Takk Håper virkelig detSå utrolig spennende da! [emoji7]satser og krysser alt for at strekene dine blir sterkere og at tanta holder seg borte [emoji1317] heier på deg[emoji1316]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper virkelig detSå utrolig spennende da! [emoji7]satser og krysser alt for at strekene dine blir sterkere og at tanta holder seg borte [emoji1317] heier på deg[emoji1316]
Sniker inn fra uke 34 for å si at man skal helst ikke gi blod når man prøver å bli gravid. Da trenger du alt overskuddet selv
Ingen tr foreløpig. Har ikke tatt noe test heller. Får ta en test når jeg kommer hjemHvordan går det med dere?
Håper hun ikke kommerSkal ha tr i morgen så venter i spenning..
Å så bra!! Godt å høre Man blir jo så fort bekymret og utålmodig!Takk! Hadde EL i går! Positiv EL-test i forgårs og tempen var høy i dag morges Så da ble det EL, bare en del senere enn først antatt
Ja. Tempen gikk opp i dag og testet på nytt-positivHar du testet noe mer?
Gratulerer så mye Skal jeg skrive deg opp på Gravid lista?Ja. Tempen gikk opp i dag og testet på nytt-positiv
Så spennende!!! Krysser fingrene for degVenter på en tydelig test eller TR. Har fått et par ultrasvake streker, men det kan jo være skygge. Selv om jeg syns dagens strek er kanskje litt sterkere enn i går. Er 12 dpo, og er egentlig da jeg bruker å få TR, men de siste pp har den tullet litt.
kanskje vente til i morgen siden ikm er idag? Tror jo ikke helt at det kan være santGratulerer så mye Skal jeg skrive deg opp på Gravid lista?
Skriver deg ikke opp før du ønsker detkanskje vente til i morgen siden ikm er idag? Tror jo ikke helt at det kan være sant
TakkSå spennende!!! Krysser fingrene for deg
Jeg ser strek Hvis testene har vært blenda i mellomtiden så må det jo nesten bety ny spire?Vet ikke om jeg tørr å håpe...? Inkomplett sa med cytotec og utskrapning, uten at mensen har kommet tilbake. Ser dere det samme som jeg ser? Var helt blenda for noen dager siden ...
Vet ikke om jeg tørr å håpe...? Inkomplett sa med cytotec og utskrapning, uten at mensen har kommet tilbake. Ser dere det samme som jeg ser? Var helt blenda for noen dager siden ...
Ser svake streker ja. Håper det går rette veien.Vet ikke om jeg tørr å håpe...? Inkomplett sa med cytotec og utskrapning, uten at mensen har kommet tilbake. Ser dere det samme som jeg ser? Var helt blenda for noen dager siden ...
Jeg ser strek Hvis testene har vært blenda i mellomtiden så må det jo nesten bety ny spire?
Åååh! Du er så heldig! [emoji173]️[emoji173]️ [emoji1303]
Ser svake streker ja. Håper det går rette veien.
Tørr desverre ikke håpe [emoji15] Sender over litt håp til deg og [emoji173]️ Hvor er du i syklusen?
Hoppa over i uke 34, for EL kom ei uke seinere enn jeg trodde....er 8 DPO (ish, denne syklusen var litt rotete) og blendahvite tester foreløpig aner jo ikke når ikm er egentlig da, siden det var så tullete nå. Men har ingen symptomer så jeg regner med TR dukker opp før eller siden.Hvordan går det med dere?