❤️ IKM uke 34 ❤️

Vondt i lyskene(får litt kramper, isjas) korsryggen er øm og murrer.. det har jeg aldri ellers. Så håper virkelig at det er noe. Er jo enda en stund til IKM. Kjenner det litt i brystene
Så gøy :Heartred Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» ut:laughing002

Så spennende! Nå kjenner jeg litt ømhet på venstre side av magen og litt bobling! Kan jo være noe, men kan jo også ikke være noe

Så gøy :Heartred Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» ut:laughing002

Så spennende! Nå kjenner jeg litt ømhet på venstre side av magen og litt bobling! Kan jo være noe, men kan jo også ikke være noe
Jaaaa, jeg også gjorde det før :hilarious: men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..

Jeg syntes det har murret sykt mye, her om dagen hadde jeg mensen smerter. Har liksom tenkt at alt bare er vanlig innbilning som man får hver eneste mnd :hilarious::angelic: men, den strekken ga meg virkelig et stort håp. Så spennende , hvor mange DPO er du nå?

Jaaaa, jeg også gjorde det før :hilarious: men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..

Jeg syntes det har murret sykt mye, her om dagen hadde jeg mensen smerter. Har liksom tenkt at alt bare er vanlig innbilning som man får hver eneste mnd :hilarious::angelic: men, den strekken ga meg virkelig et stort håp. Så spennende , hvor mange DPO er du nå?
Er 7 dpo! Så tester i morgen tidlig :Heartred

Melder meg på her jeg hvis det ikke er for sent :Heartred
4 dpo og dagene snegler seg av gårde :dead:

Tinycow - 32 - B2 - PP 1 - EL 11/08 - IKM 25/08

Melder meg på her jeg hvis det ikke er for sent :Heartred
4 dpo og dagene snegler seg av gårde :dead:

Tinycow - 32 - B2 - PP 1 - EL 11/08 - IKM 25/08
Ikke for sent! Og jeg kjenner deg igjen fra Sensommerskattene-tråden :joyful: Jeg var også med der og skrev noen innlegg helt på slutten av svangerskapet, men hadde ikke ordna nick enda, så het noe sånt H-302164 hahah.

Her er vi begge dagen før termin vettu :laughing002

IMG_9798.png

Haha så gøy! Og ser at vi har akkurat samme dato for EL og ikm nå også :D

Og husker jeg var veldig irritert på slutten der ja! Sykt at det snart er et år siden o_O Hvordan har livet vært siden den gang? :)
Ja, så at det var helt likt og begge er også på PP1 :laughing002

Jeg var også lei på slutten, men ungen kom heldigvis dagen etter termin, så det gikk greit altså:joyful: Veeet, det er vilt! Rart å se tilbake på. Det går veldig fint her! Driver og planlegger første bursdagen hennes, og har som du ser akkurat begynt å prøve på nr. 2:love017

Hvordan går det med dere? :joyful:

Ja, så at det var helt likt og begge er også på PP1 :laughing002

Jeg var også lei på slutten, men ungen kom heldigvis dagen etter termin, så det gikk greit altså:joyful: Veeet, det er vilt! Rart å se tilbake på. Det går veldig fint her! Driver og planlegger første bursdagen hennes, og har som du ser akkurat begynt å prøve på nr. 2:love017

Hvordan går det med dere? :joyful:
Så hyggelig! Mye det samme her, og han har begynt i barnehagen og elsker det!:Heartred Han kom 5 dager etter termin. Virket så lenge da, men det er jo egentlig ikke det :p

Håper det sitter for oss begge nå da! Førstemann kom på første forsøk her (etter en SA på forsøket før der) så jeg blir nok litt skuffet om det tar tid denne gangen. Men ammer litt fortsatt da, så innser jo at det kan påvirke ting også.

Så hyggelig! Mye det samme her, og han har begynt i barnehagen og elsker det!:Heartred Han kom 5 dager etter termin. Virket så lenge da, men det er jo egentlig ikke det :p

Håper det sitter for oss begge nå da! Førstemann kom på første forsøk her (etter en SA på forsøket før der) så jeg blir nok litt skuffet om det tar tid denne gangen. Men ammer litt fortsatt da, så innser jo at det kan påvirke ting også.
Så gøy med barnehage! Min begynner i september :happy: Ja, fem dager føles lenge ut. Særlig når man er så tung og ikke får gjort så mye…

Akkurat samme her! Første barnet satt på første forsøk etter en SA i november 22. Og jeg ammer også fortsatt. Men blir nok skuffet likevel om det ikke sitter nå. Prøver å si til meg selv at det går bra, da er det bare nytt forsøk neste måned. Håper vi begger havner i terminliste for mai 2025❤️

Back
Topp