❤️ IKM uke 34 ❤️

Så gøy å endelig være i gang! Det var også et lurt tips ift aksjelegging. Tror jeg låner den fremgangsmåten, og forsøker å gjøre det mest mulig naturlig for oss begge under EL :joyful:
Gøy å kunne komme med litt tips :D Håper det funker for dere også, jeg syns i hvertfall det er en super tilnærming. Slipper det presset på disse mennene, og da vet man at de faktisk har veldig lyst der og da :Heartred
 
Tester en gang til i kveld, syntes dette er litt morro :hilarious: første gang jeg bruker EL tester.
 

Vedlegg

  • IMG_2932.png
    IMG_2932.png
    744,5 KB · Visninger: 13
Jeg syns også det er litt moro med den testinga! :hilarious: Du får liksom fulgt med på at det stiger, og så har man litt mer kontroll! Skal starte imorgen! ❤️
Ja, er veldig spent på når jeg har EL med tanke på EL smerter. Får alltid det, også dropper pulsen min alltid 2 dager før de kommer. Endelig vil jeg få svar på det jeg lurer på :hilarious:
 
Gøy å kunne komme med litt tips :D Håper det funker for dere også, jeg syns i hvertfall det er en super tilnærming. Slipper det presset på disse mennene, og da vet man at de faktisk har veldig lyst der og da :Heartred
Ja, nå er det sjelden en utfordring at mannen har lyst på meg:joyful: men han vet at jeg er veldig opptatt av å bli gravid nå, så vil ikke at han skal få noe unødvendig prestasjonsangst!

Jeg har sååå lyst på mai-baby, og da må vi treffe nå på første forsøk, eller neste måned og føde en uke for tidlig:angelic:
 
Ja, er veldig spent på når jeg har EL med tanke på EL smerter. Får alltid det, også dropper pulsen min alltid 2 dager før de kommer. Endelig vil jeg få svar på det jeg lurer på :hilarious:
Spennende! Blir gøy å se hva du finner ut av. Har også kjøpt inn EL-tester, men lurer på om jeg skal vente å se om vi treffer blink i denne runden først. Har ikke heeelt satt meg inn i hvordan det fungerer med testinga
 
Spennende! Blir gøy å se hva du finner ut av. Har også kjøpt inn EL-tester, men lurer på om jeg skal vente å se om vi treffer blink i denne runden først. Har ikke heeelt satt meg inn i hvordan det fungerer med testinga
Jeg lasta ned PreMom, legger dem inn der. Leste at man skal teste mellom 10-20 på dagen :happy: jeg har bare 1 eggleder, så orker ikke å satse på treff lenger :bag:
 
Ja.. EL kan komme i fra 11 CD til 19 CD. Har en god tro på venstre side denne mnd
Krysser alle fingre og tær for at det sitter denne runden!!❤️❤️

Jeg har plutselig en lengre mens enn jeg først trodde. Er på CD6, og fortsatt fersk blod her. Forrige måned varte den knappe 3 dager.. Håper den gir seg til i morgen, hvis ikke må jeg kanskje bytte IKM uke til uke 35 :rolleyes:
 
Krysser alle fingre og tær for at det sitter denne runden!!❤️❤️

Jeg har plutselig en lengre mens enn jeg først trodde. Er på CD6, og fortsatt fersk blod her. Forrige måned varte den knappe 3 dager.. Håper den gir seg til i morgen, hvis ikke må jeg kanskje bytte IKM uke til uke 35 :rolleyes:

Fillern.. håper den gir seg snarest! ❤️ Vil veldig gjerne ha deg her i uke 34 :angelic:
 
Krysser alle fingre og tær for at det sitter denne runden!!❤️❤️

Jeg har plutselig en lengre mens enn jeg først trodde. Er på CD6, og fortsatt fersk blod her. Forrige måned varte den knappe 3 dager.. Håper den gir seg til i morgen, hvis ikke må jeg kanskje bytte IKM uke til uke 35 :rolleyes:
Tenker at lengde på TR ikke skal påvirke EL, etter hva jeg har leste for en stund siden. Håper virkelig det stopper så fort som mulig så får du forhåpentligvis kortere vente tid til EL :Heartred så blir vi alle gravide :wav hehe
 
Tenker at lengde på TR ikke skal påvirke EL, etter hva jeg har leste for en stund siden. Håper virkelig det stopper så fort som mulig så får du forhåpentligvis kortere vente tid til EL :Heartred så blir vi alle gravide :wav hehe
Hehe, du er søt❤️ Satser på det ja, kortere ventetid til EL er veldig velkomment! Og helt enig i at vi alle lykkes denne runden:happy::happy:
 
Har lest at man skal ta test mellom 10-20. og el slim i dag så tok jeg denne nå, den var helt blank! Altså skjønner ikke no.. tapen har begynt å åpne seg også
 

Vedlegg

  • IMG_2994.jpeg
    IMG_2994.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 2
Ikke sikkert vi prøver såå aktivt, og både eggløsning og IKM er helt tilfeldig (virker det som), meeen appen min sier dette, og jeg vil gjerne henge med dere :cool: (og forhåpentligvis få en liten mai-spire, vår siste lille:shy:).

Spiire - 27 - B3 - PP1 - EL 8/8 - IKM 23/8
 
Back
Topp