Så kjedelig. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snartDa var tanta på plass uten noen forvarsel! Lykke til dere andre[emoji175]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snartDa var tanta på plass uten noen forvarsel! Lykke til dere andre[emoji175]
Ja, fikk "ikke gravid" Men det er jo fortsatt håp,TR har ikke kommet og sist testet jeg positivt først 6-7 dager over ikmTestet med digital??
Fremdeles håp Lykke til med videre testingJa, fikk "ikke gravid" Men det er jo fortsatt håp,TR har ikke kommet og sist testet jeg positivt først 6-7 dager over ikm
Ja, fikk "ikke gravid" Men det er jo fortsatt håp,TR har ikke kommet og sist testet jeg positivt først 6-7 dager over ikm
Takk for oppmuntringFremdeles håp Lykke til med videre testing
Godt det er flere igjen som ikke har fått svar enda krysser fingrene! Når tenker du å teste da? Jeg tenkte å vente til tirsdag-onsdag-torsdag om tanta ikke kommer før den tidJeg slenger meg på deg og holder fortsatt håpet oppe [emoji16] IKM i morgen, og har helt enormt mye murringer. Men murringen har vært der i halvannen uke, som er lengre enn normalt før TR. Krysser fingrene for oss [emoji173]️
Godt det er flere igjen som ikke har fått svar enda krysser fingrene! Når tenker du å teste da? Jeg tenkte å vente til tirsdag-onsdag-torsdag om tanta ikke kommer før den tid
Vil helst ha svar før til neste helg for da skal jeg i bryllup
Haha, det er som om du leste tankene mine, det var akkurat det som var planen i bryllupetJeg tenker det samme som deg. Tirsdag/onsdag dersom tr ikke kommer innen den tid. Har skikkelig med murringer i livmor, og har hatt det i halvannen uke som er en uke lengre enn ellers. Testet negativ i dag, men så lenge tr ikke er kommet så er det fortsatt håp [emoji16][emoji1373] Kan være kjekt å vite før bryllupet neste helg ja tenker jeg - greit å vite om man kan ta seg en fest og slukke sorgene med lots of champagne. eller om man skal skåle med vann og glede seg over spiren i magen [emoji7]
Jeg Er gravid
GratulererJeg Er gravid
*Kaktus* - PP2 - B2 - El 06.08 - IKM 20.08
PP1 - B2 - EL 08.08 - IKM 20.08
Hvordan går det?Alvea - PP 10 - B2 - EL 6.8 - IKM 20.8
Ingen tegn til tanta foreløpig, men negativ test, så hun kommer nok i løpet av dagenHvordan går det?
Uff da... Kjedelige greier.Ingen tegn til tanta foreløpig, men negativ test, så hun kommer nok i løpet av dagen
Jaa, men neste pp blir det baby, det har jeg bestemtUff da... Kjedelige greier.
Da må det bli baby ja enig med deg derJaa, men neste pp blir det baby, det har jeg bestemt
Der kom tr [emoji17] Prøver på neste PP. Kanskje det blir en mai-baby? [emoji1405] Når pleier dere å teste for EL? Jeg har veldig uregelmessig syklus. 48 dager denne gangen.