❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Så utrolig spennende da! [emoji7]satser og krysser alt for at strekene dine blir sterkere og at tanta holder seg borte [emoji1317] heier på deg[emoji1316]
Takk :) Håper virkelig det :)

Sniker inn fra uke 34 for å si at man skal helst ikke gi blod når man prøver å bli gravid. Da trenger du alt overskuddet selv:happy:

Jeg ringte Blodbanken nå. Det var i og for seg ikke farlig å gi blod mens man prøver, men greia er at gravide ofte har for lite jern. Og når man gir blod tapper man jo kroppen for jern. Og det var ikke en eksakt vitenskap hvor lang tid det tar å bygge opp jernverdiene igjen (men de setter jo karantene på tre mnd etter at man gir blod, så inne tre mnd er man tilbake på normalen). Så det betyr vel at damen i Blodbanken var håpefull for meg siden jeg ble satt på vent i ett år :hilarious:

Venter på en tydelig test eller TR. Har fått et par ultrasvake streker, men det kan jo være skygge. Selv om jeg syns dagens strek er kanskje litt sterkere enn i går. Er 12 dpo, og er egentlig da jeg bruker å få TR, men de siste pp har den tullet litt.
Så spennende!!! Krysser fingrene for deg :happy:

Vet ikke om jeg tørr å håpe...? Inkomplett sa med cytotec og utskrapning, uten at mensen har kommet tilbake. Ser dere det samme som jeg ser? Var helt blenda for noen dager siden ...
bffbe3db4045c851863afa08dc00924a.jpg

Vet ikke om jeg tørr å håpe...? Inkomplett sa med cytotec og utskrapning, uten at mensen har kommet tilbake. Ser dere det samme som jeg ser? Var helt blenda for noen dager siden ...
Jeg ser strek :) Hvis testene har vært blenda i mellomtiden så må det jo nesten bety ny spire? :)

Ser svake streker ja. Håper det går rette veien.

Tørr desverre ikke håpe [emoji15] Sender over litt håp til deg og [emoji173]️ Hvor er du i syklusen?

Aner ikke. 4 uker siden utskraping på torsdag, derfor jeg henger i denne gruppen. Kroppen har oppført seg veldig rart. Nå er det masse murringer og jeg er oppblåst som ved tr. Men i går og i dag har det vært "el-slim" i haugevis, med streker av friskt blod på papiret. Verdens minste tr hvis det er det den skal etterligne. Ikke behov for truseinnlegg en gang. Hvis det er el, så har vi mistet gullegget, for vi har stoppet "annenhverdag" prosjektet siden jeg trodde tr var i gang. Så, ja, jeg er i tåkesyklus.

Takk for håp! Satser på at du holder oppe den gode statistikken, så blir det forhåpentligvis min tur om 1-6 uker [emoji13]

Hvordan går det med dere?
Hoppa over i uke 34, for EL kom ei uke seinere enn jeg trodde....er 8 DPO (ish, denne syklusen var litt rotete) og blendahvite tester foreløpig ;) aner jo ikke når ikm er egentlig da, siden det var så tullete nå. Men har ingen symptomer så jeg regner med TR dukker opp før eller siden.

Hmmmm
c7db09571a00f0f87168b4bfd7558a6b.jpg

Hmmmm! Har hatt mega-PMS siden søndag kveld, og venter egentlig TR på torsdag. Har ikke testet siden i går morges, og da var den blenda. Ga da egentlig opp. Men nå i kveld fikk jeg et innfall, og ville bare sjekke, siden PMS-en har endret seg litt, og stikker litt mer i eggstokkene. Veldig svak, men ser svaakt rosa ut. Var på utvannet 1,5-timersurin. Hva tror dere?[emoji56]

Back
Topp