❤️ IKM uke 34 ❤️

Vi starter med Aksje legging i kveld, håper det er EL fra venstre side denne mnd og at det klaffer. Skal virkelig ikke bomme denne mnd..
 
Da var jeg også i gang med EL-testing :happy: Dette er de beste dagene syns jeg, det går fort nå. Har sagt til mannen at jeg har EL Ila neste uke, men ikke gitt han en dato. Så skal han ta initiativ til aksjelegging:hilarious: kjenner jeg han rett blir det ofte nok til at det treffer bra, men hvis jeg hadde diktert og sagt at vi må ha sex da og da for EL er den dagen, hadde prestasjonsangsten kicket litt inn.
 

Vedlegg

  • IMG_1253.jpeg
    IMG_1253.jpeg
    90 KB · Visninger: 9
Missevil - 34 - B3 - PP4-5 - EL 6/8 - IKM 21/8

Velkommen til oss i uke 34! ❤️❤️


Ny måned, nye muligheter… Jeg er inne i en litt negativ periode med meg selv, så kommer nok ikke til å være så aktiv, men om jeg skulle bli gravid, så er det hyggelig å være i en IKM-gruppe. Jeg heier på oss alle!!

stjerna80 - 43 - B2 - pp14 - el 6/8 - IKM 20/8

Sender deg en god klem ❤️ Velkommen til oss i uke 34 ❤️❤️ Krysser fingre og tær ❤️


Da var jeg også i gang med EL-testing :happy: Dette er de beste dagene syns jeg, det går fort nå. Har sagt til mannen at jeg har EL Ila neste uke, men ikke gitt han en dato. Så skal han ta initiativ til aksjelegging:hilarious: kjenner jeg han rett blir det ofte nok til at det treffer bra, men hvis jeg hadde diktert og sagt at vi må ha sex da og da for EL er den dagen, hadde prestasjonsangsten kicket litt inn.

Så spennende! ❤️ Jeg gleder meg til å komme igang med testinga jeg også, men venter nok en dag eller to til tror jeg! Og så tror jeg at jeg bør ha litt samme fremtoning som deg med tanke på denne aksjelegginga.. :hilarious: I forrige PP streika lillemannen ved to anledninger pågrunn av presset.. :hilarious::arghh: Sååå frustrerende der og da, men man må jo bare le litt av det hele etterpå.. :angelic:
 
Da var jeg også i gang med EL-testing :happy: Dette er de beste dagene syns jeg, det går fort nå. Har sagt til mannen at jeg har EL Ila neste uke, men ikke gitt han en dato. Så skal han ta initiativ til aksjelegging:hilarious: kjenner jeg han rett blir det ofte nok til at det treffer bra, men hvis jeg hadde diktert og sagt at vi må ha sex da og da for EL er den dagen, hadde prestasjonsangsten kicket litt inn.
Så gøy å endelig være i gang! Det var også et lurt tips ift aksjelegging. Tror jeg låner den fremgangsmåten, og forsøker å gjøre det mest mulig naturlig for oss begge under EL :joyful:
 
Plommemor - 34 - B2 - PP 9 - EL15/8 - IKM 25/8

Min første runde i IKM-gruppe. Har fulgt med fra sidelinjen tidligere, og syns dere er så flinke til å heie på og motivere hverandre.

Vi syns vi har prøvd såå lenge nå, etter SA i fjor sommer. Har lange og uregelmessige sykluser. Prøvde eggløsningstester for første gang sist syklus, og hadde 8 dager lang lutealfase. Krysser fingrene for hele gjengen
Det er så kjedelig når det tar så lang tid!:Heartred Men det hjelper å være med i en IKM gruppe, så kan man «snakke» med flere som er i samme situasjon. Det blir jo ofte veldig altoppslukende, det merker i allefall jeg, når man har prøvd en stund:love2
 
Dette er litt frem i tid, men leste på Flo i dag at dersom EL er 8/8, så er det ikke nødvendig å ta g-test før 26/8, selv om ikm er den 23/8. Er ikke det veldig lenge å vente til 18 dpo med å ta en test??
 
Irrgrønn - 40 - B1 - PP29 - EL 10/8 - IKM 24/8

Velkommen til oss i uke 34 ❤️❤️❤️


Leste at man skal vente i 5 min før man leser av EL testene, venter dere så lenge?

Jeg venter alltid til tiden er ferdig før jeg leser av :happy: Men pleier å se veldig tidlig på testen om den er positiv eller ikke da - før tiden har gått altså :happy: Ser alltid ut tiden for å bekrefte at den ikke er positiv :pompus:


Dette er litt frem i tid, men leste på Flo i dag at dersom EL er 8/8, så er det ikke nødvendig å ta g-test før 26/8, selv om ikm er den 23/8. Er ikke det veldig lenge å vente til 18 dpo med å ta en test??

Jeg pleier å teste aaaalt for tidlig :wacky: Tester gjerne fra 7-8 dpo - rett og slett fordi jeg ikke klarer å vente… :hilarious:
 
Hehe, gleder meg til den dagen er her! Akkurat nå syntes jeg det virker som en evighet til EL :hilarious:
Samme her!! Ser veldig frem til testingen, men først er det en uke til til EL :rolleyes:

Jeg pleier å teste aaaalt for tidlig :wacky: Tester gjerne fra 7-8 dpo - rett og slett fordi jeg ikke klarer å vente… :hilarious:
Skjønner det! Kan godt hende jeg går på en slik smell jeg også, men prøver å overbevise meg selv om at jeg kommer til å klare å holde meg til 10 dpo, så får vi se om det funker:angelic::hilarious:
 
Velkommen til oss i uke 34! ❤️❤️




Sender deg en god klem ❤️ Velkommen til oss i uke 34 ❤️❤️ Krysser fingre og tær ❤️




Så spennende! ❤️ Jeg gleder meg til å komme igang med testinga jeg også, men venter nok en dag eller to til tror jeg! Og så tror jeg at jeg bør ha litt samme fremtoning som deg med tanke på denne aksjelegginga.. :hilarious: I forrige PP streika lillemannen ved to anledninger pågrunn av presset.. :hilarious::arghh: Sååå frustrerende der og da, men man må jo bare le litt av det hele etterpå.. :angelic:
Kunne helt sikkert venta jeg også, men jeg er så utålmodig og liker å ha "kontroll" så da tester jeg fra dagen etter jeg er ferdig med TR :laughing002 Syns det er spennende å følge med på stigningen også.
haha!! Å, ja det anbefales faktisk! Min erfaring er at det er mye enklere for mannen med den tilnærmingen, og man slipper at lillemann svikter. For det har skjedd her og før :hilarious:
 
Back
Topp