❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Der kom tr [emoji17] Prøver på neste PP. Kanskje det blir en mai-baby? [emoji1405] Når pleier dere å teste for EL? Jeg har veldig uregelmessig syklus. 48 dager denne gangen.
Uff så kjedelig.
Hvor uregelmessig er syklusen? Hva er det korteste du har hatt i det siste?

Her er ingen mens, og bare negative tester. Har hatt bittelitt blod på papiret, men ikke noe mens.. lurer på hva som foregår nå :confused004
Håper du snart får svar hvilken vei det går :)

Uff så kjedelig.
Hvor uregelmessig er syklusen? Hva er det korteste du har hatt i det siste?

Du er snill som gir tilbakemelding! [emoji847] Den korteste syklusen jeg har hatt i 2017 og forsåvidt hele 2016 også, er 33 dager. Den lengste i 2017 er 49 dager (forrige syklus). Legger ved en screenshot så kanskje det gir mer mening [emoji4]

Jeg var inne til konisering ifbm celleforandringer i april 2016, og livmorhalsen grodde helt igjen. Så derfor er den syklusen fra april i fjor så lang. TR uteble frem til de fikk åpnet opp igjen livmorhalsen.

32ef884306b1a248ebc0170807a78c7e.png

Her er ingen mens, og bare negative tester. Har hatt bittelitt blod på papiret, men ikke noe mens.. lurer på hva som foregår nå :confused004

Håper du snart får ordentlig beskjed fra kroppen, enten det er TR eller baby [emoji847][emoji173]️

Når pleier dere å teste for EL? Jeg har veldig uregelmessig syklus. 48 dager denne gangen.

Du er snill som gir tilbakemelding!
emoji847.png
Den korteste syklusen jeg har hatt i 2017 og forsåvidt hele 2016 også, er 33 dager. Den lengste i 2017 er 49 dager (forrige syklus). Legger ved en screenshot så kanskje det gir mer mening
emoji4.png

Jeg var inne til konisering ifbm celleforandringer i april 2016, og livmorhalsen grodde helt igjen. Så derfor er den syklusen fra april i fjor så lang. TR uteble frem til de fikk åpnet opp igjen livmorhalsen.

32ef884306b1a248ebc0170807a78c7e.png
Til svar på når begynne å teste etter EL, så bruker jeg å begynne ca CD10. Når man har en syklus på 28 dager så sies det at man skal begynne å teste etter EL ca CD10. Har man lengre eller kortere sykluser så tar man antall dager og enten begynne å teste tidligere eller senere. Det at jeg spurte om hvor lang den korteste syklusen du hadde var at da kan du begynne å teste etter det. Altså den korteste syklus på 33 dager, begynne å teste etter EL ca CD15? Håper jo at du får kortere sykluser enn de lengste du har hatt da. Er det ikke noe du kan få som gjør at du får en kortere syklus?

Til svar på når begynne å teste etter EL, så bruker jeg å begynne ca CD10. Når man har en syklus på 28 dager så sies det at man skal begynne å teste etter EL ca CD10. Har man lengre eller kortere sykluser så tar man antall dager og enten begynne å teste tidligere eller senere. Det at jeg spurte om hvor lang den korteste syklusen du hadde var at da kan du begynne å teste etter det. Altså den korteste syklus på 33 dager, begynne å teste etter EL ca CD15? Håper jo at du får kortere sykluser enn de lengste du har hatt da. Er det ikke noe du kan få som gjør at du får en kortere syklus?

Tusen takk! Har kjøpt inn haugevis med EL-tester. Så kanskje jeg bare skal begynne å teste fra CD10 :) Har time til gynekolog i november, men har forsøkt å fremskynde den - har vært snakk om å begynne på hormoner som kan stabilisere syklusen. Så håper det kan hjelpe [emoji1374]

Her kom nok tanta på lørdag, så stålsetter oss for en ny PP. Siste utredning på sykehuset i beg av neste mnd så sendes det henvisning til st.olavs for IVF :(

Sender en stor klem [emoji173]️

Tusen takk! Har kjøpt inn haugevis med EL-tester. Så kanskje jeg bare skal begynne å teste fra CD10 :) Har time til gynekolog i november, men har forsøkt å fremskynde den - har vært snakk om å begynne på hormoner som kan stabilisere syklusen. Så håper det kan hjelpe [emoji1374]
Lykke til med testinga! Og håper du får hjelp hos gyn når den tid kommer mht kortere syklus, hvis du ikke er gravid før det da :)

Tror jeg kan føres opp på TR. Er en merkelig mens.. spottet bittelitt igår og litt mer idag,men alt for lite til å kunne bruke tampong, hadde sikkert holdt med truseinnlegg, men de turte jeg ikke med hvit uniformsbukse :p
Ingen typisk mens følelse heller, ingen mens kramper.. :confused004

Back
Topp