❤️ IKM uke 34 ❤️

Skjønner veldig godt at du syntes det er kjedelig jeg fikk endelig en etterlengtet positiv test - så skal holde munn om EL fremover❤️

Jeg er også redd samboer vil slite med utløsning i dag :/ dagene rundt EL sier han at han føler seg som en insemineringsokse, som kun har en jobb

For all del prat masse om det! Det er derfor vi har sånne grupper som det her❤️

Vi legger litt mye press på de mannfolka ja, særlig med å prestere akkurat disse dagene. Føler litt på det selv at jeg maser mye. Heldigvis er dette noe vi begge vil, så han tar det med godt mot :happy: ❤️

Er det vanlig at den blir høy under/etter EL? Har hatt EL smerter i helle dag, og EL slimet er minimalt nå i kveld. Var mye i dag tidlig og i går.

Vedlegg

• IMG_3221.jpeg
    IMG_3221.jpeg
    417,1 KB · Visninger: 36
  • IMG_3220.jpeg
    IMG_3220.jpeg
    328,6 KB · Visninger: 39
Det var virkelig bra du motiverte meg til å hoppe i høyet igår, @Ametyst83 :hilarious: For her skjer det saker og ting, og EL kommer mildt sagt litt stumst på! :banghead:Har tatt tre tester idag, bare for å være på den sikre siden, og ikveld ble den positiv gitt! Det murrer fælt og det virker som at livmora virkelig jobber med noe.. :nailbiting: Så frikvelden ikveld blir ikke frikveld likevel - håper virkelig mannen klarer å levere både ikveld og imorgen ❤️❤️

Etter EL tenker jeg å prøve Wild Yam denne PPen, og ananaskjerne da selvfølgelig! ❤️

IMG_6372.jpeg

Er det vanlig at den blir høy under/etter EL? Har hatt EL smerter i helle dag, og EL slimet er minimalt nå i kveld. Var mye i dag tidlig og i går.

Har ingen erfaring med dette! Men kan det være at kroppen fortsatt prøver på eggløsning da? Jeg aner ikke :bored:

:hilarious:
Jeg fikk EL rett rundt «hjørnetenner» :joyful:

Godt man kan ha litt humor i ventetiden! Er du 1 DPO nå?
Blir 1 DPO i morgen, har EL i dag. Har hatt smerter i helle dag. Startet litt rundt 12 så for fult 15:00. Begynner å dabbe av nå. Tenkte å hoppe i dag også, men er en annen som ikke orker.. har fått skjørt seg de siste dagene :hilarious: Så får vente til i morgen. Så skal ha få hvile! Er så redd for å miste en dag.. :bag:

Det var virkelig bra du motiverte meg til å hoppe i høyet igår, @Ametyst83 :hilarious: For her skjer det saker og ting, og EL kommer mildt sagt litt stumst på! :banghead:Har tatt tre tester idag, bare for å være på den sikre siden, og ikveld ble den positiv gitt! Det murrer fælt og det virker som at livmora virkelig jobber med noe.. :nailbiting: Så frikvelden ikveld blir ikke frikveld likevel - håper virkelig mannen klarer å levere både ikveld og imorgen ❤️❤️

Etter EL tenker jeg å prøve Wild Yam denne PPen, og ananaskjerne da selvfølgelig! ❤️

Vis vedlegget 441200
Hadde akkurat tenkt å spørre om noen skulle prøve Wild Yam:D jeg hørte om det først i dag! Fikk jo også høy på EL tester i dag! Så blir eventuelt å starte om 2 dager, siden jeg ikke temper! Hvordan legger du løpet med pillene? Og hvilket merke kjøper du?

Blir 1 DPO i morgen, har EL i dag. Har hatt smerter i helle dag. Startet litt rundt 12 så for fult 15:00. Begynner å dabbe av nå. Tenkte å hoppe i dag også, men er en annen som ikke orker.. har fått skjørt seg de siste dagene :hilarious: Så får vente til i morgen. Så skal ha få hvile! Er så redd for å miste en dag.. :bag:

Jeg sier også at han får hvile seg ihelga! Da skal han få så laaang pause han vil til en eventuell ny PP ❤️❤️❤️ Håper virkelig den sitter nå!

Hadde akkurat tenkt å spørre om noen skulle prøve Wild Yam:D jeg hørte om det først i dag! Fikk jo også høy på EL tester i dag! Så blir eventuelt å starte om 2 dager, siden jeg ikke temper! Hvordan legger du løpet med pillene? Og hvilket merke kjøper du?

Jeg brukte Wild Yam sist det klaffet med andremann faktisk - første PP med! ❤️ Bruker Solaray sin, og tenker å begynne å ta det en dag eller to etter at jeg er sikker på at EL har vært! Husker ikke helt hvordan jeg la opp løpet sist, så skal ta utgangspunkt i denne oppskriften denne runden tenker jeg:

IMG_6371.jpeg

Jeg sier også at han får hvile seg ihelga! Da skal han få så laaang pause han vil til en eventuell ny PP ❤️❤️❤️ Håper virkelig den sitter nå!
Håper virkelig at det sitter :dance018da skal han få pause i et heeeeelt år :hilarious: har aldr sex når jeg er gravid, han liker det ikke heller

Fant det her ang positive EL tester om noen flere lurer :)

Vedlegg

• IMG_3223.jpeg
    IMG_3223.jpeg
    252,9 KB · Visninger: 20
Tar du bilde med en gang eller når det har gått oppimot 5 minutter? Jeg venter alltid til rundt 5 minutter før jeg tar bilde ❤️
Her ventet jeg 5 min, og selv nå flere timer etter er de fortsatt rare/rosa utover :facepalm: Kanskje jeg har fått en dårlig bunke? Tok en ny nå i kveld som er helt lik, alle fra samme pose. Første gang jeg bruker makesure sine, så usikker på hvordan de er til vanlig? Men alltid vært mest fornøyd med deres graviditetstester

Nå har jeg lagt meg for kvelden, og kjenner plutselig at det stikker skikkelig i venstre side. Så her er det noe som skjer! Satser på å fortsette aksjeleggingen ut uken, og så er nok EL enten fredag eller lørdag. Det blir spennende å se!

Her ventet jeg 5 min, og selv nå flere timer etter er de fortsatt rare/rosa utover :facepalm: Kanskje jeg har fått en dårlig bunke? Tok en ny nå i kveld som er helt lik, alle fra samme pose. Første gang jeg bruker makesure sine, så usikker på hvordan de er til vanlig? Men alltid vært mest fornøyd med deres graviditetstester

Snodig! Jeg syns de fungerer fint, men kan hende de er litt rødere enn babyplan for eksempel? De er mye bredere, så kanskje det er noe med det? :happy:

Æsj.. her ble det ikke aksjelegging ikveld, da lillemannen streika.. Han tåler dessverre ikke to kvelder med ompalompa på rad, noe som er helt sykt frustrerende når vi skal prøve på ei lita spire.. :sorry: Sjeleglad for at vi fikk lagt en god dose aksjer igår, og håper så inderlig at det ikke er for sent å legge inn flere imorgen kveld, OM han får til å komme da da.. Kjenner det er skikkelig kjipt om jeg må gå inn i DPO-land å føle at vi ikke fikk lagt nok aksjer iallefall.. Flo har flytta EL til imorgen, mens Premom fortsatt holder en knapp på søndag.. til tross for positiv EL-test ikveld.

Back
Topp