❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Æsj, tok en test idag og den var blenda ☹️
Er ikke helt sikker på el, men tror jeg er ca 11-12 dpo.
Mista håpet, men kan jo såklart være for tidlig..
Har så mange symptomer, men det er sikkert bare oppi hodet mitt [emoji851][emoji52]
Venter på mensen ig tester på nytt i helgen hvis ikke den kommer før det!
11-12dpo kan fremdeles fint være for tidlig.

Ingen mens enda, men murrer og kjennes ut som TR er på vei... Fortsatt negative tester.. Jeg krysser fingrene for at tanta holder seg unna, at det bare er godmurringer jeg kjenner og det er bare sene positive tester/jeg har bommet på el. Vi har hatt mye sengekos den siste mnd så må ha truffet om jeg har telt feil uansett :)

Blæsj, nå har jeg blødd såpass mye at jeg tror jeg kaller det for tr. Bedre lykke neste runde [emoji13]. Får vel egentlig være glad for at tr kom tilbake nøyaktig fire uker etter MA og ikke etter 5-6-7 uker som var forespeilet som mulighet. Satser på at jeg er i vanlig rute da, og gleder meg til testefest syv dager til endes med start om tre uker! Håper det kommer noen flinkiser og lager ikm uke 37 snart - jeg er klar! Håper alle dere andre får to streker og minst en spire hver [emoji12]

Blæsj, nå har jeg blødd såpass mye at jeg tror jeg kaller det for tr. Bedre lykke neste runde [emoji13]. Får vel egentlig være glad for at tr kom tilbake nøyaktig fire uker etter MA og ikke etter 5-6-7 uker som var forespeilet som mulighet. Satser på at jeg er i vanlig rute da, og gleder meg til testefest syv dager til endes med start om tre uker! Håper det kommer noen flinkiser og lager ikm uke 37 snart - jeg er klar! Håper alle dere andre får to streker og minst en spire hver [emoji12]
Kjedelig, men godt at du er i rute :) Lykke til i neste pp og håper såiren sitter snart igjen, helt til mål :)

Heldig med det da :D for meg tok det 6 uker etter SA før mensen kom...
lykke til neste runde :D

Takker! Er litt overrasket selv, ettersom jeg var kommet til 12+1 og hadde over 200.000 i hcg [emoji13]

Heldig som har fått mensen tilbake, selvom jeg skulle ønske du fikk positiv test istede. Her er ikke testene blitt noe sterkere, men ikke tegn til mensen heller [emoji15] Cytotec og utskrapning for 7 uker siden [emoji51] var da 9+3 med tvillinger ..

Heldig som har fått mensen tilbake, selvom jeg skulle ønske du fikk positiv test istede. Her er ikke testene blitt noe sterkere, men ikke tegn til mensen heller [emoji15] Cytotec og utskrapning for 7 uker siden [emoji51] var da 9+3 med tvillinger ..

Trist å høre at du mistet to på en gang. Jeg hadde også tvillinger, men den ene var allerede død på 9+0... jeg hadde utskraping først og to runder cytotec etterpå... Håper du får sterkere streker i løpet av en dag eller to da!

Testet noe mer? Vil du føres opp under Gravid? :)

006cbf648ed67595f2991ae3ddb7f752.jpg

Ja :-) full rulle her og lite tid til forum. Jeg fikk denne i morges, og kan nok føres opp. Satt på første skudd. Nesten litt flaut [emoji854]

Ja :) full rulle her og lite tid til forum. Jeg fikk denne i morges, og kan nok føres opp. Satt på første skudd. Nesten litt flaut [emoji854]
Gratulerer så mye :) Lykke til i terminforum :)

Fruflis - PP1 - B1 - EL 06/08 - IKM 20/08 [emoji173]️

Ja :-) full rulle her og lite tid til forum. Jeg fikk denne i morges, og kan nok føres opp. Satt på første skudd. Nesten litt flaut [emoji854]

Gratulerer! [emoji2]

Back
Topp