Siterer denne! Jeg også venter littTar du bilde med en gang eller når det har gått oppimot 5 minutter? Jeg venter alltid til rundt 5 minutter før jeg tar bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siterer denne! Jeg også venter littTar du bilde med en gang eller når det har gått oppimot 5 minutter? Jeg venter alltid til rundt 5 minutter før jeg tar bilde
Skjønner veldig godt at du syntes det er kjedelig jeg fikk endelig en etterlengtet positiv test - så skal holde munn om EL fremover
Jeg er også redd samboer vil slite med utløsning i dag :/ dagene rundt EL sier han at han føler seg som en insemineringsokse, som kun har en jobb
Er det vanlig at den blir høy under/etter EL? Har hatt EL smerter i helle dag, og EL slimet er minimalt nå i kveld. Var mye i dag tidlig og i går.
Ikke kommet meg på butikken og nå har samboeren reist ut en tur, så må teste med monitoren i morgen. Tror EL er like rundt hjørnet, pleier å få veldig mye luft i magen dagen før EL merkelig symptom egentlig, men tror jeg får det i morgenHvordan går det med alle? Noen som har testet mer etter EL?
Ja, må jo bare hoppe i morgen også. Har en test igjen å da tar jeg den i morgen tidlig. Herregud, brukt 30 tester jegHar ingen erfaring med dette! Men kan det være at kroppen fortsatt prøver på eggløsning da? Jeg aner ikke
Hater den autokorrekt noen ganger.. som i stad når jeg skulle skrive «gleder meg til i morgen» som ble «glede meg til Norge»Ble mange redigeringer på det siste innlegget med autokorrekt og rot
Hater den autokorrekt noen ganger.. som i stad når jeg skulle skrive «gleder meg til i morgen» som ble «glede meg til Norge»
Blir 1 DPO i morgen, har EL i dag. Har hatt smerter i helle dag. Startet litt rundt 12 så for fult 15:00. Begynner å dabbe av nå. Tenkte å hoppe i dag også, men er en annen som ikke orker.. har fått skjørt seg de siste dagene Så får vente til i morgen. Så skal ha få hvile! Er så redd for å miste en dag..
Jeg fikk EL rett rundt «hjørnetenner»
Godt man kan ha litt humor i ventetiden! Er du 1 DPO nå?
Hadde akkurat tenkt å spørre om noen skulle prøve Wild Yam jeg hørte om det først i dag! Fikk jo også høy på EL tester i dag! Så blir eventuelt å starte om 2 dager, siden jeg ikke temper! Hvordan legger du løpet med pillene? Og hvilket merke kjøper du?Det var virkelig bra du motiverte meg til å hoppe i høyet igår, @Ametyst83 For her skjer det saker og ting, og EL kommer mildt sagt litt stumst på! Har tatt tre tester idag, bare for å være på den sikre siden, og ikveld ble den positiv gitt! Det murrer fælt og det virker som at livmora virkelig jobber med noe.. Så frikvelden ikveld blir ikke frikveld likevel - håper virkelig mannen klarer å levere både ikveld og imorgen
Etter EL tenker jeg å prøve Wild Yam denne PPen, og ananaskjerne da selvfølgelig!
Vis vedlegget 441200
Blir 1 DPO i morgen, har EL i dag. Har hatt smerter i helle dag. Startet litt rundt 12 så for fult 15:00. Begynner å dabbe av nå. Tenkte å hoppe i dag også, men er en annen som ikke orker.. har fått skjørt seg de siste dagene Så får vente til i morgen. Så skal ha få hvile! Er så redd for å miste en dag..
Hadde akkurat tenkt å spørre om noen skulle prøve Wild Yam jeg hørte om det først i dag! Fikk jo også høy på EL tester i dag! Så blir eventuelt å starte om 2 dager, siden jeg ikke temper! Hvordan legger du løpet med pillene? Og hvilket merke kjøper du?
Håper virkelig at det sitter da skal han få pause i et heeeeelt år har aldr sex når jeg er gravid, han liker det ikke hellerJeg sier også at han får hvile seg ihelga! Da skal han få så laaang pause han vil til en eventuell ny PP Håper virkelig den sitter nå!
Her ventet jeg 5 min, og selv nå flere timer etter er de fortsatt rare/rosa utover Kanskje jeg har fått en dårlig bunke? Tok en ny nå i kveld som er helt lik, alle fra samme pose. Første gang jeg bruker makesure sine, så usikker på hvordan de er til vanlig? Men alltid vært mest fornøyd med deres graviditetstesterTar du bilde med en gang eller når det har gått oppimot 5 minutter? Jeg venter alltid til rundt 5 minutter før jeg tar bilde
Her ventet jeg 5 min, og selv nå flere timer etter er de fortsatt rare/rosa utover Kanskje jeg har fått en dårlig bunke? Tok en ny nå i kveld som er helt lik, alle fra samme pose. Første gang jeg bruker makesure sine, så usikker på hvordan de er til vanlig? Men alltid vært mest fornøyd med deres graviditetstester