❤️ IKM uke 34 ❤️

FRUSTRERT!!!
Beklager mitt fravær her, men er så sykt demotivert :arghh::hilarious:
Jeg har null tegn på at EL skal komme, er på CD 13 i dag.. vanligvis hadde jeg hatt stigning på testene i går, og fått peak enten i går eller i dag. Og EL på CD13/14.
testene er like som de var for to dager siden, fortsatt alt for lave. Jeg har ingen EL slim som jeg pleier å få et par dager før, ei heller EL smerter, selvom jeg ikke alltid har dette.
Selv når jeg hadde i spiral var EL alltid punktlig og samme med symptomer.
Jeg blir sååå demotivert, og sur:shifty: vi har hatt sex hver dag siden cd 9, og annet enn at vi har hatt det gøy , digg og kos, føler jeg at det har vært helt bortkastet :shifty::laughing002 denne PP’en nå har jeg gitt opp allerede. Føler at det ikke er mulig å bli gravid når syklusen er i ubalanse. Hvertfall veldig forberedt på å gå inn i PP4 nå ja.
Beklager rantingen fra meg :angelic: måtte bare få det ut. Prøving på baby er så altoppslukende, og det er så frustrerende når kroppen bare vil tulle det til :(
 
Last edited:
Hei!

Jeg har snik-lest her inne den siste uken, og jeg må si dette er en veldig koselig ikm-gruppe :)

Etter dagens el-test vil jeg gjerne melde meg inn her :angelic:

Cowgirl - 38 - B3 - PP ? - El 9/8 - IKM 22/8
Helt enig - En veldig hyggelig IKM-gruppe. Passer dårlig med at jeg er i litt deprimert humør denne pp. Var hos klinikk Hausken og hun sa jeg hadde så lav AMH at IVF ikke ville hjelpe oss. Ble veldig motløs, og redd det ikke vil klaffe for oss. Har ikke gitt opp da og humøret har steget nå i DPO-land…
 
Vis vedlegget 441270

I dag er EL i følge Flo (som tidligere har pleid å være korrekt for meg), men her er det jo null aktivitet… men syns fortsatt testene er veldig rare?? Veldig lyserosa over hele, og det er også mye blekk under «Max» filteret som jeg ikke har opplevd før. Lurer på om jeg kan ha fått en dårlig bunke, men samtidig har jeg heller ikke noe EL smerter enda.

Snodig! :sorry: Syns liksom ikke at mine blir sånn.. du holder de neddi i bare 3 sekunder, sant? Har ellers ingen tips å komme med, dessverre ❤️


FRUSTRERT!!!
Beklager mitt fravær her, men er så sykt demotivert :arghh::hilarious:
Jeg har null tegn på at EL skal komme, er på CD 13 i dag.. vanligvis hadde jeg hatt stigning på testene i går, og fått peak enten i går eller i dag. Og EL på CD13/14.
testene er like som de var for to dager siden, fortsatt alt for lave. Jeg har ingen EL slim som jeg pleier å få et par dager før, ei heller EL smerter, selvom jeg ikke alltid har dette.
Selv når jeg hadde i spiral var EL alltid punktlig og samme med symptomer.
Jeg blir sååå demotivert, og sur:shifty: vi har hatt sex hver dag siden cd 9, og annet enn at vi har hatt det gøy , digg og kos, føler jeg at det har vært helt bortkastet :shifty::laughing002 denne PP’en nå har jeg gitt opp allerede. Føler at det ikke er mulig å bli gravid når syklusen er i ubalanse. Hvertfall veldig forberedt på å gå inn i PP4 nå ja.
Beklager rantingen fra meg :angelic: måtte bare få det ut. Prøving på baby er så altoppslukende, og det er så frustrerende når kroppen bare vil tulle det til :(

Ååå, stor klem til deg! Håper EL bare er litt forsinker, og at testene SKYTER I VÆRET imorgen ❤️❤️❤️ Det er ikke barebare å prøve på baby - personlig syns jeg faktisk det er en stor emosjonell og psykisk påkjenning allerede fra første PP fordi man ønsker det så mye! ❤️ Klarer verken å fokusere på jobb eller hjemme, fordi prøvinga tar såå mye energi og tankevirksomhet!
 
