du for å få til de mørke bildene? Syns de var lettere å lese av
Genialt. Takk!Den appen her
Så spennendeMåtte jo teste 8 DPO, men mulig skygge eller svak strek... Tar ny 11 DPO, altså fredag