❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Tr kom på tirsdag her isteden for i dag.. Så nå begynte jeg på Femar på torsdag så får vi håpe at det gjør susen [emoji1319] Gratulerer til dere som har blitt gravide [emoji4] Så håper vi det er alle oss andre til neste gang [emoji177]

Sender deg en stor klem! Har sagt det før, men har stor respekt for dem som holder ut og hiver seg på runde etter runde. Hos oss har ungene meldt seg på uten planlegging, så jeg har aldri tenkt over at noen virkelig jobber for å få drømmen oppfylt. Får litt annet syn på tilværelsen... og så blir jeg litt flau over at jeg allerede er skuffet fordi det ikke ble to streker på meg allerede i null-runden etter MA med jackpot i komplikasjoner. Snakk om overtroisk. Ønsker deg masse lykke til i neste runde!!

Takk for det[emoji173]️ Vi er kommet til pp11 nå, mange har langt flere pp'er bak seg enn det, men nedturen ble så stor denne gangen at jeg ikke greier å snu det til noe positivt[emoji849] Førstemann her også kom uten problem, satt selv om jeg gikk på p-piller, så denne situasjonen er ny for oss også. Kanskje nettopp derfor blir det vanskeligere å takle at vi ikke helt får det til nå[emoji848] I tillegg så skulle vi egentlig blitt foreldre nå i september, så følelsene ligger litt utenpå kroppen for tiden[emoji57] Skjønner deg godt jeg, alle ønsker vi så inderlig to streker på testene våre! Sender en god klem tilbake, har vært en belastende sommer for dere også skjønner jeg[emoji173]️

Tr kom på tirsdag her isteden for i dag.. Så nå begynte jeg på Femar på torsdag så får vi håpe at det gjør susen [emoji1319] Gratulerer til dere som har blitt gravide [emoji4] Så håper vi det er alle oss andre til neste gang [emoji177]
Lykke til med femar og ny pp :)

Begynner å miste troen [emoji53] IKM i morgen, og ingen tegn til TR eller svangerskap. To tidligtest, EL- og G-strimmel i dag tidlig. Blendahvitt i mine øyne [emoji53]

62e86bf0d967dcd21c53cffbddf2305e.jpg
a40c649a75a803edaad869533f225cf1.png
30f8e0236bd36e0e52fe9a3b29e1e964.jpg
515e32e4c8ec0c2aaf360fa5ef2aebb3.png

Skikkelig nedtur, for jeg har drømt flere ganger i natt at jeg har testet positivt.

Skikkelig nedtur, for jeg har drømt flere ganger i natt at jeg har testet positivt.

Så kjedelig da! Må innrømme at jeg ikke kan se noen babystreker, men jeg har særdeles dårlig streksyn. Håpet er ikke ute før tr banker på... kanskje du er sanndrømt? Eller så ligger drømmene en pp foran deg... lykke til uansett [emoji1303]

Så kjedelig da! Må innrømme at jeg ikke kan se noen babystreker, men jeg har særdeles dårlig streksyn. Håpet er ikke ute før tr banker på... kanskje du er sanndrømt? Eller så ligger drømmene en pp foran deg... lykke til uansett [emoji1303]

Har på følelsen nå at TR er like rundt hjørnet [emoji53] Så får krysse fingrene for at drømmene ligger en PP foran meg [emoji16][emoji1373] Takk! I lige så [emoji5]

TR har kommet her også. [emoji173]️ til alle dere andre! [emoji846]

TR har kommet her også. [emoji173]️ til alle dere andre! [emoji846]
At hun ikke kan holde seg unna da... Lykke til i neste pp, da blir det vår tur ❤️

Back
Topp