❤️ IKM uke 34 ❤️

Kveldens og mest trolig PPens siste aksjelegging gikk dessverre ikke som planlagt og ønsket.. :nailbiting:Mannen sliter VELDIG med å holde lillemannen ivrig nok og klarer ikke å komme.. :arghh: Det er såå sinnsykt frustrerende at jeg har ikke ORD. Men, jeg er ikke så dum, for jeg har nemlig lest om folk som har lyktes med hjemmeinseminering.. :hilarious: Så, jeg sa til mannen at han kunne ta seg en tur til badet for å kose seg litt på egenhånd - OG at han da likeså greit kunne komme oppi en plastkopp om det var enklere enn å humpe på meg. Som sagt, så gjort - mannen syntes det var en strålende løsning! :hilarious: OG TROR DERE IKKE AT MANNEN MISTET KOPPEN DA, MED DE EDLE AKSJENE!!! FYY. Heldigvis tok koppen bare en liten salto, og landet pent og pyntelig på gulvet med alt innholdet i! PJUH!! Så nå har jeg inseminert meg selv med ei sprøyte, og jeg ligger i skrivende stund med beina og rumpa så høyt som jeg klarer, ooog med et Ferti-Lily befruktningsbeger oppi for å holde ting på plass!! :angelic:

Jeg klarer ikke holde meg unna kaffen. Drikker 3 kopper om dagen :shy:
I feel you :laughing002
Jeg slutter kun i prøvetiden da, og så begynner jeg igjen når verste uggen-perioden er over om jeg blir gravid ❤️❤️ Håper jeg kan kose meg med kaffe igjen når høsten kommer for fullt ❤️
Skjønner. Jaa, vi trenger jo en kose-kopp i høst! Jeg kommer nok til å ha min latte, så lenge den frister :smiley-ashamed005
Jeg drikker ikke kaffe, men pøser nedpå pepsi max...:hilarious: jeg kutter ned når jeg får positiv test. Godt mulig det har noe å si, men det kan ikke være mye...
Jeg har tenkt litt på det samme! Jeg liker godt cola, men prøver å holde meg kun til helgene. I helgen hadde jeg cola og droppet kaffe i tilfelle det kunne bli for mye :laughing002 da jeg var gravid med nr 2 så smakte cola høgg, så det passet perfekt :hilarious:

Kveldens og mest trolig PPens siste aksjelegging gikk dessverre ikke som planlagt og ønsket.. :nailbiting:Mannen sliter VELDIG med å holde lillemannen ivrig nok og klarer ikke å komme.. :arghh: Det er såå sinnsykt frustrerende at jeg har ikke ORD. Men, jeg er ikke så dum, for jeg har nemlig lest om folk som har lyktes med hjemmeinseminering.. :hilarious: Så, jeg sa til mannen at han kunne ta seg en tur til badet for å kose seg litt på egenhånd - OG at han da likeså greit kunne komme oppi en plastkopp om det var enklere enn å humpe på meg. Som sagt, så gjort - mannen syntes det var en strålende løsning! :hilarious: OG TROR DERE IKKE AT MANNEN MISTET KOPPEN DA, MED DE EDLE AKSJENE!!! FYY. Heldigvis tok koppen bare en liten salto, og landet pent og pyntelig på gulvet med alt innholdet i! PJUH!! Så nå har jeg inseminert meg selv med ei sprøyte, og jeg ligger i skrivende stund med beina og rumpa så høyt som jeg klarer, ooog med et Ferti-Lily befruktningsbeger oppi for å holde ting på plass!! :angelic:
Hahaha dagens :laughing001 :laughing001 vi blir jo helt desperate etter svømmerene når vi prøver :hilarious:

Godt at alt gikk etter planen til slutt, nå må det bare virke!!

Spent på om el er i kveld eller i morgen :angelic:
Screenshot_20240808_212741_Premom.jpg

Det har vært veldig fint å lese alle innleggene i dag, både for de som sliter med å vite når EL kommer og de som er midt i det/snart i dpo land. Sender varme tanker til dere alle uansett hvilken situasjon dere er i❤️❤️

Jeg er oppe sent for en gangs skyld for å få unna alt arbeidet på jobben ifbm at jeg skal ut i fire uker ferie fra i morgen ettermiddag. Gleder meg vilt til å ta en etterlengtet (og veldig sen) ferie!!

