❤️ IKM uke 34 ❤️

Plommemor - 34 - B2 - PP 9 - EL15/8 - IKM 25/8

Min første runde i IKM-gruppe. Har fulgt med fra sidelinjen tidligere, og syns dere er så flinke til å heie på og motivere hverandre.

Vi syns vi har prøvd såå lenge nå, etter SA i fjor sommer. Har lange og uregelmessige sykluser. Prøvde eggløsningstester for første gang sist syklus, og hadde 8 dager lang lutealfase. Krysser fingrene for hele gjengen

Velkommen Plommemor - så koselig at du vil henge med oss i uke 34! ❤️❤️ Personlig elsker jeg fellesskapet, støtten og heiaropene ❤️ Leit å høre om SAen.. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Dere som skal bruker EL tester, når starter dere? Og hvor mange ganger om dagen? Og når klokka ca? Jeg skal bruke det for første gang nå

Jeg begynner når mensen er ferdig, og starter med en gang om dagen rundt klokka 12. Etterhvert som jeg ser at det nærmer seg tar jeg gjerne to tester - en rundt klokka 12 og en rundt klokka 19. Syns det er gøy med tester, da jeg føler at jeg har mye mer kontroll ❤️:happy:
 
Dere som skal bruker EL tester, når starter dere? Og hvor mange ganger om dagen? Og når klokka ca? Jeg skal bruke det for første gang nå
Jeg begynner ca dag 12. har som regel EL mellom dag 15 og 19. Synd det er masete å drive med testene, så venter lengst mulig:laughing002 Hvis jeg har fri eller hjemmekontor så tester jeg stort sett i 11-tiden, hvis jeg skal på jobb så blir det før jobb. Når testene begynner å øke så tester jeg stort sett 2, av og til 3 ganger for dagen:)
 
Jeg begynner ca dag 12. har som regel EL mellom dag 15 og 19. Synd det er masete å drive med testene, så venter lengst mulig:laughing002 Hvis jeg har fri eller hjemmekontor så tester jeg stort sett i 11-tiden, hvis jeg skal på jobb så blir det før jobb. Når testene begynner å øke så tester jeg stort sett 2, av og til 3 ganger for dagen:)
Supert, tusen takk for svar. Jeg tenkte å prøve fra første dag med EL slim, har det i ca 1 uke
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
Jeg syns dagene mot EL er veldig overkommelige. For jeg vet den kommer uansett :hilarious: Dagene i DPO land derimot er utholdelige, for jeg vet ikke om testen vil være positiv eller negativ :shifty:
 
Jeg syns dagene mot EL er veldig overkommelige. For jeg vet den kommer uansett :hilarious: Dagene i DPO land derimot er utholdelige, for jeg vet ikke om testen vil være positiv eller negativ :shifty:
Ja, jeg er helt enig i at det også er drygt. Men for meg er det en kortere periode enn den foregående, og man venter på noe godt! Når mensen først er kommet så føles ventetiden enda lengre til neste gang, fordi det først må komme en EL:arghh:
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
Syntes begge deler er like kjipe, gå å vente på EL og få alt til og klaffe, også tiden etterpå som er til å spy av :dead::hilarious:
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
Er generelt dårlig på venting, så begge deler er like ille.. Så tiden står stille for min del :hilarious:
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
Syns ventetida er verst etter eggløsning, for da går jeg bare rundt å lurer på om jeg kjenner antydning til noe annerledes enn vanlig.
 
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).

Så gøy ❤️ Jeg syns definitivt ventetiden fra EL til IKM er verst.. Når jeg først har fått TR og innsett at det ikke gikk, så begynner jeg å se frem til EL og det å få en sjanse til, på en måte. Syns det er litt gøy å lete frem EL også, og har ei bok der jeg skriver ned datoer og viktige ting, og så teiper jeg fast alle testene jeg tar.. Litt sært kanskje :hilarious: Strukturmenneske/kontrollfreak.. :angelic:

Syns det er mest stress og press rundt selve aksjelegginga faktisk.. :bored: Tenker så mye på at vi mååå få det til ikveld, at han måååå komme og at vi mååå gjøre det så ofte vi får til - gjerne hver kveld, og det er ikke barebare!! :nailbiting:
 
Last edited:
Det begynner å bli en god gjeng her inne nå! Liten spørreundersøkelse:

Hvilken ventetid er verst? Ventingen fra dag 1 i syklus og frem til EL, eller ventingen fra EL til første g-test?

Personlig går det sååå treigt når jeg har mensen. Selv om jeg vet at EL kommer en gang, så vil jeg bare begynne å legge inn aksjene nå (selv om det ikke er noe vits).
Jeg syns det er verst fra EL til IKM. Føler det er litt som å vente på eksamensresultatene fra studietiden :hilarious: Jobben er gjort og det er ingenting mer som kan gjøres. Bare den evige ventingen.
 
Så gøy ❤️ Jeg syns definitivt ventetiden fra EL til IKM er verst.. Når jeg først har fått TR og innsett at det ikke gikk, så begynner jeg å se frem til EL og det å få en sjanse til, på en måte. Syns det er litt gøy å lete frem EL også, og har ei bok der jeg skriver ned datoer og viktige ting, og så teiper jeg fast alle testene jeg tar.. Litt sært kanskje :hilarious:Strukturmenneske/kontrollfreak.. :angelic:

Syns det er mest stress og press rundt selve aksjelegginga faktisk.. :bored: Tenker så mye på at vi mååå få det til ikveld, at han måååå komme og at vi mååå gjøre det så ofte vi får til - gjerne hver kveld, og det er ikke barebare!! :nailbiting:
Syntes det er litt kult at du har en sånn bok :love7er noe du må ta vare på resten av livet.
 
Syntes det er litt kult at du har en sånn bok :love7er noe du må ta vare på resten av livet.

Litt gøy egentlig. Inni den er prøveperiodene på både første og andre, samt prøveperiodene der det klaffet ❤️ Gøy å se tilbake på, og så er det litt spennende å se hva som fungerte og ikke i prøveperiodene, og hvilke dager det viste seg å være lurt å legge ned aksjer.. :hilarious:
 
Back
Topp