❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Bare masse murringer i magen som ved kommende tr, og ømhet under beina ved hælen, som pleier å bety det samme...
Kjenner murring av og til... men det har jeg gjort hver syklus. Vondt i puppene som før mens også. Så har ikke så veldig troa denne syklusen heller. Kan forresten ikke hyske at jeg merka at jeg var gravid med de to andre heller. Der tok jeg test dagen etter ikm. Men har vært mer spent denne gangen. Tenker vell for mye på det til at det skal gå vår vei. 9 mnd nå, gikk ikke så lenge før ci ble gravid med de to andre. Sykt spent på testing.

Kjenner murring av og til... men det har jeg gjort hver syklus. Vondt i puppene som før mens også. Så har ikke så veldig troa denne syklusen heller. Kan forresten ikke hyske at jeg merka at jeg var gravid med de to andre heller. Der tok jeg test dagen etter ikm. Men har vært mer spent denne gangen. Tenker vell for mye på det til at det skal gå vår vei. 9 mnd nå, gikk ikke så lenge før ci ble gravid med de to andre. Sykt spent på testing.

Det blir spennende!!

Jeg kan fjernes fra lista,da jeg etter alt og dømme likevel ikke har hatt EL:(

Tempen har ikke gått opp i det hele tatt - den siste uken har den faktisk gått nedover.
Og jeg er dritt lei nå. Har fått nokså sterke EL tester i halvannen uke nå, men de blir aldri skikkelig positive innenfor fristen. Etter fristen blir de som regel positive. I dag også....(bildet tatt etter fristen med to ulike tester på samme urin. Den nederste er for så vidt ikke positiv da).
Hva betyr det egentlig? At egget er modent og klart, men at kroppen ikke klarer å slippe det?
Vis vedlegget 230568
Har i tillegg hatt rikelig med EL slim i halvannen uke også, så trodde virkelig at jeg hadde hatt EL. Men utfloden/slimet gir seg ikke.
Har også tatt g-test for sikkerhets skyld, men den er som forventet blenda. Æsj, kan ikke EL bare komme nå???:shifty:
Er på cd26 nå. Forrige måned kom EL på cd28, så sånn sett kan jeg vel forvente EL i løpet av et par dager.
Da er det jo fortsatt håp! Tempen går jo ikke opp før etter EL så da må du vente er par dager til. Krysser fingrene for deg :)

Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.

Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det :-P

Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.

Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det :p
Haha. Prøv oss!

Hihi, testen er i søpla og jeg er på jobb nå :dead:
Luring!

Alltid gøy med test-bilder også kan man prøve justere litt på dem og se om det gjør noen forskjell. Samtidig er det fullt mulig å teste negativt 11dpo og likevel være gravid. Spennende dager!

Luring!

Alltid gøy med test-bilder også kan man prøve justere litt på dem og se om det gjør noen forskjell. Samtidig er det fullt mulig å teste negativt 11dpo og likevel være gravid. Spennende dager!
Svaret får jeg innen helgen uansett. Lutealfase på 11-13 dager. Så senest fredag vil TR komme. Eller jeg tar ny test.

Tok en test idag tidlig, mente den var negativ. Etter 10 min så jeg på den igjen, å trodde kanskje at jeg kunne se noe.. viss atte om atte osv. Nå tror jeg at jeg bare ser syner.. hadde tenkt meg på festival i helgen, med tilhørende alkohol, men er det to streker er jo drikke uaktuelt! Så hva tror dere? :p

Vedlegg

• IMG_20170815_075426.jpg
    IMG_20170815_075426.jpg
    821,2 KB · Visninger: 113
Tok en test idag tidlig, mente den var negativ. Etter 10 min så jeg på den igjen, å trodde kanskje at jeg kunne se noe.. viss atte om atte osv. Nå tror jeg at jeg bare ser syner.. hadde tenkt meg på festival i helgen, med tilhørende alkohol, men er det to streker er jo drikke uaktuelt! Så hva tror dere? :p
Synes jeg kan skimte en svak strek så lenge jeg ikke zoomer for mye.

Hehe var sånn jeg og holdt på :p "tror jeg ser noe om jeg holder testen i riktig lys, riktig vinkel, står på en fot og hopper"
Testetyding på høyeste nivå..

Da er det jo fortsatt håp! Tempen går jo ikke opp før etter EL så da må du vente er par dager til. Krysser fingrene for deg :)

Takk! Hadde EL i går! Positiv EL-test i forgårs og tempen var høy i dag morges:) Så da ble det EL, bare en del senere enn først antatt :)

Hehe var sånn jeg og holdt på :p "tror jeg ser noe om jeg holder testen i riktig lys, riktig vinkel, står på en fot og hopper"
Haha, sånn stod jeg på badet imorges. Vippet og stod på skakke. Holdt den nært, så langt unna.

Tror denne er negativ per definisjon. Kanskje du skal stå over alkoholen likevel. Mye gøy på festival med alkoholfri drikke også.

Back
Topp