❤️ IKM uke 34 ❤️

Vondt i lyskene(får litt kramper, isjas) korsryggen er øm og murrer.. det har jeg aldri ellers. Så håper virkelig at det er noe. Er jo enda en stund til IKM. Kjenner det litt i brystene
Så gøy :Heartred Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» ut:laughing002

Så spennende! Nå kjenner jeg litt ømhet på venstre side av magen og litt bobling! Kan jo være noe, men kan jo også ikke være noe
 
Så gøy :Heartred Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» ut:laughing002

Så spennende! Nå kjenner jeg litt ømhet på venstre side av magen og litt bobling! Kan jo være noe, men kan jo også ikke være noe
Jaaaa, jeg også gjorde det før :hilarious: men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..

Jeg syntes det har murret sykt mye, her om dagen hadde jeg mensen smerter. Har liksom tenkt at alt bare er vanlig innbilning som man får hver eneste mnd :hilarious::angelic: men, den strekken ga meg virkelig et stort håp. Så spennende , hvor mange DPO er du nå?
 
Jaaaa, jeg også gjorde det før :hilarious: men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..

Jeg syntes det har murret sykt mye, her om dagen hadde jeg mensen smerter. Har liksom tenkt at alt bare er vanlig innbilning som man får hver eneste mnd :hilarious::angelic: men, den strekken ga meg virkelig et stort håp. Så spennende , hvor mange DPO er du nå?
Er 7 dpo! Så tester i morgen tidlig :Heartred
 
Melder meg på her jeg hvis det ikke er for sent :Heartred
4 dpo og dagene snegler seg av gårde :dead:

Tinycow - 32 - B2 - PP 1 - EL 11/08 - IKM 25/08
Ikke for sent! Og jeg kjenner deg igjen fra Sensommerskattene-tråden :joyful: Jeg var også med der og skrev noen innlegg helt på slutten av svangerskapet, men hadde ikke ordna nick enda, så het noe sånt H-302164 hahah.
 
Her er vi begge dagen før termin vettu :laughing002

IMG_9798.png
 
Back
Topp