Ja. Kan jo håpe på tempfall pga blåmandag
Første dag på jobb etter ferien for min del. Lengter allerede til neste ferie (eller aller helst permisjon)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Kan jo håpe på tempfall pga blåmandag
Samme her! Ja takk til permisjon Når er ikm?Første dag på jobb etter ferien for min del. Lengter allerede til neste ferie (eller aller helst permisjon)...
Samme her! Ja takk til permisjon Når er ikm?
Huff så leit høres fært ut å gjennomgå det.. Men veldig positivt om du allerede har fått positiv test! Sikker på at du klarer vente helt til fredag?Ja, si det. Torsdag er det fire uker siden utskraping, så jeg har satt en imaginær ikm lørdag ut fra at tr skulle komme tilbake 4-6 uker etterpå. Kan altså like godt være i uke 34 eller 35 [emoji85]. Hadde svakt pos test i går, så spent på ny test fredag, om den er svakere/blank eller sterkere...
Huff så leit høres fært ut å gjennomgå det.. Men veldig positivt om du allerede har fått positiv test! Sikker på at du klarer vente helt til fredag?
Vis vedlegget 230717 Greide ikke vente til imorgen, tok en på jobb i 17-tiden. Nå er jeg bare redd det er kjemisk. Er det ofte det skjer?
Iiik. Googler og leter etter alle mulige forklaringer på tempfall og kramper. Fikk et ørlite håp Så måtte bare teste (ikm i morgen). Men er veldig redd for at det er dårlig tegn med tempfall jeg klarer ikke helt tro på at jeg ser antydning til strek. Etter alle de blendahvite tester jeg har vært igjennom...
Spennende! Tørr ikke teste enda jeg! Ble så skuffa etter sist kjemisk. Tester vell på fredag[emoji1]Ja, si det. Torsdag er det fire uker siden utskraping, så jeg har satt en imaginær ikm lørdag ut fra at tr skulle komme tilbake 4-6 uker etterpå. Kan altså like godt være i uke 34 eller 35 [emoji85]. Hadde svakt pos test i går, så spent på ny test fredag, om den er svakere/blank eller sterkere...
Spennende! Tørr ikke teste enda jeg! Ble så skuffa etter sist kjemisk. Tester vell på fredag[emoji1]
Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app
Krysser alt for deg[emoji173] Har du noen symptomer?Da er vi to! Regner med å bli skuffet, men hodet klarer ikke la være å håpe bittelitt på at den positive testen i går betyr ny spire på gang. Rart hvordan realismen blir skjøvet bak i kulissene og ønskedrømmen trukket frem... [emoji4]
Takk håper på høyere temp i morgen!Det der er jo fiiiine streker!! Drister meg til et forsiktig gratulerer og regner med tempen stiger igjen i morgen!
Det var jo tydelig strek!!Iiik. Googler og leter etter alle mulige forklaringer på tempfall og kramper. Fikk et ørlite håp Så måtte bare teste (ikm i morgen). Men er veldig redd for at det er dårlig tegn med tempfall jeg klarer ikke helt tro på at jeg ser antydning til strek. Etter alle de blendahvite tester jeg har vært igjennom...
Takk! Ja, om man bare kunne venta litt Har 100 strips liggende. Så blir nok en del de neste dagene :-/Weeee - gratulerer!!! Det der var en supertydelig strek! Jo tidligere man tester, jo større er sjansen for kjemisk.
Fant denne på nett...
https://datayze.com/miscarriage-chart.php
Takk! Ja, om man bare kunne venta litt Har 100 strips liggende. Så blir nok en del seneste dageneWeeee - gratulerer!!! Det der var en supertydelig strek! Jo tidligere man tester, jo større er sjansen for kjemisk.
Fant denne på nett...
https://datayze.com/miscarriage-chart.php