Gratulerer så mye!Wooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Wooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi
Grattis! Du kan beskjære bilde mindre så kanskje det gårWooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi
Uff da Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart
GratulererWooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi
Ikm 18. august. Dette er første aktive PP etter første barn.
Lillefrøkna - PP1 (PP2?) etter SA - barn nr 1 - EL 4/8 - IKM 18/8
Hvordan går det?Frøkenspiresnart - PP10 - B2 - El ca. 04/08 - IKM 18/08 [emoji254]
Åååå, gratulerer![emoji4] Hadde du negative tester før og på ikm? Har ikm i morgen jeg og får bare negative tester. Har vært kvalm av og på i 3 dager nå. Har du hatt noen symptomer?Wooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi
Det er flere som ikke får positiv test før en-to uker etter IKM så løpet er ikke kjørt enda
14DPO idag og IKM i løpet av helga.. nå er løpet kjørt tror jeg, kan vel ikke være mulig å være gravid men ikke få antydning til strek når man er på dag 14?? Den nederste hvite og CBD er fra idag[emoji849]
Det er flere som ikke får positiv test før en-to uker etter IKM så løpet er ikke kjørt enda
Testet noe mer? Skal jeg sette deg opp på gravid?
ja gjør det du Tar vel litt tid før man forstår at det er sant! Har ikke særlig mange symptomer utenom uteblitt mens.Testet noe mer? Skal jeg sette deg opp på gravid?
Gratulerer og lykke til videreja gjør det du Tar vel litt tid før man forstår at det er sant! Har ikke særlig mange symptomer utenom uteblitt mens.
Super svak test i går, ikm i dag og ingen tegn til tr tester med digital i morgenHvordan går det?
Åååå, gratulerer![emoji4] Hadde du negative tester før og på ikm? Har ikm i morgen jeg og får bare negative tester. Har vært kvalm av og på i 3 dager nå. Har du hatt noen symptomer?
Jeg fikk først positiv test i dag, negativ i går når IKM var Og mange får ikke positiv test med engang... Jeg er småuggen innimellom faktisk... Også stikker det i puppene. Og murrer innimellom.
Da krysser jeg fingrene for at jeg får positiv etter i morgen også[emoji7]Jeg fikk først positiv test i dag, negativ i går når IKM var Og mange får ikke positiv test med engang... Jeg er småuggen innimellom faktisk... Også stikker det i puppene. Og murrer innimellom.
Sånt som DETTE gir meg håp! [emoji5][emoji5] Håper spiren din klorer seg fast[emoji5]