Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager spam fra meg, men jeg har nå tatt to tester til som det også er strek på håper på en stigning på test i morgen eller torsdag, så kan jeg senke skuldrene. Mannen tror ikke på meg enda, han mener testen må bli sterkere, men jeg er fornøyd med at han faktisk ser streken han ser den nemlig aldri når jeg maser om de skyggestrekene jeg ser.
…med TR i dag, så blir termin for neste pp fortsatt mai - håper jeg ser dere alle i mai-gruppa.
Det er litt vanskelig å se fargen på bildet, men vil du beskrive de som rosa eller mer grå?Jeg holder enda på her begge strekene kom opp med en gang i dag, det har de ikke gjort tidligere. Og jeg synes de er litt sterkere? Kanskje ikke mye håp, men jeg håper i det lengste! Håper hcg stiger fremover nå
Vis vedlegget 442229Vis vedlegget 442230
Hahah herlig skjønner du er lei, det har du all grunn tilJa, det har gått veldig fort . Men merker st jeg er så lei svangerskap for jeg gikk jo ca 6 mnd i fjor med dritt form til ingen nytte og 4 nye mnd i år . Heldigvis bedre , men hjelpes jeg soyr nesten av å se de positive testene her inne og skal aldri igjen ha en positiv test
Får håpe for din del at du blit litt uggen å grønn i trynet snart
Hun på private ul sa det at ofte rydder kroppen opp mitt selv også med svangerskap . Attpå til mente hun at sykehuset burde sett polyppene på ul når jeg var der og oppdaget ma i uke 12 . Og hvertfall gjort litt grundig ul med tanke på to ma på rad .
Så privat er verd hver en krone altså .
åå!! Bra Jeg håper med deg! Jeg syns også de er sterkere enn i går. Og tenker at dersom det er en kjemisk, burde vel streken vært borte innen nå. Klamre deg fast lilleJeg holder enda på her begge strekene kom opp med en gang i dag, det har de ikke gjort tidligere. Og jeg synes de er litt sterkere? Kanskje ikke mye håp, men jeg håper i det lengste! Håper hcg stiger fremover nå
Vis vedlegget 442229Vis vedlegget 442230
Ja, det er sykt vanskelig å ta bilder, kommer alltid skygger eller for mye lys men de er rosaDet er litt vanskelig å se fargen på bildet, men vil du beskrive de som rosa eller mer grå?
Det tenker jeg også. Men kanskje kroppen holder på det og prøver? Aner ikke. Nå må den bare klore seg fast og hcg økeåå!! Bra Jeg håper med deg! Jeg syns også de er sterkere enn i går. Og tenker at dersom det er en kjemisk, burde vel streken vært borte innen nå. Klamre deg fast lille
Akkurat samme her! Har null symptomer, så er ikke veldig håpefull, men man vet jo aldri.10 dpo i dag og helt blenda test her også. Tenker å vente to dager før jeg tar en ny