❤️ IKM uke 34 ❤️

Så gøy at så mange har begynt å teste nå. Jeg føler at jeg lever for å tyde tester :hilarious: det er så sykt spennende.
Har vært fraværende denne uken, men livet skjedde. Både hektisk på jobb, planleggingsdager og barn hjemme etc. Alt har bare flydd avgårde, så har ikke rukket å være aktiv.
Positivt for meg at DPO dagene har flydd av sted, og at jeg allerede er 6DPO. Fikk en tempdipp i dag, så håper kanskje det er en festedipp. Hadde også stikkninger i magen i går, har tidvis murringer, vondt i lysken på begge sider, og mye leamus i mageområdet. Det pleier jeg aldri ha, så dette er spennende Spørs om ikke jeg må ta første test allerede i morgen 7DPO:laughing002 Eier jo ikke selvkontroll.

Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere noen symptomer og evt hva?
Selvkontroll, hva er det :laughing001 Begynte 6 DPO og hadde 7 tester. Nå har jeg ingen :hilarious:

Så spennede, høres veldig lovende ut :love7
 
Skal se om jeg får kjøpt i dag. Eller så må jeg vente til mandag :depressed: Men det ser lovende ut med pulsen min. X alt som x kan
Pulsen ser jo veeldig lovende ut :woot: jeg følger også med på min, til nå ser det ikke så bra ut :hilarious::rolleyes:
Håper du får kjøpt tester i dag :smiley-bounce012 xxxx
 
Pulsen ser jo veeldig lovende ut :woot: jeg følger også med på min, til nå ser det ikke så bra ut :hilarious::rolleyes:
Håper du får kjøpt tester i dag :smiley-bounce012 xxxx
Men, ikke tenk så mye på den. En på IKM 32 sa hun ikke fikk økning og noen får ikke før de skulle hatt TR. Tester er det vi må stole mest på, jeg kjenner jeg blir litt stressa av pulsen, våkner for å sjekke den om natta :laughing001 Er det mulig!!
 
Gøy at folk har begynt å teste, og at vi allerede har noen som ser lovende positive ut :love7

Jeg har hatt helt syke drømmer i natt, noe jeg stort sett kun har under mensen. Håper det kan være et tegn på at noe foregår i kroppen haha! For er fortsatt veldig tidlig for TR heldigvis.
 
Men, ikke tenk så mye på den. En på IKM 32 sa hun ikke fikk økning og noen får ikke før de skulle hatt TR. Tester er det vi må stole mest på, jeg kjenner jeg blir litt stressa av pulsen, våkner for å sjekke den om natta :laughing001 Er det mulig!!
Ja, det er sant. Jeg husker pulsen ble høyere da jeg ble gravid i januar, da blir det automatisk at du forventer det hver gang :hilarious:
Hahaha vi blir helt galne i prøvetiden :laughing001
 
Ja, det er sant. Jeg husker pulsen ble høyere da jeg ble gravid i januar, da blir det automatisk at du forventer det hver gang :hilarious:
Hahaha vi blir helt galne i prøvetiden :laughing001
Ja, ikke sant! Skjønner egentlig ikke no. For nå falt den til 59 :dead: men føler jeg har masse symptomer :angelic: skal hente 10 billig strimler snart! :laughing001
 
Kjøpte 10 metode tidlig, her var det blankt :arghh: var nok bare en fin Make sure skygge!

Kommer ikke til å kjøpe Make Sure lenger
 

Vedlegg

  • IMG_3709.jpeg
    IMG_3709.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 0
Last edited:
Ja, ikke sant! Skjønner egentlig ikke no. For nå falt den til 59 :dead: men føler jeg har masse symptomer :angelic: skal hente 10 billig strimler snart! :laughing001
Vi bør nok ikke legge for mye i pulsen, som du sier. Den viser nok bedre litt seinere i graviditeten enn i starten..
 
Kjøpte 10 metode tidlig, her var det blankt :arghh: var nok bare en fin Make sure skygge!
Kjedelig :(
Jeg brukte disse tidligtestene da jeg ble gravid med førstemann og jeg fikk ikke positiv på de før jeg fikk på vanlig makesure. Det var 12 dpo for min del, så jeg kommer ikke til å bruke de igjen i alle fall. Håper for deg videre :Heartred
 
Kjøpte 10 metode tidlig, her var det blankt :arghh: var nok bare en fin Make sure skygge!

Kommer ikke til å kjøpe Make Sure lenger
Så kjedelig!! Men jeg gir deg ikke opp enda. Har hørt at metode er tregere til å slå ut, så kanskje du ser noe i kveld eller i morgen? ❤️
 
Back
Topp