❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

IMG_7781.JPG
Jeg tester fortsatt positivt, men føler ikke de blir noe sterkere. Har hatt vondt i mage og rygg og i går gikk jeg tidlig fra jobb. Følte meg varm og febersyk, men hadde temp på 37.2 så det var det ikke. Har UVI symptomer og hatt det av og på i sikkert 2-3 uker, så skal ned til lege nå. Greier ikke på jobb imorgen med denne formen. :(

2 øverste er 12 dpo
2 neste 13 dpo
Siste blå er idag 14 dpo

Og rosa er eggløsningstest.

Last edited:
IKM 16 August ( ute av telling når det gjelder PP, men virkelig klar for en positiv test nå altså ) om ikke, oppstart IVF i august/september.
Hvordan går det? :)

Vis vedlegget 230809 Jeg tester fortsatt positivt, men føler ikke de blir noe sterkere. Har hatt vondt i mage og rygg og i går gikk jeg tidlig fra jobb. Følte meg varm og febersyk, men hadde temp på 37.2 så det var det ikke. Har UVI symptomer og hatt det av og på i sikkert 2-3 uker, så skal ned til lege nå. Greier ikke på jobb imorgen med denne formen. :(

2 øverste er 12 dpo
2 neste 13 dpo
Siste blå er idag 14 dpo

Og rosa er eggløsningstest.
Uff ikke noe kjekt å gå å hangle, være syk. Håper det gikk bra hos legen.
HCG fordobles hver 48-72 timer. Har du tatt en digital? Kanskje du får ta en hcg blodbrøve hos legen?
God bedring!

Uff ikke noe kjekt å gå å hangle, være syk. Håper det gikk bra hos legen.
HCG fordobles hver 48-72 timer. Har du tatt en digital? Kanskje du får ta en hcg blodbrøve hos legen?
God bedring!

Ingenting på CRP og ikke UVI, så da er det nok bare graviditets symptomer. Er kvalm og uvel, og derfor spiser jeg lite. Blir nok bedre om jeg passer bedre på matinntak. Tik meg fri fra jobb imorgen, håper å være pigg igjen til fredag. Tok blodprøve hos legen og har time for konsultasjon mandag, og da ny blodprøve. Får jeg vite HCG nivå og stigning. Var positiv GT hos lege. Deilig å få det bekreftet :smiley-bounce016

Gratulerer til alle gravide[emoji173]
Som skrevet tidligere i dag hadde jeg en blendahvit test 3 dager før ikm. Har følt meg kvalm og uvel i dag, så jeg er virkelig spent på de neste dagene[emoji4] Har også hatt mageknip tidligere i dag.

Ingenting på CRP og ikke UVI, så da er det nok bare graviditets symptomer. Er kvalm og uvel, og derfor spiser jeg lite. Blir nok bedre om jeg passer bedre på matinntak. Tik meg fri fra jobb imorgen, håper å være pigg igjen til fredag. Tok blodprøve hos legen og har time for konsultasjon mandag, og da ny blodprøve. Får jeg vite HCG nivå og stigning. Var positiv GT hos lege. Deilig å få det bekreftet :smiley-bounce016
Gratulerer igjen :) Så godt å få det bekreftet ❤️ Du må ta vare på deg selv og den lille spiren ❤️

Gratulerer igjen :) Så godt å få det bekreftet ❤️ Du må ta vare på deg selv og den lille spiren ❤️
Takk! Er stresset siden hver lille vondt får meg til å tro noe er galt. Hadde jo SA med påfølgende utskrapning i Juni. Ble litt drama da blødningene ikke ville avta og jeg måtte få ambulanse til sykehus på sankthansaften. Men får bare la tiden gå og spise riktig å ta det med ro. Mer kan man ikke gjøre. :sleep002 :love7

Der kom tanta på besøk igjen
... lykke til dere som forstatt venter og gratulere så mye til alle dere med to streker [emoji5]

... lykke til dere som forstatt venter og gratulere så mye til alle dere med to streker [emoji5]

Æsj, så kjedelig! Tipper jeg følger etter deg. Har en mai-unge fra før, så den sorten kan jeg [emoji56][emoji12][emoji1303]

Æsj, så kjedelig! Tipper jeg følger etter deg. Har en mai-unge fra før, så den sorten kan jeg [emoji56][emoji12][emoji1303]
Veldig kjedelig, men begynne å bli litt vell vant til at hun kommer hver måned dessverre... utålmodig [emoji53] håper på at vi får time til utredning fort som fy nå [emoji5] om du ikke har noe tips for å få Mai unge da? [emoji28][emoji85]

Last edited:
Veldig kjedelig, men begynne å bli litt vell vant til at hun kommer hver måned dessverre... utålmodig [emoji53] håper på at vi får time til utredning fort som fy nå [emoji5] om du ikke har noe tips for å få Mai unge da? [emoji28][emoji85]

Altså, da han ble til brukte jeg p-piller på 5. året. (Og hadde ikke jukset med pillene eller hatt spysyke). Vet ikke helt om jeg vil anbefale den metoden... [emoji56] Med førstemann kjørte vi på hver dag i en uke rundt el, pute under rumpa og beina høyt etterpå [emoji12] Krysser fingrene for deg, plutselig er du rugekasse! [emoji7]

Funderer på om jeg skal teste i morgen tidlig (13 dpo) eller om jeg skal vente til fredag som er ikm...? Hva tror dere? :)

Så kjedelig... Lykke til med ny pp og utredning :)

Back
Topp