Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da Sender deg en god klem
Sender deg en stor klem! Har sagt det før, men har stor respekt for dem som holder ut og hiver seg på runde etter runde. Hos oss har ungene meldt seg på uten planlegging, så jeg har aldri tenkt over at noen virkelig jobber for å få drømmen oppfylt. Får litt annet syn på tilværelsen... og så blir jeg litt flau over at jeg allerede er skuffet fordi det ikke ble to streker på meg allerede i null-runden etter MA med jackpot i komplikasjoner. Snakk om overtroisk. Ønsker deg masse lykke til i neste runde!!
Uff da Lykke til i ny ppTR på meg! Æsj [emoji21]
Lykke til med femar og ny ppTr kom på tirsdag her isteden for i dag.. Så nå begynte jeg på Femar på torsdag så får vi håpe at det gjør susen [emoji1319] Gratulerer til dere som har blitt gravide [emoji4] Så håper vi det er alle oss andre til neste gang [emoji177]
Testet med digital??Super svak test i går, ikm i dag og ingen tegn til tr tester med digital i morgen
Da ser det ut til at tr er ankommet til rett tid denne mnd også! Håper på en bedre pp neste mnd og at spira sitter da[emoji7]Krysser fingrene for deg!! <3
Da ser det ut til at tr er ankommet til rett tid denne mnd også! Håper på en bedre pp neste mnd og at spira sitter da[emoji7]
TR på meg! Æsj [emoji21]
Da ser det ut til at tr er ankommet til rett tid denne mnd også! Håper på en bedre pp neste mnd og at spira sitter da[emoji7]
Skikkelig nedtur, for jeg har drømt flere ganger i natt at jeg har testet positivt.
Så kjedelig da! Må innrømme at jeg ikke kan se noen babystreker, men jeg har særdeles dårlig streksyn. Håpet er ikke ute før tr banker på... kanskje du er sanndrømt? Eller så ligger drømmene en pp foran deg... lykke til uansett [emoji1303]
TR har kommet her også. [emoji173]️ til alle dere andre! [emoji846]
Da var tanta på plass uten noen forvarsel! Lykke til dere andre[emoji175]
At hun ikke kan holde seg unna da... Lykke til i neste pp, da blir det vår turTR har kommet her også. [emoji173]️ til alle dere andre! [emoji846]