❤️ IKM uke 34 ❤️

Jeg skulle akkurat til å poste et lite spørsmål om el-slim. Jeg er 3 DPO i dag og i dag tidlig tørket jeg bort litt el-slim da jeg var på do. Jeg har også lest at el-slim er borte Når el har vært. Jeg temper ikke, så jeg VET ikke om el har vært. Betyr dette at kroppen prøver på ny runde med el eller kan det være bare rester som nå kommer ut?
Det kan nok være rester. Jeg kan også ha det. Det du kan er å sjekke tappen den er lukket. Den lukker seg sånn ca 1-2 dager etter EL på meg
 
Her er en fin tråd om man lurer på noe ang livmortappen :happy:

 
Må få tiden til å gå så leser og sjekker alt jeg har lest å sjekket før :hilarious: Går i repeat liksom..

Hva blir terminen deres Jenter,
om det klaffer :Heartred

Min termin blir:

Gratulerer! Din termindato er lørdag 3. mai 2025!​

 
Endelig 1 DPO og eggløsning var i går som bestilt :dance018 Lurer på om vi skal ha oss i dag også. Det sies at egget lever i alt fra 24-72 timer :confused004 leser så mye forskjellig på nett..

Blir litt forvirra jeg også.. :hilarious: Jeg skal prøve å overtale mannen til både idag og imorgen sånn itilfelle.. :angelic:


Positiv test på dagen i går. Betyr det at jeg er 1 dpo i morgen da?

Vis vedlegget 441235

Mest trolig det ja! ❤️ Jeg teller det iallefall sånn!


Hei!

Jeg har snik-lest her inne den siste uken, og jeg må si dette er en veldig koselig ikm-gruppe :)

Etter dagens el-test vil jeg gjerne melde meg inn her :angelic:

Cowgirl - 38 - B3 - PP ? - El 9/8 - IKM 22/8
Vis vedlegget 441249

Så koselig kommentar! ❤️ Velkommen skal du være! Du er inne på lista straks ❤️
 
Jeg leste dere snakket om kaffe tidligere. Drikker dere ingenting når dere prøver?
Jeg pleier å kose meg med en dobbel latte hver dag, bør jeg droppen den? :smiley-ashamed005

Jeg drikker kun kaffe når jeg har mensen i prøvetiden, da jeg har lest et eller annet sted at koffein påvirker litt saker og ting! ❤️ Er veldig avhengig, så i prøvetiden er jeg TRØTT.. :hungover:
 
Må få tiden til å gå så leser og sjekker alt jeg har lest å sjekket før :hilarious: Går i repeat liksom..

Hva blir terminen deres Jenter,
om det klaffer :Heartred

Min termin blir:

Gratulerer! Din termindato er lørdag 3. mai 2025!​


Jeg får 6. mai på denne - mens Flo holder en knapp på 3. mai! ❤️❤️
 
Blir litt forvirra jeg også.. :hilarious: Jeg skal prøve å overtale mannen til både idag og imorgen sånn itilfelle.. :angelic:
Må bare prøve og få det til når sjansen er størst, stakkars dissa mannfolka :hilarious:
På den dokumentar serien på Netflix som heter The Man With 1000 Kids, så sa de at egget lever i 72 timer. Herregud, tenker at når så mange damer blir gravide av sæd levert på døra så burde virkelig være større sjanse for oss :angelic::Heartred
 
Må få tiden til å gå så leser og sjekker alt jeg har lest å sjekket før :hilarious: Går i repeat liksom..

Hva blir terminen deres Jenter,
om det klaffer :Heartred

Min termin blir:

Gratulerer! Din termindato er lørdag 3. mai 2025!​

Jeg får 6. mai på denne - mens Flo holder en knapp på 3. mai! ❤️❤️

Min blir 7. mai på Babyverden sin, og 4. mai på Flo❤️ Men Flo er amerikansk, og de regner 280 dager svangerskap og ikke 283 som vi i Norge gjør :happy:
 
IMG_6379.jpeg

Dagens tester! Håper det er tidsnok å legge inn aksjer ikveld ❤️❤️❤️
 
Back
Topp