Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg starter 8dpo det var da jeg fikk positiv test sist gang jeg ble gravid (og dessverre mistet i MA/BO)Dere som er i DPO-land; hvor tidlig starter dere å teste? Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge
Så bra! Hvor mange dpo er du?Denne gangen går dpodagene unna! Siste to kveldene har jeg vært plaget av halsbrann. Ellers lite symptomer den ene eller andre veien.
Vil starte 8 dpo, klarer ikke å vente 5 DPO i dag. Har et lite håp denne mnd, men er så redd for å bli skuffaDere som er i DPO-land; hvor tidlig starter dere å teste? Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge
Håper jeg klarer å vente til 9 DPO, som er mandag om en uke men er redd for at jeg har for mye tid til å tenke på testing til helgen, og muligens ryker på en 8DPODere som er i DPO-land; hvor tidlig starter dere å teste? Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge
OnsdagHvis eggløsningstesten er positiv i dag (mandag), når er jeg 1 DPO da? Vet det har blitt nevnt her tidligere, men jeg klarte ikke finne det og det ble mange sider å bla gjennom
Takk! Gleder meg til å telle ned, følge med på hvilepulsen og ikke minst testeOnsdag
Den vil jo uansett være negativt 6 dpo, så da kan du like godt bare drikke vin til maten uten å ta en test Det har ikke så mye å si uansett. Et glass vin her og der når egget kanskje såvidt har festet seg liksom.Jeg kommer til å ta en test på fredag (6 DPO), for skal i bursdag hvor jeg vet det blir servert vin til maten Vet det sannsynligvis er alt for tidlig, men tenker jeg tar ett glass til maten om den er negativ. Etter det venter jeg til 10 DPO med å teste (om jeg klarer - mye mulig jeg ryker på en test 8 DPO også)
Jeg skal også prøøøve å vente til 10 dpo. Som er onsdag i neste uke. Skal heldigvis på hytta i morgen og blir borte 5-6 dager. Så da håper jeg at tiden flyr mens jeg er der. Tar heller ikke med meg tester dit, siden det uansett blir for tidligDere som er i DPO-land; hvor tidlig starter dere å teste? Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge
Dere som er i DPO-land; hvor tidlig starter dere å teste? Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge
Sniker inn her med IKM i uke 34
Tester etter EL denne runden, men skjønner ikke helt det her. Burde ikke testene synke og forbli lave om EL har vært? Eller er det normalt at de går opp og ned etter EL også? Har ikke EL vært enda likevel kanskje? Noen innspill? Vis vedlegget 441491
Dame93 - 30 - B3 - PP1 etter SA - EL 5/8 - IKM 19/8
Melder meg inn her Prøver å holde ut til torsdag eller lørdag med å teste
Leser jo så mye forskjellig helle tiden men, egget kan feste seg fra 5 DPO eller er det 6 DPO? Hva er egentlig riktig.