❤️ IKM uke 34 ❤️

Hvorfor er det viktig å vite akkurat når på dagen toppen er? Genuint spørsmål fra meg som ikke har så mye erfaring med eggløsningstester :)
 
Jeg har gjort det samme som deg, drikker mye også tisser jeg før tiden. Jeg fikk til og med en helt blank test :hilarious:
Så drikke lite og ikke tisse på minst 2 timer leste jeg, helst 4
Ja, kan nok være noe i det! Jeg har passet på å vente 4 timer mellom hver gang jeg har tisset, men ikke tenkt på at jeg kanskje drikker litt mye mye å tenke på!
 
Tok en EL-test nå, 5 timer etter sist.. den var bare på 0,12:rolleyes: jeg har fortsatt masse EL-slim da, så kan jo være EL er de neste dagene? Er nå 18 dager siden første dag i siste mens
 
Min er som regel sterkere enn kontrollstreken ved positiv, og rundt 1.0. Men vil tro veldig nære :)
den er nok veldig nære. Ta en ny om 3-4 timer og enda en i kveld :happy: Legger ved bilde av mine tester forrige PP, der var den nesten positiv klokken 11 på formiddagen, samme klokken 9 på kvelden, og helt positiv rundt midnatt. Så ta gjerne tester ofte i dag så finner du toppen.
Da er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20 :)
 

Vedlegg

  • IMG_3158.jpeg
    IMG_3158.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 0
Back
Topp