❤️ IKM uke 34 ❤️

Nei, det er vist feil. Leste det her også står det flere steder :happy:

  • Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.
Wow! Da blir det ny teknikk i neste runde skjønner jeg :oops: Bra du sa ifra!!
 
Nei, det er vist feil. Leste det her også står det flere steder :happy:

  • Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.

Da blir det bakfra for alle penga her i gården! :hilarious: Vi avslutter egentlig alltid i misjonær fordi jeg lettere kommer da.. menmen!!! Gjør alt for at det skal klaffe! :greet025
 
Da blir det bakfra for alle penga her i gården! :hilarious: Vi avslutter egentlig alltid i misjonær fordi jeg lettere kommer da.. menmen!!! Gjør alt for at det skal klaffe! :greet025
Om du kommer først så avslutter dere i den stillingen :hilarious: Jeg kommer alltid først og han etter.
 
Jeg vil gjerne komme samtidig, for jeg har for meg at sammentrekningene er med på å føre spermen lenger inn.. :hilarious::hilarious:
sånn har jeg også tenkt, men etter at jeg leste det her så har jeg ikke brydd meg om det

  • Kvinnen har orgasme før (eller samtidig) med mannen. Dette øker livmorsekretet som hjelper sædens bevegelighet, samtidig som livmorens sammentrekninger trekker sæden opp i egglederne.
 
Back
Topp