❤️ IKM uke 34 ❤️

Ikke sikkert vi prøver såå aktivt, og både eggløsning og IKM er helt tilfeldig (virker det som), meeen appen min sier dette, og jeg vil gjerne henge med dere :cool: (og forhåpentligvis få en liten mai-spire, vår siste lille:shy:).

Spiire - 27 - B3 - PP1 - EL 8/8 - IKM 23/8
Så koselig å se deg her :Heartred

Nå er min erfaring med EL tester lik 0, men masse EL slim i går og tapen litt åpen, i dag er den helt åpen og masse EL slim, men syntes ikke det er noen økning på testene? Burde ikke de øke også?

Vedlegg

• IMG_3009.png
    IMG_3009.png
    1,1 MB · Visninger: 40
Nå er min erfaring med EL tester lik 0, men masse EL slim i går og tapen litt åpen, i dag er den helt åpen og masse EL slim, men syntes ikke det er noen økning på testene? Burde ikke de øke også?
De øker veldig sakte hos meg i starten, før det blir en skikkelig økning rett før EL! ❤️ Her er et bilde fra boka mi fra forrige PP. Har markert EL med sirkler. Var litt usikker på toppen ❤️

IMG_6306.jpeg

De øker veldig sakte hos meg i starten, før det blir en skikkelig økning rett før EL! ❤️ Her er et bilde fra boka mi fra forrige PP. Har markert EL med sirkler. Var litt usikker på toppen ❤️

Vis vedlegget 440855
Okey, men da er det nok sånn her å. Tatt to tester i dag. Kanskje jeg tar en i kveld. Jeg tipper EL er på mandag/tirsdag

Noen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet?:rolleyes: Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..

Noen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet?:rolleyes: Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..

Av natur pleier jeg å tenke litt worst case eller å være litt «pessimistisk» på en måte - rett og slett fordi jeg syns det blir så stas at det viser seg å være motsatt.. :angelic: «Åå, det der blir sikkert svindyrt», og så blir det halve prisen av det jeg har sett for meg i hodet liksom.. :hilarious: Forrige PP hadde jeg såå troa på at det skulle gå - hadde det sånn på følelsen.. så ble skikkelig skuffa da TR kom :sorry:

Av natur pleier jeg å tenke litt worst case eller å være litt «pessimistisk» på en måte - rett og slett fordi jeg syns det blir så stas at det viser seg å være motsatt.. :angelic: «Åå, det der blir sikkert svindyrt», og så blir det halve prisen av det jeg har sett for meg i hodet liksom.. :hilarious: Forrige PP hadde jeg såå troa på at det skulle gå - hadde det sånn på følelsen.. så ble skikkelig skuffa da TR kom :sorry:
Åååh, det skjønner jeg såå godt :( Det jeg også føler på nå, at jeg har så sykt troa denne måneden. Må nesten roe meg ned kjenner jeg.

Forrige graviditet kom på pp1, så er selvfølgelig altfor optimistisk nå:banghead:

Okei, ser ved forrige PP at jeg hadde et greit nivå med LH på CD 8, noe jeg også har idag. Så daler det en del, før det igjen stiger litt og litt frem til EL. Flere som har det sånn? Har skikkelig ubehag i livmor, eggstokker og nedover rumpe og lysker. Som om jeg kjenner at kroppen jobber skikkelig med noe der nede. Kjente det samme forrige PP, og hadde skikkelig eggløsningssmerter rundt eggløsning. Kjentes ut som mensensmerter liksom. Skikkelig rart. Lurer på om det kanskje er Vitexen som gjør dette, da dette er andre PPen jeg prøver det.. :bored: Kanskje jeg skal prøve uten neste PP om det ikke blir klaff? Og er det flere som bruker Vitex? Jeg er sånn som syns det er gøy å prøve ut litt forskjellig. Prøver ut Vitex og Wild Yam denne PPen + grapefruktjuice frem til EL, Concieve Plus når vi hopper i høyet og ananaskjerne etter EL! ❤️

Åååh, det skjønner jeg såå godt :( Det jeg også føler på nå, at jeg har så sykt troa denne måneden. Må nesten roe meg ned kjenner jeg.

Forrige graviditet kom på pp1, så er selvfølgelig altfor optimistisk nå:banghead:

Har aldri gått på første PP her - det må være helt magisk! ❤️ MEN, jeg har vært utrolig heldig med at det har blitt innen PP4 på begge jeg har fra før. Så jeg skal absolutt ikke klage! Jeg kjente at jeg begynte å bli skikkelig nedfor og litt sånn deprimert nesten da vi skulle til med PP4 på forrige. Har hatt depresjon tidligere, så kjente igjen mye av det jeg har kjent på før, men heldigvis ble det på PP4 den gangen. Klarer ikke å se for meg hvordan det er å prøve lenge.. unner absolutt ingen det, og håper virkelig at jeg slipper.. ❤️

Etter en god og lang pause, hvor vi egentlig trodde vi skulle gi opp, har vi nå sagt at vi ikke gir opp før jeg har fylt 40.
Så da er vi i gang igjen. Lurer dere på historien og bakgrunnen min, har jeg en dagbok her inne:Heartred

Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP69 - EL ca 12/8 - IKM 25/8

Last edited:
Har aldri gått på første PP her - det må være helt magisk! ❤️ MEN, jeg har vært utrolig heldig med at det har blitt innen PP4 på begge jeg har fra før. Så jeg skal absolutt ikke klage! Jeg kjente at jeg begynte å bli skikkelig nedfor og litt sånn deprimert nesten da vi skulle til med PP4 på forrige. Har hatt depresjon tidligere, så kjente igjen mye av det jeg har kjent på før, men heldigvis ble det på PP4 den gangen. Klarer ikke å se for meg hvordan det er å prøve lenge.. unner absolutt ingen det, og håper virkelig at jeg slipper.. ❤️
Ja, det var riktignok første pp etter en SA. Og den gikk på pp4. Kjenner igjen at det var lenge nok å vente!

Da har du nok gode sjanser til at det skal sitte ganske raskt igjen! Men selvfølgelig, fire måneder føles ut som en evighet når man aktivt prøver :rolleyes: Enig i at jeg ikke unner noen det!!

Etter en god og lang pause, hvor vi egentlig trodde vi skulle gi opp, har vi nå sagt at vi ikke gir opp før jeg har fylt 40.
Så da er vi i gang igjen. Lurer dere på historien og bakgrunnen min, har jeg en dagbok her inne:Heartred

Velkommen!❤️ Kikka litt i dagboken din, og skjønner at du/dere har vært gjennom mye. Veldig imponert over at dere prøver igjen, og ønsker dere all lykke!

Jeg er så mentalt forberedt på at det ikke klaffer. Ble så overrasket når jeg ble gravid i mai. Gleden var så stor selv om det ikke var planlagt, gikk rett i kjelleren når jeg mista. Så orker ikke å gå med forventninger. Må bare ta det som det kommer.

Velkommen til oss i uke 34 ❤️ Og herlighet, for en reise du og mannen din er på! Helt utenkelig å sette seg inn i.. ❤️❤️ Sender deg en stor klem, og ønsker dere masse lykke til! Krysser alt jeg har for at dere får ønsket deres oppfylt!! ❤️

Virkelig!! Jeg trodde det var misjonær:joyful:
Nei, det er vist feil. Leste det her også står det flere steder :happy:

• Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.

Back
Topp