❤️ IKM uke 34 ❤️

Æsj.. her ble det ikke aksjelegging ikveld, da lillemannen streika.. Han tåler dessverre ikke to kvelder med ompalompa på rad, noe som er helt sykt frustrerende når vi skal prøve på ei lita spire.. :sorry: Sjeleglad for at vi fikk lagt en god dose aksjer igår, og håper så inderlig at det ikke er for sent å legge inn flere imorgen kveld, OM han får til å komme da da.. Kjenner det er skikkelig kjipt om jeg må gå inn i DPO-land å føle at vi ikke fikk lagt nok aksjer iallefall.. Flo har flytta EL til imorgen, mens Premom fortsatt holder en knapp på søndag.. til tross for positiv EL-test ikveld.
Det er ikke for sent. Å ha sex annen hverdag, til og med hver 3 dager er mer en nok :Heartred Vi har også bare annen hverdag, er jo mere slitsomt for dissa menna en for oss :hilarious: Kjenner jeg stresser mye med tanken selv. Redd det ikke skal være nok.
 
Jeg henger meg på!

Splash - 37 - B4 - PP3 (etter SA) - EL 9/8 - IKM 23/8


Hadde en SA i mai, og etter det har jeg plutselig fått kort lutealfase (11 dager mot 14 normalt sett). Krysser fingrene for at den blir litt lengre nå! Regner med en positiv el-test i morgen, de stiger i alle fall nå!
 
Back
Topp