❤️ IKM uke 34 ❤️

Nei, det er vist feil. Leste det her også står det flere steder :happy:

• Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.
Wow! Da blir det ny teknikk i neste runde skjønner jeg :oops: Bra du sa ifra!!

• Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.

Da blir det bakfra for alle penga her i gården! :hilarious: Vi avslutter egentlig alltid i misjonær fordi jeg lettere kommer da.. menmen!!! Gjør alt for at det skal klaffe! :greet025

Da blir det bakfra for alle penga her i gården! :hilarious: Vi avslutter egentlig alltid i misjonær fordi jeg lettere kommer da.. menmen!!! Gjør alt for at det skal klaffe! :greet025
Om du kommer først så avslutter dere i den stillingen :hilarious: Jeg kommer alltid først og han etter.

Jeg vil gjerne komme samtidig, for jeg har for meg at sammentrekningene er med på å føre spermen lenger inn.. :hilarious::hilarious:
sånn har jeg også tenkt, men etter at jeg leste det her så har jeg ikke brydd meg om det

• Kvinnen har orgasme før (eller samtidig) med mannen. Dette øker livmorsekretet som hjelper sædens bevegelighet, samtidig som livmorens sammentrekninger trekker sæden opp i egglederne.

Sniker inn her siden jeg har IKM 18/8 eller 19/8☺️ jeg fikk det jeg tror er EL-smerter på venstre side kl 18:00 i dag, ca. kl 21:00 fikk jeg EL-slim. Var ekstremt hormonell i går, fin igjen i dag. Har hatt negative EL-tester siste dagene, inkludert i dag (LH på 0,05 på premom). Tror dere eggløsning kommer neste dagene? Flo sier mandag❤️
Jeg vet jeg har kort LH-topp normalt, men syklus er litt tullete etter medisinsk abort etter BO/SA i juni!

Sniker inn her siden jeg har IKM 18/8 eller 19/8☺️ jeg fikk det jeg tror er EL-smerter på venstre side kl 18:00 i dag, ca. kl 21:00 fikk jeg EL-slim. Var ekstremt hormonell i går, fin igjen i dag. Har hatt negative EL-tester siste dagene, inkludert i dag (LH på 0,05 på premom). Tror dere eggløsning kommer neste dagene? Flo sier mandag❤️
Jeg vet jeg har kort LH-topp normalt, men syklus er litt tullete etter medisinsk abort etter BO/SA i juni!
Velkommen hit :Heartred

ang EL tester, holder dere dere en stund før dere tar den eller har ikke det noe å si?

Ønsker du at jeg skriver deg på lista? ❤️ Jeg ville tatt to tester per dag for å ha litt mer kontroll om jeg var deg :happy: Spesielt siden du har kort LH-topp. For tar du en LH-test klokka 11, så kanj jo toppen komme sånn plutselig klokka 18 liksom, og så slår det ikke ut imorgen igjen fordi toppen har vært..? Jeg er ingen ekspert på dette jeg altså - men har hørt om tilfeller der EL ikke hadde blitt fanga opp fordi man ikke har testa til rett tid! :happy:

ang EL tester, holder dere dere en stund før dere tar den eller har ikke det noe å si?

Jeg prøver å holde meg 3-4 timer før jeg tester! ❤️ Vet ikke om det har noe for seg da..

Dagens LH-test - som forventet :happy: Regner med det kommer en grei stigning til helga! ❤️

IMG_6321.jpeg

Ønsker du at jeg skriver deg på lista? ❤️ Jeg ville tatt to tester per dag for å ha litt mer kontroll om jeg var deg :happy: Spesielt siden du har kort LH-topp. For tar du en LH-test klokka 11, så kanj jo toppen komme sånn plutselig klokka 18 liksom, og så slår det ikke ut imorgen igjen fordi toppen har vært..? Jeg er ingen ekspert på dette jeg altså - men har hørt om tilfeller der EL ikke hadde blitt fanga opp fordi man ikke har testa til rett tid! :happy:

Jeg prøver å holde meg 3-4 timer før jeg tester! ❤️ Vet ikke om det har noe for seg da..
Så med andre ord så har jeg garantert gjort det feil og mest sannsynlig ikke hatt mulighet for å finne økning. Har jo tenkt at det er rart siden jeg har EL slim og tapen er helt åpen nå på dag 3. Har ikke tenkt på at det burde gå så og så mange timer og at man ikke burde drikke. Jeg drikker mye i løpet av dagen. Leste også det her nå.

Vedlegg

• IMG_3037.png
    IMG_3037.png
    651,8 KB · Visninger: 18
Jeg har vært litt fraværende i dag, med mye besøk og greier med 1-åringen. Leser det dere skriver, men rekker ikke alltid å svare!

Jeg begynner nok EL-perioden i morgen eller tirsdag, så tar en test i morgen tidlig bare for å se om det slår ut på noe. Utenom det prøver vi som vanlig på alle dager med sjanse for å bli gravid. Altså 5-6 dager med aksjelegging. Deretter går jeg ut i ferie akkurat i det EL er på topp, så blir nok noen drøye dager i dpo land :arghh:

Tok en ny EL test nå i stad, og kan se at den er sterkere en de andre jeg har tatt. Så er definitivt noe som skjer, mye EL murringer i dag. Tenker jeg får EL på tirsdag

Vedlegg

• IMG_3064.jpeg
    IMG_3064.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 25
Ny måned, nye muligheter… Jeg er inne i en litt negativ periode med meg selv, så kommer nok ikke til å være så aktiv, men om jeg skulle bli gravid, så er det hyggelig å være i en IKM-gruppe. Jeg heier på oss alle!!

stjerna80 - 43 - B2 - pp14 - el 6/8 - IKM 20/8
Krysser fingrene for at dette er gullegget ❤️❤️❤️

Dere som bruker Premom, har dere premium eller gratisversjonen? Begynner å balle på seg med litt for mange trackingapper her nå

Noen andre her som mentalt forbereder seg på at det IKKE treffer denne runden, bare for å unngå å bli for skuffet?:rolleyes: Jeg har, som sikkert veldig mange andre, VELDIG lyst til å bli gravid, men tørr ikke få noen forhåpninger helt enda..
Har på en måte prøvd så mange runder nå, at jeg aldri egentlig har helt trua. Forstår ikke hvorfor det ikke går! Men vi krysser fingrene våre

Min minst favoritt stilling ever.. :bootyshake:sad002

Back
Topp