❤️ IKM uke 34 ❤️

Hvorfor er det viktig å vite akkurat når på dagen toppen er? Genuint spørsmål fra meg som ikke har så mye erfaring med eggløsningstester :)

Jeg har gjort det samme som deg, drikker mye også tisser jeg før tiden. Jeg fikk til og med en helt blank test :hilarious:
Så drikke lite og ikke tisse på minst 2 timer leste jeg, helst 4
Ja, kan nok være noe i det! Jeg har passet på å vente 4 timer mellom hver gang jeg har tisset, men ikke tenkt på at jeg kanskje drikker litt mye mye å tenke på!

Tok en EL-test nå, 5 timer etter sist.. den var bare på 0,12:rolleyes: jeg har fortsatt masse EL-slim da, så kan jo være EL er de neste dagene? Er nå 18 dager siden første dag i siste mens

Min er som regel sterkere enn kontrollstreken ved positiv, og rundt 1.0. Men vil tro veldig nære :)
den er nok veldig nære. Ta en ny om 3-4 timer og enda en i kveld :happy: Legger ved bilde av mine tester forrige PP, der var den nesten positiv klokken 11 på formiddagen, samme klokken 9 på kvelden, og helt positiv rundt midnatt. Så ta gjerne tester ofte i dag så finner du toppen.
Da er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20 :)

Vedlegg

• IMG_3158.jpeg
    IMG_3158.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 38
Dette går sakte! Tester to ganger om dagen når det er litt mer futt i strekene. Sist pp hadde jeg positiv el- test CD22.

Gikk også på en Redbull-smell på butikken. Prøvde å være litt måteholden med kaffen i morgest. Funka dårlig :dance018

Har forøvrig trua på at trening og mye aktivitet vil øke sjansene for at det skal klaffe - så nå nytes de siste feriedager ute i hagen med litt gravearbeid

Vedlegg

• Screenshot_20240806-141826.jpg
    Screenshot_20240806-141826.jpg
    169,5 KB · Visninger: 26
Hmm, hva tenker dere? Kjenner at det murrer fælt der nede nå, så sitter og kjenner etter EL smerter.. kommer det i dag eller i morgen(får voldsomme smerter som oftest)
Holdt med ikke så lenge, har vært på do og drukket litt i mellom.

Men, holder den seg oppe helt til EL har vært?

Vedlegg

• IMG_3176.jpeg
    IMG_3176.jpeg
    134,5 KB · Visninger: 35
  • IMG_3170.jpeg
    IMG_3170.jpeg
    892,4 KB · Visninger: 38
Last edited:
Det går nedover nå, siste testen i dag. Vet ikke helt hva det betyr. Har jeg hatt topp? Er Eggløsning i gang? Stikker masse i venstre siden

Vedlegg

• IMG_3184.jpeg
    IMG_3184.jpeg
    202,6 KB · Visninger: 27
  • IMG_3179.jpeg
    IMG_3179.jpeg
    887,4 KB · Visninger: 26
Hvorfor er det viktig å vite akkurat når på dagen toppen er? Genuint spørsmål fra meg som ikke har så mye erfaring med eggløsningstester :)

Jeg gjør det mest for gøy, men bruker det også som en bekreftelse på at eggløsning virkelig nærmer seg. Noen har jo veldig kort topp, mens andre kan ha lang topp. Kanskje noen andre klarer å svare deg bedre enn meg ❤️

Da er den på god vei opp, tar siste test rundt 17 tenker jeg. Da burde den være på topp evt. og det stemmer veldig i forhold til når jeg har EL for den kommer alltid mellom 16 - 20 :)

Se der ja!! Nå skjer der ting! ❤️

Dette går sakte! Tester to ganger om dagen når det er litt mer futt i strekene. Sist pp hadde jeg positiv el- test CD22.

Gikk også på en Redbull-smell på butikken. Prøvde å være litt måteholden med kaffen i morgest. Funka dårlig :dance018

Har forøvrig trua på at trening og mye aktivitet vil øke sjansene for at det skal klaffe - så nå nytes de siste feriedager ute i hagen med litt gravearbeid

Her går der også saaaakte…

Hmm, hva tenker dere? Kjenner at det murrer fælt der nede nå, så sitter og kjenner etter EL smerter.. kommer det i dag eller i morgen(får voldsomme smerter som oftest)
Holdt med ikke så lenge, har vært på do og drukket litt i mellom.

Men, holder den seg oppe helt til EL har vært?
Det går nedover nå, siste testen i dag. Vet ikke helt hva det betyr. Har jeg hatt topp? Er Eggløsning i gang? Stikker masse i venstre siden

Da har du vel hatt toppen tror jeg, og eggløsninga nærmer seg alt ettersom. For eggløsninga skjer jo alt fra 12-36 timer fra første positive test ❤️

Spennende å følge med på dere som nærmer dere eggløsning med stormskritt!! ❤️ Her er det rolige og kjedelige dager med mye venting.. Mannen ville ikke ha sex ikveld fordi han vil spare seg - redd for å bli slapp.. :hilarious::hilarious: Så vi tar en runde bare sånn i tilfelle imorgen, så en liten pause til fredag og lørdag og søndag alt ettersom hvordan testene blir imorgen selvfølgelig.. ❤️ Liten økning ikveld nå!

IMG_6359.jpeg

Eller bør vi legge inn akjser allerede ikveld? Økningen fra klokka 13 til nå er jo en grei økning, oog det murrer.. :angelic:

Eller bør vi legge inn akjser allerede ikveld? Økningen fra klokka 13 til nå er jo en grei økning, oog det murrer.. :angelic:
jeg hadde hoppet i kveld. Skal holde annen hverdag. Ikke vits i å spare for lenge heller, da risikerer man å ha masse død sæd. Leste på denne tråden i stad

jeg hadde hoppet i kveld. Skal holde annen hverdag. Ikke vits i å spare for lenge heller, da risikerer man å ha masse død sæd. Leste på denne tråden i stad

Da skal jeg ut å hente han med det samme - er for redd for å misse.. :hilarious: «Vi må friske opp i posen» :sign19

Tester med monitor for første gang denne syklusen, men tenkte jeg skulle ta EL-tester ved siden av for å kunne teste på kveld. Ventet i evighet for å gå på do, også er jeg tom for EL-tester :confused2
Har bare brukt babyplan sine og det er for dent å bestille nå på CD 12. Hvilke anbefaler dere?

Skikkelig merkelig syklus denne måneden, spottet hele veien siden etter mensen. Andre som har opplevd det? Det kan ikke være blødning i forbindelse med EL for det startet dagen etter mensen var over..

Tester med monitor for første gang denne syklusen, men tenkte jeg skulle ta EL-tester ved siden av for å kunne teste på kveld. Ventet i evighet for å gå på do, også er jeg tom for EL-tester :confused2
Har bare brukt babyplan sine og det er for dent å bestille nå på CD 12. Hvilke anbefaler dere?

Jeg anbefaler MakeSure sine! ❤️ Lurer på om de selges på Kiwi? Jeg pleier å bestille på Farmasiet ❤️

Kanskje forskjellig fra person til person og også om du treffer nærme toppen, så jeg svarer bare for meg selv. Jeg pleier å få sterkere strek enn kontrollstreken.

Edit: Ser jo nå at mange allerede har svart :)
Ja, fikk veldig sterke. Så tror jeg missa toppen, tenker den kom ca 30-60 min etter den jeg tok 13:30. Er første gang jeg bruker EL tester, har svidd av 30 stk :hilarious:

Back
Topp