❤️ IKM uke 34 ❤️

Endelig begynner det å skje no :dance018
 

Vedlegg

  • IMG_3075.png
    IMG_3075.png
    1,5 MB · Visninger: 9
Noen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet?:rolleyes: Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..
Jeg har den instillingen hver eneste syklus. Begge barna vi har fra før er icsi-barn, og nå har vi ikke flere forsøk i den offentlige. Jeg har pcos og endometriose, og mannen min har hatt nedsatt sædkvalitet over flere år, men plutselig har han levert en normal prøve, og jeg går på letrozol for å få eggløsning
 
Her har det vært en kaos helg, med bursdager og fult kjør, så nå må jeg lese meg opp her inne ser jeg, mye som har skjedd her inne :D:Heartred

Mine tester fra de siste dagene, her er det veldig stille før «stormen»:hilarious: regner med jeg får en god økning i testene fra tirsdag av, hvis jeg følger normalen for kroppen min. Er så spent! Føler dette er vår måned, og mannen er helt med. Har jo ikke gitt han beskjed om når jeg har EL bortsett fra at han vet det er ila denne uken. Så i følge han skal vi ha sex hver dag:laughing002 jeg får vel bare hive meg med på den, for da kan det i hvertfall ikke stå på innsatsen.
 

Vedlegg

  • IMG_1383.jpeg
    IMG_1383.jpeg
    297,8 KB · Visninger: 4
Her har det vært en kaos helg, med bursdager og fult kjør, så nå må jeg lese meg opp her inne ser jeg, mye som har skjedd her inne :D:Heartred

Mine tester fra de siste dagene, her er det veldig stille før «stormen»:hilarious: regner med jeg får en god økning i testene fra tirsdag av, hvis jeg følger normalen for kroppen min. Er så spent! Føler dette er vår måned, og mannen er helt med. Har jo ikke gitt han beskjed om når jeg har EL bortsett fra at han vet det er ila denne uken. Så i følge han skal vi ha sex hver dag:laughing002 jeg får vel bare hive meg med på den, for da kan det i hvertfall ikke stå på innsatsen.
Samme her om helga og at det er stille før stormen! Regner også med en økning fra tirsdag, men starter nok aksjelegginga i morgen kveld. Her er det også fullt kjør med hver dag:finger::joyful:
 
Back
Topp