Dessverre blir nok også ventetiden i dpo land sikker veeeldig drøy når vi i neste uke skal på hytta den dagen jeg mest sannsynlig er 1 dpo :arghh: Samtidig har jeg sikkert maaaasse tid til å prate ekstra med dere damer i mellomtiden:hilarious:

I feel you :laughing002

Skjønner. Jaa, vi trenger jo en kose-kopp i høst! Jeg kommer nok til å ha min latte, så lenge den frister :smiley-ashamed005

Jeg har tenkt litt på det samme! Jeg liker godt cola, men prøver å holde meg kun til helgene. I helgen hadde jeg cola og droppet kaffe i tilfelle det kunne bli for mye :laughing002 da jeg var gravid med nr 2 så smakte cola høgg, så det passet perfekt :hilarious:
Samme her, i mine to fullgåtte svangerskap smakte pepsien grusomt. Jeg ventet på at det samme skulle skje da jeg var gravid tidligere i år, men var ikke like heldig da gitt!

Fantastisk! :hilarious::Heartred

Oi, siste barn som 48 år er ikke værst altså :D
Føler alle drakk kaffe før, tror ikke min mamma stoppet med det da de prøvde/var gravide :laughing002 det er så koselig med den koppen, blir vanskelig å slutte!
Ja, hva var det dem ikke gjorde før :hilarious: I dag kam man liksom ikke gjør noen ting. Alt er jo farlig eller reduserer det ene å det andre. Ja, hun hadde 6 barn, kunne hatt 8. så var en stor flokk :Heartred den koppen er veldig hellig, får heller redusere inntaket til man blir gravid. Akkurat må jeg bare ha kaffe hverdag for å overleve :hilarious:

En verdi som sier noe om antall modne egg per syklus eller eggreserver. Sikkert noen som kan gi en litt bedre forklaring. Sier ikke noe om kvaliteten på eggene, bare mengden.
Måtte lese om det.. Æsj, er liksom alltid noe noen ganger. Håper virkelig det klaffe for deg nå om ikke snart :Heartred Hadde man bare kunne styrt det her selv så hadde alt blitt så mye lettere.

Jeg drikker kun kaffe når jeg har mensen i prøvetiden, da jeg har lest et eller annet sted at koffein påvirker litt saker og ting! ❤️ Er veldig avhengig, så i prøvetiden er jeg TRØTT.. :hungover:
Skulle ønske jeg var like sterk som deg, men har kuttet ned på masse. Før så drakk jeg enorme mengder energi drikker også :angelic: nå blir det noen få kopper. Men, jeg slutter alltid på dagen når jeg tar en positiv test. Aldri drukket kaffe når jeg er gravid

Samme her, i mine to fullgåtte svangerskap smakte pepsien grusomt. Jeg ventet på at det samme skulle skje da jeg var gravid tidligere i år, men var ikke like heldig da gitt!
Har ikke drukket cola eller Pepsi som gravid, men kjøpte sånn snaple.. den er jo egentlig god, men når jeg var gravid med minste så smakte det opppkast :hilarious: :wtf:

Hahaha! Dette var gøy lesing og fikk meg i godt humør igjen :laughing002 :Heartred Elsker ærligheten, og ingen kan si at dere ikke har forsøkt i hvertfall!:hilarious:

Ja, hva var det dem ikke gjorde før :hilarious: I dag kam man liksom ikke gjør noen ting. Alt er jo farlig eller reduserer det ene å det andre. Ja, hun hadde 6 barn, kunne hatt 8. så var en stor flokk :Heartred den koppen er veldig hellig, får heller redusere inntaket til man blir gravid. Akkurat må jeg bare ha kaffe hverdag for å overleve :hilarious:
De gjorde nå litt for mye før, vil jeg si :hilarious:
Så herlig med en stor flokk, det har alltid vært drømmen min ❤️
Jeg tenker det sammen. Nå har det blitt lite kaffe denne måneden pga ferie osv, men jeg kjenner den frister :laughing002

De gjorde nå litt for mye før, vil jeg si :hilarious:
Så herlig med en stor flokk, det har alltid vært drømmen min ❤️
Jeg tenker det sammen. Nå har det blitt lite kaffe denne måneden pga ferie osv, men jeg kjenner den frister :laughing002
Ja, herregud alt var jo bra før :hilarious:
Er så koselig med barna, elsker å bære mamma :Heartred:happy:
Har ikke vært sånn super mye kaffe på meg heller i ferien faktisk, har vært minimalt.

Back
Topp