❤️ IKM uke 34 ❤️

Og endelig!! To timer etter forrige test ble tatt snek jeg meg på en aldri så liten dopause på jobb :Heartred Tilnærmet positiv! Får nok da positiv og peak i ettermiddag/kveld.
Sendte bilde til mannen som svarte med: i kveld skal vi kose oss, og i morgen tidlig :hilarious: ingen tvil om at han i hvertfall er like ivrig som meg og ønsker dette sterkt. Det gjør meg så glad å ha han med laget :Heartred
Nå har jeg vært veldig selvsentrert de siste dagene her inne, fordi jeg kun har vært i mitt eget hode. Nå kan jeg senke skuldrene litt og gleder meg masse til å ha koselige samtaler med dere igjen :happy:
Fantastisk!❤️ Ble litt mer optimistisk i dag jeg også når det plutselig var mye el-slim i dag morges. Tok ikke en test fordi jeg orket ikke se enda en svak test, men mistenker at EL kommer i morgen, og da er den ganske presis likevel :joyful:

Rart hvor påvirket vi blir fra dag til dag… Glad du endelig kan senke skuldrene litt!
 
Tar dere noen vitaminer? Tar multivitaminer og tran, men leste at man skal være forsiktig med A vitaminer. Så tror jeg skal kutte ut en av delene. Har aldri tenkt på det før. Har tatt det i alle graviditetene mine
 
Tar dere noen vitaminer? Tar multivitaminer og tran, men leste at man skal være forsiktig med A vitaminer. Så tror jeg skal kutte ut en av delene. Har aldri tenkt på det før. Har tatt det i alle graviditetene mine
Tar Folsyre før svangerskapet/i prøveperioden, så blir det omega-3, vitamin D og jern når jeg etter hvert blir gravid :happy:
 
Hopper rett inn i praten om vitaminer. Jeg tar jod i tillegg! Gjorde det hele graviditeten med yngste og nå fremdeles når jeg ammer. (Pluss folat, d-vitamin og jern, jeg har alltid lavt jern:hungover:)

Edit.: Da jeg ble gravid sist var det litt nye anbefalinger, og om jeg ikke tar helt feil er deg nå anbefalt å ta jod i tillegg til folsyre når man planlegger/er gravid/ ammer (og ikke får i seg nok gjennom kosten). Legger ved link:
 
Hopper rett inn i praten om vitaminer. Jeg tar jod i tillegg! Gjorde det hele graviditeten med yngste og nå fremdeles når jeg ammer. (Pluss folat, d-vitamin og jern, jeg har alltid lavt jern:hungover:)

Edit.: Da jeg ble gravid sist var det litt nye anbefalinger, og om jeg ikke tar helt feil er deg nå anbefalt å ta jod i tillegg til folsyre når man planlegger/er gravid/ ammer (og ikke får i seg nok gjennom kosten). Legger ved link:
Ja, du får kjøpt folsyre med jod, de skal jeg kjøpe neste uke. Har folsyre som jeg tar hverdag den er uten Jod så blir bytta ut. Men, gravide skal ikke ta for mye A vitamin. Så skal kjøpe Omega 3 uten A og D og multivitamin uten A. Var innom apoteket nå og snakket med de. I de nå så er det A vitamin i begge to så slutter å ta dem i morgen.
 

Vedlegg

  • IMG_3294.jpeg
    IMG_3294.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 0
  • IMG_3295.jpeg
    IMG_3295.jpeg
    219,5 KB · Visninger: 0
Back
Topp