❤️ IKM uke 34 ❤️

I Januar og Februar så fikk jeg EL på CD 19 og CD 21, så enten er den veldig forsinket eller så har den vært, så ikke slutt og leit etter den i tilfelle den plutselig kommer. Og det er fint at du skal til Gyn, for de ser om den har vært eller kommer :)

Jeg sa til samboeren i dag at det blir aksjelegging hver dag frem til jeg har vært hos gyn :hilarious: Skal fortsette å teste, kan ikke gå glipp av en eggløsning!
Tenker jeg uansett blir i samme IKM-gruppe for jeg har jo hatt stabil syklus hele veien:) og det er så hyggelige folk her inne :love7
 
Jeg sa til samboeren i dag at det blir aksjelegging hver dag frem til jeg har vært hos gyn :hilarious: Skal fortsette å teste, kan ikke gå glipp av en eggløsning!
Tenker jeg uansett blir i samme IKM-gruppe for jeg har jo hatt stabil syklus hele veien:) og det er så hyggelige folk her inne :love7
Syntes jeg er den super fin plan og jaaa du må bli her :love7 hadde vært så gøy om vi alle kom i samme termin gruppe også! Håper vi slår gravid rekord på IkM gruppe :hilarious:
 
Den var fin :Heartred 4 dager dpo og merker ingenting her foreløpig… men det gjorde jeg heller ikke med første så det trenger sikkert ikke bety noe :scratch blir smågal i denne venteperioden :happy090
Er bare 3 DPO gleder meg til 5 for da begynner de spennende dagene med symptom jakt.. heldig du som er det i morgen :Heartred jeg har jo alltid fått økt hvilepuls når jeg er gravid, så følger med på klokken som en hauk også :hilarious:
 
Er bare 3 DPO gleder meg til 5 for da begynner de spennende dagene med symptom jakt.. heldig du som er det i morgen :Heartred jeg har jo alltid fått økt hvilepuls når jeg er gravid, så følger med på klokken som en hauk også :hilarious:
Oi det har jeg ikke hørt om! Jeg er en nørd på å tracke ting på pulsklokka så det skal jeg også følge med på :happy:
 
Oi det har jeg ikke hørt om! Jeg er en nørd på å tracke ting på pulsklokka så det skal jeg også følge med på :happy:
Her er når jeg ble gravid med lille gutt født Mars 23, ble også gravid i Mai, men mista i uke 8. hvilepulsen blir som en positiv graviditets test :hilarious: Den går bare rett opp.
 

Vedlegg

  • IMG_3323.png
    IMG_3323.png
    318,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_3322.png
    IMG_3322.png
    322,9 KB · Visninger: 0
Håper den dukker opp snarest - og så fint at du blir ❤️❤️
Jeg er egentlig ganske sikker på at den er i dag, for nå er det mye stikkinger på høyre side. Og testen er så sterk som jeg pleier å få, er veldig dårlig på å finne peak :laughing002 Ser også at jeg har hatt EL lørdag siste to månedene, og menstruasjon søndag 2 uker etter. Så da tror jeg det blir sånn nå også, og at jeg er akkurat innafor uke 34:love7
 
Her er når jeg ble gravid med lille gutt født Mars 23, ble også gravid i Mai, men mista i uke 8. hvilepulsen blir som en positiv graviditets test :hilarious: Den går bare rett opp.
Se der ja! Tydelig stigning! Jeg har også relativt stabil hvilepuls på rundt 55, så en økning bør være mulig å få med seg. Hvor tidlig økte pulsen hos deg?
 
Se der ja! Tydelig stigning! Jeg har også relativt stabil hvilepuls på rundt 55, så en økning bør være mulig å få med seg. Hvor tidlig økte pulsen hos deg?
Så fort egget fester seg så har det begynt og øke :) I hvertfall det jeg mistenker, siden det startet å øke forskjellig begge gangene. Først var 9 DPO og andre var 6 DPO
 
Back
Topp