Noen som har noen betryggende ord? Er så stressaVis vedlegget 442098
Jeg syntes økningen ser for liten ut… tror kanskje det blir kjemisk her hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen betryggende ord? Er så stressaVis vedlegget 442098
Jeg syntes økningen ser for liten ut… tror kanskje det blir kjemisk her hva tenker dere?
Syns det er god økning fra første positive til tredje. I starten spiller veldig mye inn i forhold til konsentrasjon på urin etc. et vannglass for mye kan gjøre testen mye svakere hcg dobler seg ca hver 48 time. Så jeg ville ikke gitt opp enda. Sender deg en klem, og håper for deg.Vis vedlegget 442098
Tusen takk trenge bare litt svar.. kjenner meg litt redd..Syns det er god økning fra første positive til tredje. I starten spiller veldig mye inn i forhold til konsentrasjon på urin etc. et vannglass for mye kan gjøre testen mye svakere hcg dobler seg ca hver 48 time. Så jeg ville ikke gitt opp enda. Sender deg en klem, og håper for deg.
Det er helt lov man blir engstelig i disse periodene, ikke så rart når man ønsker det så sterkt. Noen ganger hjelper det med tilbakemeldinger. Ta ny test i morgen så er nok den enda litt sterkereTusen takk trenge bare litt svar.. kjenner meg litt redd..
Åååå seeee der!!! Dette MÅ være babystrekAltsååå!! Jeg skjelver her nå tok som sagt tre tester i dag tidlig som var helt blenda.. to fra make sure (to forskjellige partier) og en bp. Ikke noe å skimte på disse. Og jeg har hatt murringer fra i går kveld, svake mensensmerter, og i dag masse stikninger i livmorområdet. Hodet mitt bestemte seg for å ta en test til nå, tredjegangsurin, ikke veldig konsentrert. Men det dukket opp en strek. Plis si at dere ser den? For denne er svak, men samtidig mye sterkere enn de dumme skyggene jeg pleier å se. Også har den rosa farge i virkeligheten
Første bilde er fra i dag tidlig. De andre er fra nå.
som jeg håper på det er helt akkurat nå. Måtte begge våre sitteÅååå seeee der!!! Dette MÅ være babystrek
Ser X for de øker i styrkeSlenger meg på her
Silje2906 - 26- B1- PP2 - EL 8/8 - IKM 23 el 23/08
Prøvd meg på metode sine tester da jeg ikke får tak i makesure like lett lenger.. hva tenker dere?
Den er rosaAltsååå!! Jeg skjelver her nå tok som sagt tre tester i dag tidlig som var helt blenda.. to fra make sure (to forskjellige partier) og en bp. Ikke noe å skimte på disse. Og jeg har hatt murringer fra i går kveld, svake mensensmerter, og i dag masse stikninger i livmorområdet. Hodet mitt bestemte seg for å ta en test til nå, tredjegangsurin, ikke veldig konsentrert. Men det dukket opp en strek. Plis si at dere ser den? For denne er svak, men samtidig mye sterkere enn de dumme skyggene jeg pleier å se. Også har den rosa farge i virkeligheten
Hehe slik var jeg også i går, det er så gøy! nå er jeg nede i kjellerensom jeg håper på det er helt akkurat nå. Måtte begge våre sitte
Slenger meg på her
Silje2906 - 26- B1- PP2 - EL 8/8 - IKM 23 el 23/08
Prøvd meg på metode sine tester da jeg ikke får tak i makesure like lett lenger.. hva tenker dere?
Altsååå!! Jeg skjelver her nå tok som sagt tre tester i dag tidlig som var helt blenda.. to fra make sure (to forskjellige partier) og en bp. Ikke noe å skimte på disse. Og jeg har hatt murringer fra i går kveld, svake mensensmerter, og i dag masse stikninger i livmorområdet. Hodet mitt bestemte seg for å ta en test til nå, tredjegangsurin, ikke veldig konsentrert. Men det dukket opp en strek. Plis si at dere ser den? For denne er svak, men samtidig mye sterkere enn de dumme skyggene jeg pleier å se. Også har den rosa farge i virkeligheten
Syns det er god økning fra første positive til tredje. I starten spiller veldig mye inn i forhold til konsentrasjon på urin etc. et vannglass for mye kan gjøre testen mye svakere hcg dobler seg ca hver 48 time. Så jeg ville ikke gitt opp enda. Sender deg en klem, og håper for deg.
Tusen takk trenge bare litt svar.. kjenner meg litt redd..
Vet ikke helt med denne test batchen hehe.. Tok en clearblue digital som sa ikke gravid. Er rundt 11/12 dpo så den burde kanskje slått utVelkommen Skimter noe her jeg iallefall!
Ser definitivt en økningHva tenker dere om denne? De tre nederste er tørre - den øverste er våt
Åå, det var synd! Men det er jo ikke lenge til du er i dpo land lenger Masse lykke til videre! Og har vært veldig koselig at du har vært så aktiv i gruppen her!Da kom TR, 1 dag før! Like greit så vi kan prøve igjen så fort som mulig
Nei, så håper dagene går fort fremover. Om eggløsning er 3 september så får jeg termin 3 mai så vil havne med alle dere Håpe håpeÅå, det var synd! Men det er jo ikke lenge til du er i dpo land lenger Masse lykke til videre! Og har vært veldig koselig at du har vært så aktiv i gruppen her!