❤️ IKM uke 34 ❤️

Kveldens og mest trolig PPens siste aksjelegging gikk dessverre ikke som planlagt og ønsket.. :nailbiting:Mannen sliter VELDIG med å holde lillemannen ivrig nok og klarer ikke å komme.. :arghh: Det er såå sinnsykt frustrerende at jeg har ikke ORD. Men, jeg er ikke så dum, for jeg har nemlig lest om folk som har lyktes med hjemmeinseminering.. :hilarious: Så, jeg sa til mannen at han kunne ta seg en tur til badet for å kose seg litt på egenhånd - OG at han da likeså greit kunne komme oppi en plastkopp om det var enklere enn å humpe på meg. Som sagt, så gjort - mannen syntes det var en strålende løsning! :hilarious: OG TROR DERE IKKE AT MANNEN MISTET KOPPEN DA, MED DE EDLE AKSJENE!!! FYY. Heldigvis tok koppen bare en liten salto, og landet pent og pyntelig på gulvet med alt innholdet i! PJUH!! Så nå har jeg inseminert meg selv med ei sprøyte, og jeg ligger i skrivende stund med beina og rumpa så høyt som jeg klarer, ooog med et Ferti-Lily befruktningsbeger oppi for å holde ting på plass!! :angelic:
 
Jeg klarer ikke holde meg unna kaffen. Drikker 3 kopper om dagen :shy:
I feel you :laughing002
Jeg slutter kun i prøvetiden da, og så begynner jeg igjen når verste uggen-perioden er over om jeg blir gravid ❤️❤️ Håper jeg kan kose meg med kaffe igjen når høsten kommer for fullt ❤️
Skjønner. Jaa, vi trenger jo en kose-kopp i høst! Jeg kommer nok til å ha min latte, så lenge den frister :smiley-ashamed005
Jeg drikker ikke kaffe, men pøser nedpå pepsi max...:hilarious: jeg kutter ned når jeg får positiv test. Godt mulig det har noe å si, men det kan ikke være mye...
Jeg har tenkt litt på det samme! Jeg liker godt cola, men prøver å holde meg kun til helgene. I helgen hadde jeg cola og droppet kaffe i tilfelle det kunne bli for mye :laughing002 da jeg var gravid med nr 2 så smakte cola høgg, så det passet perfekt :hilarious:
 
Kveldens og mest trolig PPens siste aksjelegging gikk dessverre ikke som planlagt og ønsket.. :nailbiting:Mannen sliter VELDIG med å holde lillemannen ivrig nok og klarer ikke å komme.. :arghh: Det er såå sinnsykt frustrerende at jeg har ikke ORD. Men, jeg er ikke så dum, for jeg har nemlig lest om folk som har lyktes med hjemmeinseminering.. :hilarious: Så, jeg sa til mannen at han kunne ta seg en tur til badet for å kose seg litt på egenhånd - OG at han da likeså greit kunne komme oppi en plastkopp om det var enklere enn å humpe på meg. Som sagt, så gjort - mannen syntes det var en strålende løsning! :hilarious: OG TROR DERE IKKE AT MANNEN MISTET KOPPEN DA, MED DE EDLE AKSJENE!!! FYY. Heldigvis tok koppen bare en liten salto, og landet pent og pyntelig på gulvet med alt innholdet i! PJUH!! Så nå har jeg inseminert meg selv med ei sprøyte, og jeg ligger i skrivende stund med beina og rumpa så høyt som jeg klarer, ooog med et Ferti-Lily befruktningsbeger oppi for å holde ting på plass!! :angelic:
Hahaha dagens :laughing001 :laughing001 vi blir jo helt desperate etter svømmerene når vi prøver :hilarious:

Godt at alt gikk etter planen til slutt, nå må det bare virke!!
 
Spent på om el er i kveld eller i morgen :angelic:
Screenshot_20240808_212741_Premom.jpg
 
Åneei, så trist lesing❤️ skjønner godt du er deprimet og motløs. Det er liksom noe som ligger langt bak i hode "vi har alltid ivf" men nå ble det tatt fra deg, liksom :sorry:
Jeg heier veldig på deg, håper dere får full klaff denne gang❤️❤️
Jepp.. «my thoughts exactly» Heier på deg også! …og resten av damene!
 
Det har vært veldig fint å lese alle innleggene i dag, både for de som sliter med å vite når EL kommer og de som er midt i det/snart i dpo land. Sender varme tanker til dere alle uansett hvilken situasjon dere er i❤️❤️

Jeg er oppe sent for en gangs skyld for å få unna alt arbeidet på jobben ifbm at jeg skal ut i fire uker ferie fra i morgen ettermiddag. Gleder meg vilt til å ta en etterlengtet (og veldig sen) ferie!!

Dessverre blir nok også ventetiden i dpo land sikker veeeldig drøy når vi i neste uke skal på hytta den dagen jeg mest sannsynlig er 1 dpo :arghh: Samtidig har jeg sikkert maaaasse tid til å prate ekstra med dere damer i mellomtiden:hilarious:
 
Back
Topp