❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Ikm i morgen og negativ test i dag også. Hatt kvalme i 3 dager nå. Mistet håpet denne ppn nå.

Wooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi :)
Gratulerer :)

12 dpo og bare svake teite skygger.. Får håpe neste pp blir vår pp :)

Wooho! Positiv test! Dagen etter inn.. Får ikke lasta opp bilde :/ står at fila er for stor.. Vanlig mobilbilde? Hm. Uansett! Jiipppi :)
Åååå, gratulerer![emoji4] Hadde du negative tester før og på ikm? Har ikm i morgen jeg og får bare negative tester. Har vært kvalm av og på i 3 dager nå. Har du hatt noen symptomer?

62df608f476e960a9d9c37dacfa7efe5.jpg

14DPO idag og IKM i løpet av helga.. nå er løpet kjørt tror jeg, kan vel ikke være mulig å være gravid men ikke få antydning til strek når man er på dag 14?? Den nederste hvite og CBD er fra idag[emoji849]

62df608f476e960a9d9c37dacfa7efe5.jpg

14DPO idag og IKM i løpet av helga.. nå er løpet kjørt tror jeg, kan vel ikke være mulig å være gravid men ikke få antydning til strek når man er på dag 14?? Den nederste hvite og CBD er fra idag[emoji849]
Det er flere som ikke får positiv test før en-to uker etter IKM så løpet er ikke kjørt enda :)

Fyker videre til termin april. Lykke til videre til alle sammen, prøvere og gravide! Håper spirene gror og trives [emoji3][emoji7]

Åååå, gratulerer![emoji4] Hadde du negative tester før og på ikm? Har ikm i morgen jeg og får bare negative tester. Har vært kvalm av og på i 3 dager nå. Har du hatt noen symptomer?

Jeg fikk først positiv test i dag, negativ i går når IKM var :) Og mange får ikke positiv test med engang... Jeg er småuggen innimellom faktisk... Også stikker det i puppene. Og murrer innimellom.

Jeg fikk først positiv test i dag, negativ i går når IKM var :) Og mange får ikke positiv test med engang... Jeg er småuggen innimellom faktisk... Også stikker det i puppene. Og murrer innimellom.
Da krysser jeg fingrene for at jeg får positiv etter i morgen også[emoji7]

Sånt som DETTE gir meg håp! [emoji5][emoji5] Håper spiren din klorer seg fast[emoji5]

Ja, jeg begynte å lure selv.. Men fikk ikke positiv dagen før IKM sist heller. Da tok jeg ikke test igjen før 4 dager etter IKM, var på ferie... Så vet ikke når den hadde slått ut da.. Men det er fortsatt håp!!! :D

Back
Topp