❤️ IKM uke 34 ❤️

Endelig begynner det å skje no :dance018

Vedlegg

• IMG_3075.png
    IMG_3075.png
    1,5 MB · Visninger: 49
Noen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet?:rolleyes: Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..
Jeg har den instillingen hver eneste syklus. Begge barna vi har fra før er icsi-barn, og nå har vi ikke flere forsøk i den offentlige. Jeg har pcos og endometriose, og mannen min har hatt nedsatt sædkvalitet over flere år, men plutselig har han levert en normal prøve, og jeg går på letrozol for å få eggløsning

Her har det vært en kaos helg, med bursdager og fult kjør, så nå må jeg lese meg opp her inne ser jeg, mye som har skjedd her inne :D:Heartred

Mine tester fra de siste dagene, her er det veldig stille før «stormen»:hilarious: regner med jeg får en god økning i testene fra tirsdag av, hvis jeg følger normalen for kroppen min. Er så spent! Føler dette er vår måned, og mannen er helt med. Har jo ikke gitt han beskjed om når jeg har EL bortsett fra at han vet det er ila denne uken. Så i følge han skal vi ha sex hver dag:laughing002 jeg får vel bare hive meg med på den, for da kan det i hvertfall ikke stå på innsatsen.

Vedlegg

• IMG_1383.jpeg
    IMG_1383.jpeg
    297,8 KB · Visninger: 39
Her har det vært en kaos helg, med bursdager og fult kjør, så nå må jeg lese meg opp her inne ser jeg, mye som har skjedd her inne :D:Heartred

Mine tester fra de siste dagene, her er det veldig stille før «stormen»:hilarious: regner med jeg får en god økning i testene fra tirsdag av, hvis jeg følger normalen for kroppen min. Er så spent! Føler dette er vår måned, og mannen er helt med. Har jo ikke gitt han beskjed om når jeg har EL bortsett fra at han vet det er ila denne uken. Så i følge han skal vi ha sex hver dag:laughing002 jeg får vel bare hive meg med på den, for da kan det i hvertfall ikke stå på innsatsen.
Samme her om helga og at det er stille før stormen! Regner også med en økning fra tirsdag, men starter nok aksjelegginga i morgen kveld. Her er det også fullt kjør med hver dag:finger::joyful:

Samme her om helga og at det er stille før stormen! Regner også med en økning fra tirsdag, men starter nok aksjelegginga i morgen kveld. Her er det også fullt kjør med hver dag:finger::joyful:
Godt vi er fler :laughing002 Liker at det skjer ting, men guri, denne helgen ble i overkant travel.
Vi startet med aksjelegging i går, men kunne helt sikkert ventet til i dag vi også. Har bare en veldig overivrig mann:hilarious: Håper vireklig det klaffer for alle her inne denne PP'en! Gleder meg til å se positive tester, har nærmest sommerfugler i magen :Heartred

Har målt synkende lh i dag, så da var toppen i går og el i dag. Hvis du vil, kan du oppdatere meg, men du må ikke.

• stjerna80 - 43 - B2 - PP14 - EL 5/8 - IKM 19/8

Løvlie - 32 - B2 - PP1 - EL 6/8 - IKM 20/8

Hiver meg med her :) Første gang jeg anser meg selv som en «prøver» da førstemann ble til uten målrettet prøving :p Spent på om det kan klaffe på første forsøk..

Merkelige greier, var kjemp lav i dag. Forventa ikke det :bored:

Vedlegg

• IMG_3097.png
    IMG_3097.png
    1,2 MB · Visninger: 39
Har målt synkende lh i dag, så da var toppen i går og el i dag. Hvis du vil, kan du oppdatere meg, men du må ikke.

• stjerna80 - 43 - B2 - PP14 - EL 5/8 - IKM 19/8

Du er oppdatert! ❤️

Løvlie - 32 - B2 - PP1 - EL 6/8 - IKM 20/8

Hiver meg med her :) Første gang jeg anser meg selv som en «prøver» da førstemann ble til uten målrettet prøving :p Spent på om det kan klaffe på første forsøk..

Velkommen til oss ❤️❤️ Blir spennende å se!

Merkelige greier, var kjemp lav i dag. Forventa ikke det :bored:

Den er litt sånn opp og ned her også altså, før den plutselig skyter i været ❤️❤️

IMG_6332.jpeg

Begynte å bruke Premom jeg også - kjekt å ha testene tilgjengelig på telefonen og ikke bare i boka! ❤️ Lavere LH idag enn de to første dagene jeg testet. Pleier å ha en liten nedgang før det går litt mer oppover igjen virker det som - det ser jeg at jeg har i de to forrige syklusene også! :happy:

Begynner å legge inn aksjer for fullt torsdag eller fredag. Mannen er så engstelig for at lillemannen skal streike, for det ble litt meget forrige PP.. :angelic: Han blir også litt satt ut av spill av at vi bruker Concieve Plus virker det som. Vi brukte ikke igår, og da gikk det jo såå bra. Men når vi tar på så virker det som at lillemannen bare dabber av - sikkert mannen som blir litt stressa? Kanskje jeg skal prøve å ha på i skjul sånn at han ikke tenker over det? :hilarious: Hvordan gjør man det da mon tro? Kjører det oppi med ei lita sprøyte? :hilarious: Han syns det er helt greit at vi bruker det altså - men virker som at han føler litt ekstra press på at han måå prestere fordi den heter Concieve Plus.. :hilarious: Flere som har dette problemet? :sign19

Et lite tips :)

Flo sier i morgen, PreMom sier onsdag :happy:

Vedlegg

• IMG_3127.png
    IMG_3127.png
    1,1 MB · Visninger: 38
Back
Topp