❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

TR..[emoji24] fikk hvertfall bekreftet når EL er, som viser seg å være noen dager før den ene appen beregner.. hadde egentlig trua denne mnd og fikk forhåpninger med en skyggestrek. Jaja.. da blir det pp6, og akupunktur på onsdag. Masse lykke til dere andre- ønsker dere det beste [emoji813]️ (som i to steker[emoji1317])

Tok en test idag tidlig, mente den var negativ. Etter 10 min så jeg på den igjen, å trodde kanskje at jeg kunne se noe.. viss atte om atte osv. Nå tror jeg at jeg bare ser syner.. hadde tenkt meg på festival i helgen, med tilhørende alkohol, men er det to streker er jo drikke uaktuelt! Så hva tror dere? :p
Jeg ser en svak strek[emoji4]

Haha, sånn stod jeg på badet imorges. Vippet og stod på skakke. Holdt den nært, så langt unna.

Tror denne er negativ per definisjon. Kanskje du skal stå over alkoholen likevel. Mye gøy på festival med alkoholfri drikke også.

Får ta en test på fredag morgen om ikke TR har kommet ril da, bilettene er vertfall kjøpt så festival blir det uansett :) så får vi se om det blir alkohol eller ikke.

Testetyding på høyeste nivå..

Hehe ja viktig å se testen fra alle kanter :p kan jo nevne at jeg har redigert et bilde også.. sånn masse for å få frem streken mest mulig :smiley-ashamed005 men la den ikke ut i frykt for å se helt gal/desperat ut :smiley-angelic006

Hehe ja viktig å se testen fra alle kanter :p kan jo nevne at jeg har redigert et bilde også.. sånn masse for å få frem streken mest mulig :smiley-ashamed005 men la den ikke ut i frykt for å se helt gal/desperat ut :smiley-angelic006
Kikk litt rundt på forumet så ser du at det er heeeeeelt normalt her inne.

Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.

Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det :p
Min var nesten hvit 12 dpo. Så ikke mist håpet!!! ;) Nå 13 dpo fikk jeg en ganske tydelig strek!

IMG_7776.JPG
2 fra 12 dpo og 1 fra i dag 13 dpo. Tydelig stigning. :happy:

Vedlegg

• IMG_7776.JPG
    IMG_7776.JPG
    415,2 KB · Visninger: 108
TR..[emoji24] fikk hvertfall bekreftet når EL er, som viser seg å være noen dager før den ene appen beregner.. hadde egentlig trua denne mnd og fikk forhåpninger med en skyggestrek. Jaja.. da blir det pp6, og akupunktur på onsdag. Masse lykke til dere andre- ønsker dere det beste [emoji813]️ (som i to steker[emoji1317])
Uff så kjedelig da :( Lykke til i ny pp og håper akupunktur gjør susen :)

..det skal sies at det er første gang jeg kaster opp av TR- mye rart med denne kroppen[emoji848] Men det er ingen tvil om at det er hun som har kommet, så ingen grunn til å sette pris på å ligge over doskåla[emoji849]neste pp skal jeg gjøre det med glede sålenge det er pga spire og ikke tanta!

..det skal sies at det er første gang jeg kaster opp av TR- mye rart med denne kroppen[emoji848] Men det er ingen tvil om at det er hun som har kommet, så ingen grunn til å sette pris på å ligge over doskåla[emoji849]neste pp skal jeg gjøre det med glede sålenge det er pga spire og ikke tanta!
Ikke noe kjekt. Gjør alt for en spire men ikke for en uvelkommen tante.

8 dpo og ingen symptomer. Dette er sååå kjedelig! :sorry:

Enig! Hvordan går det med deg? Har ikke fått fulgt med så nøye i det siste da appen min ikke har funka...
Venter på en tydelig test eller TR. Har fått et par ultrasvake streker, men det kan jo være skygge. Selv om jeg syns dagens strek er kanskje litt sterkere enn i går. Er 12 dpo, og er egentlig da jeg bruker å få TR, men de siste pp har den tullet litt.

Venter på en tydelig test eller TR. Har fått et par ultrasvake streker, men det kan jo være skygge. Selv om jeg syns dagens strek er kanskje litt sterkere enn i går. Er 12 dpo, og er egentlig da jeg bruker å få TR, men de siste pp har den tullet litt.

Så utrolig spennende da! [emoji7]satser og krysser alt for at strekene dine blir sterkere og at tanta holder seg borte [emoji1317] heier på deg[emoji1316]

PP4 - B1 - EL 2.aug - IKM 15.august
Iiik. Googler og leter etter alle mulige forklaringer på tempfall og kramper. Fikk et ørlite håp Så måtte bare teste (ikm i morgen). Men er veldig redd for at det er dårlig tegn med tempfall :oops: jeg klarer ikke helt tro på at jeg ser antydning til strek. Etter alle de blendahvite tester jeg har vært igjennom...
Har du testet noe mer?

Back
Topp