Rupia
Forelsket i forumet
2 øverste er 12 dpo
2 neste 13 dpo
Siste blå er idag 14 dpo
Og rosa er eggløsningstest.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?IKM 16 August ( ute av telling når det gjelder PP, men virkelig klar for en positiv test nå altså ) om ikke, oppstart IVF i august/september.
Uff ikke noe kjekt å gå å hangle, være syk. Håper det gikk bra hos legen.Vis vedlegget 230809 Jeg tester fortsatt positivt, men føler ikke de blir noe sterkere. Har hatt vondt i mage og rygg og i går gikk jeg tidlig fra jobb. Følte meg varm og febersyk, men hadde temp på 37.2 så det var det ikke. Har UVI symptomer og hatt det av og på i sikkert 2-3 uker, så skal ned til lege nå. Greier ikke på jobb imorgen med denne formen.
2 øverste er 12 dpo
2 neste 13 dpo
Siste blå er idag 14 dpo
Og rosa er eggløsningstest.
Uff ikke noe kjekt å gå å hangle, være syk. Håper det gikk bra hos legen.
HCG fordobles hver 48-72 timer. Har du tatt en digital? Kanskje du får ta en hcg blodbrøve hos legen?
God bedring!
Takk! Og lykke til de neste dageneGratulerer til alle gravide[emoji173]
Som skrevet tidligere i dag hadde jeg en blendahvit test 3 dager før ikm. Har følt meg kvalm og uvel i dag, så jeg er virkelig spent på de neste dagene[emoji4] Har også hatt mageknip tidligere i dag.
Takk[emoji7]Takk! Og lykke til de neste dagene
Gratulerer igjen Så godt å få det bekreftet Du må ta vare på deg selv og den lille spirenIngenting på CRP og ikke UVI, så da er det nok bare graviditets symptomer. Er kvalm og uvel, og derfor spiser jeg lite. Blir nok bedre om jeg passer bedre på matinntak. Tik meg fri fra jobb imorgen, håper å være pigg igjen til fredag. Tok blodprøve hos legen og har time for konsultasjon mandag, og da ny blodprøve. Får jeg vite HCG nivå og stigning. Var positiv GT hos lege. Deilig å få det bekreftet
Takk! Er stresset siden hver lille vondt får meg til å tro noe er galt. Hadde jo SA med påfølgende utskrapning i Juni. Ble litt drama da blødningene ikke ville avta og jeg måtte få ambulanse til sykehus på sankthansaften. Men får bare la tiden gå og spise riktig å ta det med ro. Mer kan man ikke gjøre.Gratulerer igjen Så godt å få det bekreftet Du må ta vare på deg selv og den lille spiren
Der kom tanta på besøk igjen
... lykke til dere som forstatt venter og gratulere så mye til alle dere med to streker [emoji5]
Veldig kjedelig, men begynne å bli litt vell vant til at hun kommer hver måned dessverre... utålmodig [emoji53] håper på at vi får time til utredning fort som fy nå [emoji5] om du ikke har noe tips for å få Mai unge da? [emoji28][emoji85]Æsj, så kjedelig! Tipper jeg følger etter deg. Har en mai-unge fra før, så den sorten kan jeg [emoji56][emoji12][emoji1303]
Veldig kjedelig, men begynne å bli litt vell vant til at hun kommer hver måned dessverre... utålmodig [emoji53] håper på at vi får time til utredning fort som fy nå [emoji5] om du ikke har noe tips for å få Mai unge da? [emoji28][emoji85]
Så kjedelig... Lykke til med ny pp og utredningDer kom tanta på besøk igjen
... lykke til dere som forstatt venter og gratulere så mye til alle dere med to streker [emoji5]
Funderer på om jeg skal teste i morgen tidlig (13 dpo) eller om jeg skal vente til fredag som er ikm...? Hva tror dere?
Haha, har bare 2 tester liggende nå, en cb early og en cb digitalBegge deler!! Det er så gøy å se på tester [emoji13]
Haha, har bare 2 tester liggende nå, en cb early og en cb digital
Ja kanskje detDa blir det early i morgen og digital på fredag/lørdag [emoji13]
Funderer på om jeg skal teste i morgen tidlig (13 dpo) eller om jeg skal vente til fredag som er ikm...? Hva tror dere?