❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Hmmmm
c7db09571a00f0f87168b4bfd7558a6b.jpg

Hmmmm! Har hatt mega-PMS siden søndag kveld, og venter egentlig TR på torsdag. Har ikke testet siden i går morges, og da var den blenda. Ga da egentlig opp. Men nå i kveld fikk jeg et innfall, og ville bare sjekke, siden PMS-en har endret seg litt, og stikker litt mer i eggstokkene. Veldig svak, men ser svaakt rosa ut. Var på utvannet 1,5-timersurin. Hva tror dere?[emoji56]

Babystrek!

Hmmmm

Hmmmm! Har hatt mega-PMS siden søndag kveld, og venter egentlig TR på torsdag. Har ikke testet siden i går morges, og da var den blenda. Ga da egentlig opp. Men nå i kveld fikk jeg et innfall, og ville bare sjekke, siden PMS-en har endret seg litt, og stikker litt mer i eggstokkene. Veldig svak, men ser svaakt rosa ut. Var på utvannet 1,5-timersurin. Hva tror dere?[emoji56]

Synes det der var en tydelig strek!! [emoji1303]

Hoppa over i uke 34, for EL kom ei uke seinere enn jeg trodde....er 8 DPO (ish, denne syklusen var litt rotete) og blendahvite tester foreløpig ;) aner jo ikke når ikm er egentlig da, siden det var så tullete nå. Men har ingen symptomer så jeg regner med TR dukker opp før eller siden.
Ok :) Lykke til i uke 34 :)

Synes det der var en tydelig strek!! [emoji1303]

Haha! Alt er relativt. Satser på at den blir tydeligere i morgen tidlig [emoji106] Tør ikke glede meg for mye. Min første reaksjon: Løp rett i skapet og tok to folat-piller, siden jeg har droppet det et par dager nå. Komisk [emoji51] Mannen er ute, så må holde det for meg selv til i morgen [emoji56]

Mulig jeg slenger meg med hos dere, hadde bare 26 dagers syklus forrige gang, gangen før 28. Så regner med jeg har ikm lørdag eller mandag. i så fall er det pp1. barn nr 3.
Velkommen inn hit :) Da setter jeg deg opp på lista her så ser vi hvor du havner :)

Velkommen inn hit :) Da setter jeg deg opp på lista her så ser vi hvor du havner :)
tusen takk :) blir spennende :)
Begynte å bli kvalm på fredag. Så ømme brystvorter, å de har nå blitt sånn at brystene begynner å bli veldig harde, og ømme på hele brystene og spesielt på siden. Litt stikkning . klør.
Søndag laga samboeren en pizza, da han kom på stua med den så begynte jeg å brekke med av lukta, måtte åpne verandadøra og han måtte spise på kjøkkenet. Var helt grusomt .

Har ikke lett etter symptom da jeg trodde det var for tidelig, og at jeg er forberedt på å måtte prøve lenge .
Søkte litt på nettet å ser det er mange som får symptom tidelig.
Så det blir spennende å se .

tusen takk :) blir spennende :)
Begynte å bli kvalm på fredag. Så ømme brystvorter, å de har nå blitt sånn at brystene begynner å bli veldig harde, og ømme på hele brystene og spesielt på siden. Litt stikkning .
Søndag laga samboeren en pizza, da han kom på stua med den så begynte jeg å brekke med av lukta, måtte åpne verandadøra og han måtte spise på kjøkkenet. Var helt grusomt .

Har ikke lett etter symptom da jeg trodde det var for tidelig, og at jeg er forberedt på å måtte prøve lenge .
Søkte litt på nettet å ser det er mange som får symptom tidelig.
Så det blir spennende å se .
Det var jo litt av noen spennende symptomer du hadde da :)

Hmmmm

Du er gravid! Gratulerer!

12 dpo og blendahvite tester[emoji58] Ikm på lørdag.

Kritthvit test 13 dpo, så der forsvant siste lille håp.

Hmmmm

Akkurat sånn så mine første tester ut når jeg ble gravid :) det ser lovende ut, har nesten lyst til å gratulere deg :D

Back
Topp