Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan nok være noe i det! Jeg har passet på å vente 4 timer mellom hver gang jeg har tisset, men ikke tenkt på at jeg kanskje drikker litt mye mye å tenke på!Jeg har gjort det samme som deg, drikker mye også tisser jeg før tiden. Jeg fikk til og med en helt blank test
Så drikke lite og ikke tisse på minst 2 timer leste jeg, helst 4
Min er som regel sterkere enn kontrollstreken ved positiv, og rundt 1.0. Men vil tro veldig nære
Da er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20den er nok veldig nære. Ta en ny om 3-4 timer og enda en i kveld Legger ved bilde av mine tester forrige PP, der var den nesten positiv klokken 11 på formiddagen, samme klokken 9 på kvelden, og helt positiv rundt midnatt. Så ta gjerne tester ofte i dag så finner du toppen.
SpennendeDa er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20
Veldig! EndeligSpennende
Hvorfor er det viktig å vite akkurat når på dagen toppen er? Genuint spørsmål fra meg som ikke har så mye erfaring med eggløsningstester
Da er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20
Dette går sakte! Tester to ganger om dagen når det er litt mer futt i strekene. Sist pp hadde jeg positiv el- test CD22.
Gikk også på en Redbull-smell på butikken. Prøvde å være litt måteholden med kaffen i morgest. Funka dårlig
Har forøvrig trua på at trening og mye aktivitet vil øke sjansene for at det skal klaffe - så nå nytes de siste feriedager ute i hagen med litt gravearbeid
Hmm, hva tenker dere? Kjenner at det murrer fælt der nede nå, så sitter og kjenner etter EL smerter.. kommer det i dag eller i morgen(får voldsomme smerter som oftest)
Holdt med ikke så lenge, har vært på do og drukket litt i mellom.
Men, holder den seg oppe helt til EL har vært?
Det går nedover nå, siste testen i dag. Vet ikke helt hva det betyr. Har jeg hatt topp? Er Eggløsning i gang? Stikker masse i venstre siden
jeg hadde hoppet i kveld. Skal holde annen hverdag. Ikke vits i å spare for lenge heller, da risikerer man å ha masse død sæd. Leste på denne tråden i stadEller bør vi legge inn akjser allerede ikveld? Økningen fra klokka 13 til nå er jo en grei økning, oog det murrer..
jeg hadde hoppet i kveld. Skal holde annen hverdag. Ikke vits i å spare for lenge heller, da risikerer man å ha masse død sæd. Leste på denne tråden i stad
Info om eggløsningstester
Til alle som lurer på ting ang eggløsning og når egget slipper er dette en nyttig tråd å lese. Lykke til alle sammen. Måtte spiren sitte på neste el. Jeg legger med bilde av min pp for å vise at den ikke alltid trenger å være stigende før den blir positiv. Min gikk fra super lys til sterkere...forum.babyverden.no
Kanskje forskjellig fra person til person og også om du treffer nærme toppen, så jeg svarer bare for meg selv. Jeg pleier å få sterkere strek enn kontrollstreken.Er den positiv nå eller kan den bli sterkere
Tester med monitor for første gang denne syklusen, men tenkte jeg skulle ta EL-tester ved siden av for å kunne teste på kveld. Ventet i evighet for å gå på do, også er jeg tom for EL-tester
Har bare brukt babyplan sine og det er for dent å bestille nå på CD 12. Hvilke anbefaler dere?
Ja, fikk veldig sterke. Så tror jeg missa toppen, tenker den kom ca 30-60 min etter den jeg tok 13:30. Er første gang jeg bruker EL tester, har svidd av 30 stkKanskje forskjellig fra person til person og også om du treffer nærme toppen, så jeg svarer bare for meg selv. Jeg pleier å få sterkere strek enn kontrollstreken.
Edit: Ser jo nå at mange allerede har svart