❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Jeg kan settes på TR! Kom for fullt idag og jeg har tatt første hormonpille allerede[emoji5] neste spire (håper jeg) ligger i fryseren på St.Olavs, så denne PP'en er det sykehuset som har kontrollen og ikke jeg selv[emoji12]
Lykke til med hormonstart og innsett etterhvert :)

Det er jo fortsatt tidlig å teste. Falske negative er vanlige når man tester før ikm. Er satt opp på blodgivning på fredag, så det blir en test til da ihvertfall. Magen er skikkelig rar nå. Kjennes ut som om jeg har vært på hard treningsøkt. Er liksom støl og øm i nedre del, og vært oppblåst. Men så har jeg også spist mye snaddermat i helga :-P Kanskje det bare ble litt mye av det gode.

Tidlig ja; Sant nok, men kjenner lusa på gangen, og dette er nok mensen som banker på. Skal spare testene som er igjen, tror jeg :-)
Lykke til med testingen[emoji106][emoji16]

Hei! 2-3 dager til IKM. Tok test i dag. Hva tenker dere om denne?

Vedlegg

• IMG_7768.JPG
    IMG_7768.JPG
    377,5 KB · Visninger: 109
  • IMG_7770.JPG
    IMG_7770.JPG
    392,3 KB · Visninger: 127
Det er jo fortsatt tidlig å teste. Falske negative er vanlige når man tester før ikm. Er satt opp på blodgivning på fredag, så det blir en test til da ihvertfall. Magen er skikkelig rar nå. Kjennes ut som om jeg har vært på hard treningsøkt. Er liksom støl og øm i nedre del, og vært oppblåst. Men så har jeg også spist mye snaddermat i helga :p Kanskje det bare ble litt mye av det gode.

Sniker inn fra uke 34 for å si at man skal helst ikke gi blod når man prøver å bli gravid. Da trenger du alt overskuddet selv:happy:

Blenda test, 13 dpo og tr-murringer...en test med skygge denne runden som ga smertelig håp. Da forbereder jeg meg på neste pp... sukk.

Blenda test, 13 dpo og tr-murringer...en test med skygge denne runden som ga smertelig håp. Da forbereder jeg meg på neste pp... sukk.
❤️

Ja, googlet litt på det, men det står ingenting om det på nettsidene.
Står ikke mye om det, men du gir fra deg overskudd, jern, og vitaminer o.l. som er greit å ha en del av om man skal bli gravid. På andre siden blir jo blodet tynnere, så for noen få kan det kanskje være et pluss:happy:

Står ikke mye om det, men du gir fra deg overskudd, jern, og vitaminer o.l. som er greit å ha en del av om man skal bli gravid. På andre siden blir jo blodet tynnere, så for noen få kan det kanskje være et pluss:happy:

Jeg kan ringe de og høre. Men i utgangspunktet tenker jeg at enten er jeg gravid m. positiv test, og da avlyser jeg. Eller så har TR kommet til da (ikm torsdag) og da vet jeg jo definitivt at jeg ikke er gravid. Så blodgivingen vil ikke påvirke en eventuelt påbegynt graviditet. Men det er jo mange ganger man ikke kan gi som de ikke opplyser om på nett. Har selv tatt mang en bomtur og blitt satt i karantene over ting som de ikke har opplyst om i den lange lista si. Syntes bare det var rart siden de skriver at spesifikt gravide ikke kan gi. Om de som prøve å bli gravide ikke kan gi så burde det jo stått der også, i samme bulletpoint. Type : om du er gravid/prøver å bli gravid kan du ikke gi. Så lurer på om dette er noe de har som retningslinje i tilfelle man er blitt gravid men ikke er klar over det selv enda...?

Ringer og spør, jeg ;)

Tempen sank i dag (12dpo) :( og menssmerter tyder på at tanta kommer som "avtalt" i morgen...
fikk ihvertfall bekreftet eggløsning denne måneden pga temping så er glad for det!

Tempen sank i dag (12dpo) :( og menssmerter tyder på at tanta kommer som "avtalt" i morgen...
fikk ihvertfall bekreftet eggløsning denne måneden pga temping så er glad for det!

Aiaiai, kjedelig når du sitter på denslags informasjon. Du kan jo alltids håpe at tempen i dag var feil pga mandag... [emoji13]

Back
Topp