❤️ IKM uke 34 ❤️

Ja, jeg er helt enig i at det også er drygt. Men for meg er det en kortere periode enn den foregående, og man venter på noe godt! Når mensen først er kommet så føles ventetiden enda lengre til neste gang, fordi det først må komme en EL:arghh:
Skjønner den veldig godt. Kan være enig i begge deler :laughing002 Jeg har heldigvis kort periode med mensen, vanligvis kun 4 dager. Så føler det går fort fra mensen til jeg kan tracke EL, så derfor overkommelig. Men begge deler er seigt ja,har elsk/hat forhold til prøveperioder :hilarious:
 
Skjønner den veldig godt. Kan være enig i begge deler :laughing002 Jeg har heldigvis kort periode med mensen, vanligvis kun 4 dager. Så føler det går fort fra mensen til jeg kan tracke EL, så derfor overkommelig. Men begge deler er seigt ja,har elsk/hat forhold til prøveperioder :hilarious:
Ja, på en måte er jo mensen raskt over. Har heldigvis ikke så lange sykluser nå sammenlignet med før min første graviditet. Har også elsk/hat-forhold, for det er jo spennende også! Mange ting å se frem til, samtidig som at dagene kan gå i sneglefart… :shifty:
 
Back
Topp