Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den instillingen hver eneste syklus. Begge barna vi har fra før er icsi-barn, og nå har vi ikke flere forsøk i den offentlige. Jeg har pcos og endometriose, og mannen min har hatt nedsatt sædkvalitet over flere år, men plutselig har han levert en normal prøve, og jeg går på letrozol for å få eggløsningNoen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet? Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..
Bruker Premom gratis, gidder ikke å betale.Dere som bruker Premom, har dere premium eller gratisversjonen? Begynner å balle på seg med litt for mange trackingapper her nå
Bruker gratisversjonen Syns det holder i massevisDere som bruker Premom, har dere premium eller gratisversjonen? Begynner å balle på seg med litt for mange trackingapper her nå
Min minst favoritt stilling ever..
Noe menneskelig med det og alltid ha et lite håp selv etter utallige forsøk.. Jeg har troa på degHar på en måte prøvd så mange runder nå, at jeg aldri egentlig har helt trua. Forstår ikke hvorfor det ikke går! Men vi krysser fingrene våre
Samme her om helga og at det er stille før stormen! Regner også med en økning fra tirsdag, men starter nok aksjelegginga i morgen kveld. Her er det også fullt kjør med hver dagHer har det vært en kaos helg, med bursdager og fult kjør, så nå må jeg lese meg opp her inne ser jeg, mye som har skjedd her inne
Mine tester fra de siste dagene, her er det veldig stille før «stormen» regner med jeg får en god økning i testene fra tirsdag av, hvis jeg følger normalen for kroppen min. Er så spent! Føler dette er vår måned, og mannen er helt med. Har jo ikke gitt han beskjed om når jeg har EL bortsett fra at han vet det er ila denne uken. Så i følge han skal vi ha sex hver dag jeg får vel bare hive meg med på den, for da kan det i hvertfall ikke stå på innsatsen.
Bruker gratisversjonen. Aner ikke hva betal-versjonen gir. Hvis noen bruker betal-versjonen, så hadde det vært fint å høre hva de tenker.Dere som bruker Premom, har dere premium eller gratisversjonen? Begynner å balle på seg med litt for mange trackingapper her nå
Godt vi er fler Liker at det skjer ting, men guri, denne helgen ble i overkant travel.Samme her om helga og at det er stille før stormen! Regner også med en økning fra tirsdag, men starter nok aksjelegginga i morgen kveld. Her er det også fullt kjør med hver dag
Har målt synkende lh i dag, så da var toppen i går og el i dag. Hvis du vil, kan du oppdatere meg, men du må ikke.
• stjerna80 - 43 - B2 - PP14 - EL 5/8 - IKM 19/8
Løvlie - 32 - B2 - PP1 - EL 6/8 - IKM 20/8
Hiver meg med her Første gang jeg anser meg selv som en «prøver» da førstemann ble til uten målrettet prøving Spent på om det kan klaffe på første forsøk..
Merkelige greier, var kjemp lav i dag. Forventa ikke det
Det er sikkert og vist, nå går den oppDen er litt sånn opp og ned her også altså, før den plutselig skyter i været
Tja, kan jo komme i morgen kveld? Ellers enig i at det kan se ut som det blir onsdag.Flo sier i morgen, PreMom sier onsdag
Tja, kan jo komme i morgen kveld? Ellers enig i at det kan se ut som det blir onsdag.