Hvilke symptomer?Jaaa Det positive er at jeg har samme symptomer nå som med alle andre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke symptomer?Jaaa Det positive er at jeg har samme symptomer nå som med alle andre.
Vondt i lyskene(får litt kramper, isjas) korsryggen er øm og murrer.. det har jeg aldri ellers. Så håper virkelig at det er noe. Er jo enda en stund til IKM. Kjenner det litt i brysteneHvilke symptomer?
Så gøy Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» utVondt i lyskene(får litt kramper, isjas) korsryggen er øm og murrer.. det har jeg aldri ellers. Så håper virkelig at det er noe. Er jo enda en stund til IKM. Kjenner det litt i brystene
Jaaaa, jeg også gjorde det før men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..Så gøy Jeg glemmer at vanlige emojis på iphone ikke kommer med, så alle spørsmålene mine ser så «harde» ut
Så spennende! Nå kjenner jeg litt ømhet på venstre side av magen og litt bobling! Kan jo være noe, men kan jo også ikke være noe
Er 7 dpo! Så tester i morgen tidligJaaaa, jeg også gjorde det før men jeg trodde vi med IPhone kunne se de. Så teit at vi ikke kan..
Jeg syntes det har murret sykt mye, her om dagen hadde jeg mensen smerter. Har liksom tenkt at alt bare er vanlig innbilning som man får hver eneste mnd men, den strekken ga meg virkelig et stort håp. Så spennende , hvor mange DPO er du nå?
Jeg ser!Klarte ikke vente, 10 DPO. Er det noe her?
Vis vedlegget 441713
Ikke for sent! Og jeg kjenner deg igjen fra Sensommerskattene-tråden Jeg var også med der og skrev noen innlegg helt på slutten av svangerskapet, men hadde ikke ordna nick enda, så het noe sånt H-302164 hahah.Melder meg på her jeg hvis det ikke er for sent
4 dpo og dagene snegler seg av gårde
Tinycow - 32 - B2 - PP 1 - EL 11/08 - IKM 25/08
Haha så gøy! Og ser at vi har akkurat samme dato for EL og ikm nå også
Den kom innen for tiden!
Hei
Melder meg inn her jeg;
EnDrøm25 - 31 - B3 - PP4 (etter MA i april) - EL 11/8 - IKM 24/8
Klarte ikke vente, 10 DPO. Er det noe her?
Vis vedlegget 441713
Melder meg på her jeg hvis det ikke er for sent
4 dpo og dagene snegler seg av gårde
Tinycow - 32 - B2 - PP 1 - EL 11/08 - IKM 25/08
Ja, så at det var helt likt og begge er også på PP1Haha så gøy! Og ser at vi har akkurat samme dato for EL og ikm nå også
Og husker jeg var veldig irritert på slutten der ja! Sykt at det snart er et år siden Hvordan har livet vært siden den gang?
Så hyggelig! Mye det samme her, og han har begynt i barnehagen og elsker det! Han kom 5 dager etter termin. Virket så lenge da, men det er jo egentlig ikke detJa, så at det var helt likt og begge er også på PP1
Jeg var også lei på slutten, men ungen kom heldigvis dagen etter termin, så det gikk greit altså Veeet, det er vilt! Rart å se tilbake på. Det går veldig fint her! Driver og planlegger første bursdagen hennes, og har som du ser akkurat begynt å prøve på nr. 2
Hvordan går det med dere?
Så gøy med barnehage! Min begynner i september Ja, fem dager føles lenge ut. Særlig når man er så tung og ikke får gjort så mye…Så hyggelig! Mye det samme her, og han har begynt i barnehagen og elsker det! Han kom 5 dager etter termin. Virket så lenge da, men det er jo egentlig ikke det
Håper det sitter for oss begge nå da! Førstemann kom på første forsøk her (etter en SA på forsøket før der) så jeg blir nok litt skuffet om det tar tid denne gangen. Men ammer litt fortsatt da, så innser jo at det kan påvirke ting også.
Drikk masse vann og gjerne med sitron. Bakteriene liker ikke det sure miljøetUgh, fått UVI Føler det vil ødelegge sjansene denne måneden, skaper vel bare ubalanse/surt miljø?
Ser strek Så spennedeSjekk dette. Første bilde er det samme som det jeg tok istad bare invert. Andre bilde er med tørre tester og invert. Nå ble det litt spennende, har ikke fått så tydelig skyggestrek? før. Vis vedlegget 441740Vis vedlegget 441741
Tørr test
Vis vedlegget 441742