Skjønner ingenting denne pp. Var sikker på at EL var på gang på CD16 og at jeg skulle få positiv test CD 17, men så synker den i stedet...
Screenshot_20240808_195504_Premom.jpg
 
Ååå, stor klem til deg! Håper EL bare er litt forsinker, og at testene SKYTER I VÆRET imorgen ❤️❤️❤️ Det er ikke barebare å prøve på baby - personlig syns jeg faktisk det er en stor emosjonell og psykisk påkjenning allerede fra første PP fordi man ønsker det så mye! ❤️ Klarer verken å fokusere på jobb eller hjemme, fordi prøvinga tar såå mye energi og tankevirksomhet!
Tusen takk :Heartred det hjelper å klage litt, og få koselige meldinger med omtanke tilbake. Er så fint å ha disse forumene, mange i samme situasjon. Mannen burde være glad, for da slipper han min frustrasjon så tett på, jeg kan heller klage her:hilarious:
Håper virkelig testene i morgen begynner å vise litt stigning.
Nei! Det er skikkelig tungt faktisk. Jeg fungerer svært dårlig på jobb, og hjemme. Tankene ligger bak i hodet fra jeg åpner øynene til jeg sovner på kvelden, så skjønner akkurat hva du mener. Håper vi snart er ferdig med prøvingen alle sammen, og får positive tester :Heartred:Heartred
 
Samme her, skjer ingenting på testene. Skulle hatt peak i dag og EL i morgen.. har null tegn på at EL kommer, ingen smerter ingen ELslim :shifty: sykt utålmodig. Har aldri opplevd at den kommer så sent.
kan være testene dine er dårlig, men ser de like ut når de har tørket? Kanskje du må vente litt lenger med å se på dem? Jeg bruker babyplan EL tester og de syns jeg er veldig ålreite.
Så frustrerende! Håper den kommer for det snart. Her har jeg ventet ca 20 min før jeg har tatt bilde, og de er fortsatt rosa slik de vanligvis bare er når de er våte! Så ja, virker som denne bunken er litt rar :facepalm: Og har kun i 3 sekunder også!
 
Helt enig - En veldig hyggelig IKM-gruppe. Passer dårlig med at jeg er i litt deprimert humør denne pp. Var hos klinikk Hausken og hun sa jeg hadde så lav AMH at IVF ikke ville hjelpe oss. Ble veldig motløs, og redd det ikke vil klaffe for oss. Har ikke gitt opp da og humøret har steget nå i DPO-land…
Kan jeg spørre hva AMH er?
 
Nå har jeg liggi rett ut med korona i snart 2 uker, og nå er det mannen sin tur også. Så redd vi ikke får mulighet til å legge aksjer denne syklusen. Og med tanke på at han har hatt feber, så er det vel ikke sikkert svømmerene har hatt det så godt…

Men jeg startet å teste etter el i dag. Lenge siden sist, så det er nesten blitt litt spennende igjen. Bruker monitor, men starter ikke med den før i morgen.

Lykke til alle sammen❤️
IMG_2218.jpeg
 
Har egentlig alltid drukket kaffe før jeg har vist at jeg ble gravid.. har 3 barn fra før. Mormor drakk kaner med kaffe i graviditeten og før, hun fikk sitt siste barn når hun var 48. Nå så har jeg ikke klart å slutte enda, selv om jeg tenker det. Men, syntes det er vanskelig. Blir i hvert fall helt stopp på positiv test
Oi, siste barn som 48 år er ikke værst altså :D
Føler alle drakk kaffe før, tror ikke min mamma stoppet med det da de prøvde/var gravide :laughing002 det er så koselig med den koppen, blir vanskelig å slutte!
 
Jeg drikker kun kaffe når jeg har mensen i prøvetiden, da jeg har lest et eller annet sted at koffein påvirker litt saker og ting! ❤️ Er veldig avhengig, så i prøvetiden er jeg TRØTT.. :hungover:
Du er god som klarer å slutte hver gang❤️
Jeg liker ikke ren kaffe, men en kaffelatte med noe søtt oppi er veldig koselig :laughing002 særlig når mørketidene kommer :angelic:
 
Jeg prøvde å holde meg heelt uten koffein i nesten 10 uker så totalt to prøveperioder, ble ikke gravid da heller så jeg nyter min kaffe:joyful:
Holder med deg i den! Ser du ingen virkning så er det bare å helle nedpå :laughing001
 
Back
Topp