❤️ IKM uke 34 ❤️

Kan man få positiv EL dag samme dag som slipper? Eller er det alltid 24 ca etter?
Jeg har opplevd flere ganger å ikke få positiv test før selve el dagen. Jeg tempet i tillegg, ellers hadde jeg trodd el var dagen etter :joyful:
 
Jeg har opplevd flere ganger å ikke få positiv test før selve el dagen. Jeg tempet i tillegg, ellers hadde jeg trodd el var dagen etter :joyful:
Aha, ja men da blir det spennende å se hva morgen dagen bringer. Jeg har som regel EL på ettermiddagen mellom 16-21. er da jeg alltid har fått kjempe smerter.
 
Bare i pp3 og jeg har allerede mistet troen på at vi kan bli gravide før leenge som sist. Jaja, har et veldig avslappet forhold til prøvingen i det minste. Sitter her og tenker for meg selv at vi må være fornøyde med ett barn og om det ikke går så går det ikke. Samboeren min sier at jeg må sifra når jeg har eggløsning, men jeg reiser bort på eldagen og er bortreist tom lørdag. Begynte og teste til el i går.
IMG_6508.jpeg
 
Bare i pp3 og jeg har allerede mistet troen på at vi kan bli gravide før leenge som sist. Jaja, har et veldig avslappet forhold til prøvingen i det minste. Sitter her og tenker for meg selv at vi må være fornøyde med ett barn og om det ikke går så går det ikke. Samboeren min sier at jeg må sifra når jeg har eggløsning, men jeg reiser bort på eldagen og er bortreist tom lørdag. Begynte og teste til el i går.
Vis vedlegget 441018
Men hvis du er bortreist selve el-dagen så kan du likevel bli gravid ved å legge inn aksjer dagene før. Særlig dagen før kan gi deg gode sjanser! Så kanskje i kveld, i morgen og så onsdagen. Det bør hjelpe i hvert fall :happy:
 
Bare i pp3 og jeg har allerede mistet troen på at vi kan bli gravide før leenge som sist. Jaja, har et veldig avslappet forhold til prøvingen i det minste. Sitter her og tenker for meg selv at vi må være fornøyde med ett barn og om det ikke går så går det ikke. Samboeren min sier at jeg må sifra når jeg har eggløsning, men jeg reiser bort på eldagen og er bortreist tom lørdag. Begynte og teste til el i går.
Vis vedlegget 441018
Var en som delte den her på en av de andre IKM gruppene :)
 

Vedlegg

  • IMG_3014.png
    IMG_3014.png
    1,3 MB · Visninger: 0
Et lite tips :)


Det blir med gulrot og valnøtter på første arbeidsdag etter ferier imorgen ❤️


Kanskje jeg kan bli med her også, da jeg vipper mellom 33 og 34.

Honu- 37- B2- EL 6/7.08.- IKM 18/19.08

Selvfølgelig! Velkommen skal du være ❤️


Bare i pp3 og jeg har allerede mistet troen på at vi kan bli gravide før leenge som sist. Jaja, har et veldig avslappet forhold til prøvingen i det minste. Sitter her og tenker for meg selv at vi må være fornøyde med ett barn og om det ikke går så går det ikke. Samboeren min sier at jeg må sifra når jeg har eggløsning, men jeg reiser bort på eldagen og er bortreist tom lørdag. Begynte og teste til el i går.
Vis vedlegget 441018

Som de andre skriver så er det vel dagen før som er beste dagen ❤️
 
Jeg har testet masse siste dagene, ettersom jeg har hatt eggløsningssmerter på venstre side, eggløsningsslim siden fredag og Flo sier eggløsning i dag.. likevel får jeg ikke positiv test :/ har tatt tre tester hver dag siste dagene.. vet jeg har kort LH-topp, men må jo få den med meg når jeg nærmest kun tisser på tester hatt MA i juni, men hadde også EL i juli og da kom mensen 14 dager etter. Hva tror dere?
Da jeg ble gravid sist fikk jeg kun maks LH på 0,55
 

Vedlegg

  • IMG_4967.png
    IMG_4967.png
    1,3 MB · Visninger: 0
Back
Topp