❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Takk! Er stresset siden hver lille vondt får meg til å tro noe er galt. Hadde jo SA med påfølgende utskrapning i Juni. Ble litt drama da blødningene ikke ville avta og jeg måtte få ambulanse til sykehus på sankthansaften. Men får bare la tiden gå og spise riktig å ta det med ro. Mer kan man ikke gjøre. :sleep002 :love7
Hørtes dramatisk ut det du opplevde. Håper denne spiren sitter fast helt til termin ❤️

Fortsatt negative tester her[emoji22] Begynner å miste troa gitt[emoji58]

Altså, da han ble til brukte jeg p-piller på 5. året. (Og hadde ikke jukset med pillene eller hatt spysyke). Vet ikke helt om jeg vil anbefale den metoden... [emoji56] Med førstemann kjørte vi på hver dag i en uke rundt el, pute under rumpa og beina høyt etterpå [emoji12] Krysser fingrene for deg, plutselig er du rugekasse! [emoji7]
Hehe, den metoden går vi ikke for nei [emoji23]

chartgraph_module (2).png

Og der falt tempen, nøyaktig på ikm. :-( Jeg hadde virkelig troa denne gangen, ettersom den steg så fint frem til idag, og puppene er så ømme. Kjipt.

Vedlegg

• IMG_1630.JPG
    IMG_1630.JPG
    678,6 KB · Visninger: 138
Her er testene helt blenda. Er idag 14. Dpo, jeg bruker å ha kort lutealfase, så i teorien burde TR vært her. Kan hende jeg bommet på beregning av el.. :happy3 utolmodig

Æsj, tok en test idag og den var blenda ☹️
Er ikke helt sikker på el, men tror jeg er ca 11-12 dpo.
Mista håpet, men kan jo såklart være for tidlig..
Har så mange symptomer, men det er sikkert bare oppi hodet mitt [emoji851][emoji52]
Venter på mensen ig tester på nytt i helgen hvis ikke den kommer før det!

Er så kjipt, for da føles det somen evighet til neste mulighet.. kjenner at de å skulle få en sommerbaby igjen frister ekstremt lite.. har dårlig erfaring med fødsel i sommer rushen..
Veldig kjipt...

Hmmmm
c7db09571a00f0f87168b4bfd7558a6b.jpg

Hmmmm! Har hatt mega-PMS siden søndag kveld, og venter egentlig TR på torsdag. Har ikke testet siden i går morges, og da var den blenda. Ga da egentlig opp. Men nå i kveld fikk jeg et innfall, og ville bare sjekke, siden PMS-en har endret seg litt, og stikker litt mer i eggstokkene. Veldig svak, men ser svaakt rosa ut. Var på utvannet 1,5-timersurin. Hva tror dere?[emoji56]
Testet noe mer? Vil du føres opp under Gravid? :)

Vis vedlegget 230809 Jeg tester fortsatt positivt, men føler ikke de blir noe sterkere. Har hatt vondt i mage og rygg og i går gikk jeg tidlig fra jobb. Følte meg varm og febersyk, men hadde temp på 37.2 så det var det ikke. Har UVI symptomer og hatt det av og på i sikkert 2-3 uker, så skal ned til lege nå. Greier ikke på jobb imorgen med denne formen. :(

2 øverste er 12 dpo
2 neste 13 dpo
Siste blå er idag 14 dpo

Og rosa er eggløsningstest.
Skjønner du blir stresset, men jeg synes det ser fint ut.

Jeg kan skimte en veeldig svak strek.. kan godt være skygge, men den er jo blå? :p
Tror ikke den er synlig på bilde i det hele tatt...
Vrient. ikke sikker på om jeg klarer se, men det finnes streker man ser på ordentlig, men ikke på bilde (og omvendt).

Back
Topp