❤️ IKM uke 34 ❤️

Beklager spam fra meg, men jeg har nå tatt to tester til som det også er strek på :smiley-angelic001 håper på en stigning på test i morgen eller torsdag, så kan jeg senke skuldrene. Mannen tror ikke på meg enda, han mener testen må bli sterkere, men jeg er fornøyd med at han faktisk ser streken :hilarious::laughing002 han ser den nemlig aldri når jeg maser om de skyggestrekene jeg ser.

Iiiiih! ❤️❤️❤️

Tok en digital test i dag tidlig, og fikk dette resultatet. Så nå tør jeg driste meg til å si at jeg faktisk er gravid :Heartred håper bare den holder seg helt til termin. Mannen ble også betrygget, og tror på at jeg nå er gravid. Han ble kjempe glad :love017

Vedlegg

• IMG_1764.jpeg
    IMG_1764.jpeg
    152,5 KB · Visninger: 73
I dag er jeg 8 DPO og testetrangen har meldt seg. Skal ut på et møte straks og vet jeg går forbi et apotek på veien….er det noe poeng å kjøpe en cb ultratidlig test? Eller er det for tidlig? Har tester hjemme altså, men kjenner på en skikkelig metallsmak i munnen på dag to nå og hatt litt murringer, så da ble jeg litt spent!

Ja, det har gått veldig fort . Men merker st jeg er så lei svangerskap for jeg gikk jo ca 6 mnd i fjor med dritt form til ingen nytte og 4 nye mnd i år . Heldigvis bedre , men hjelpes jeg soyr nesten av å se de positive testene her inne og skal aldri igjen ha en positiv test :bag:

Får håpe for din del at du blit litt uggen å grønn i trynet snart:bag::laughing002

Hun på private ul sa det at ofte rydder kroppen opp mitt selv også med svangerskap . Attpå til mente hun at sykehuset burde sett polyppene på ul når jeg var der og oppdaget ma i uke 12 . Og hvertfall gjort litt grundig ul med tanke på to ma på rad .

Så privat er verd hver en krone altså .
Hahah herlig :laughing001 skjønner du er lei, det har du all grunn til ❤️

Håper jeg blir uggen og grønn av graviditet isåfall, ikke av prøving. Det er ganske nært nå :laughing001

Enig, jeg går også privat og føler meg såå mye bedre ivaretatt, sett og hørt.
Sykehuset burde sjekket opp og tatt det mer på alvor, men du er bare én av mange på rullebåndet deres :rolleyes:

Jeg holder enda på her :laughing001 begge strekene kom opp med en gang i dag, det har de ikke gjort tidligere. Og jeg synes de er litt sterkere? Kanskje ikke mye håp, men jeg håper i det lengste! Håper hcg stiger fremover nå :happy093. :happy093.

Vis vedlegget 442229Vis vedlegget 442230
åå!! Bra :love017 Jeg håper med deg! Jeg syns også de er sterkere enn i går. Og tenker at dersom det er en kjemisk, burde vel streken vært borte innen nå. Klamre deg fast lille :Heartred

åå!! Bra :love017 Jeg håper med deg! Jeg syns også de er sterkere enn i går. Og tenker at dersom det er en kjemisk, burde vel streken vært borte innen nå. Klamre deg fast lille :Heartred
Det tenker jeg også. Men kanskje kroppen holder på det og prøver? Aner ikke. Nå må den bare klore seg fast og hcg øke :smiley-angelic001❤️

Slenger meg på her! Fikk eggløsningsslim 12-13. august så antar at eggløsning har skjedd senere så aner ikke når!

Hell(e)oglykke- 23 - B1 - PP 4 - EL ? - IKM 20/8

Back
Topp