❤️ IKM uke 34 ❤️

Vi vil veldig gjerne gi jenta vår et søsken. Rakk å se for meg vår komplette familie i fjor sommer da jeg kom til uke 8 og mistet i MA. Etter det har egentlig ønsket bare vært enda sterkere. Vi er likevel klar over at det muligens ikke går og vi er super-takknemlige for jenta vi har og muligheten til å være foreldre for henne.
føler så med deg :Heartred Det er så utrolig vondt og miste, og man ønsker så sterkt en liten en etter at man har mistet, blir så utrolig sårt. Det er så utrolig grusomt å ikke vite om det vil gå eller om det vil ta kjempe lang tid. Alderen er liksom ikke noen stor støtte.. Men, Mamma ble gravid med min lillesøster når hun var 43 og min mormor fikk min onkel når hun var 48. Så det her skal gå for oss også :Heartred
 
Klar for spørsmålsrunde? ❤️ Vi har blitt mange herlige damer her inne nå syns jeg, og det er såå gøy å bli kjent med dere, så jeg tenkte å stille et lite spørsmål :happy: Hvor mange barn har du nå, og hvor mange barn vil du ha? :dummy:

Jeg har to barn, ett av hvert kjønn, men føler meg så langt ifra ferdig.. ❤️ Jeg har lenge sett for meg et liv med fire barn, og har vært veldig tydelig med mannen om akkurat det - også gjerne så tett som mulig, men syns det er helt greit å ha et litt lengre opphold mellom det tredje og fjerde barnet om mannen ønsker det ❤️ Mannen er enn så lenge med på planen og ser allerede etter en større bil til både meg og han, men han er også litt redd for at det kan bli veeeldig slitsomt med tanke på hvordan livet er akkurat nå med to barn under fire år.. :hilarious::angelic: Trøster han med at barna vi har fra før blir jo større de også, og at de yngste barna kanskje finner både trøst, kos, hjelp og lekekamerater i dem, sånn at vi foreldre ikke alltid blir «spist opp» :hilarious::hilarious: Når vi er ferdige med å lage babyer og yngstemann har blitt et par år, så ønsker jeg å skaffe en hund ❤️

Din tur! ❤️❤️
Kjempefint initiativ - og enig at det er veldig hyggelig å bli bedre kjent!❤️

Vi har en jente fra før som snart fyller et år❤️ Meg personlig har alltid hatt en drøm om tre barn (tre jenter), også helst så tette som mulig som mange av dere skriver.
Mannen vil faktisk ha fire! Så vi tuller også med at dersom det blir tvillinger på tredje forsøk så er det greit, sånn som dere FruO93 :hilarious: Jeg er faktisk selv tvilling på fødsel nr. 3 for moren min, så det er fullt mulig!:laughing002

Men vi tar det likevel som det kommer. Det er så vanskelig å se for seg hvordan det blir med mange barn, så tar liksom et barn av gangen her. Det viktigste for meg er at barna vi faktisk har, får den kjærligheten, omsorgen og tiden fra oss som hver av de fortjener❤️

Ellers håper jeg sååå på å få mai-barn i denne runden, da jeg selv er født i mai:love7
 
Hiver meg på her, jeg også :happy: ikke vært med i noen grupper før. Stresser allerede selv om dette kun er 3. pp for vår del. Har denne runden forsøkt Concieve plus og er på 3. syklus med myo-inositol (mild grad av PCOS, har nå fått 28 dagers syklus), men var uheldig å ble skikkelig slått ut av forkjølelse samme dagen som EL, noe som fortsatt henger i.. håper dette ikke spolerer sjansene våre:arghh:

Hellepelle - 33 - B2 - Pp3 - EL 9/8 - IKM 24/8
 
Back
Topp