❤️ IKM uke 25 ❤️

Jeg gav rett og slett «litt faen» den syklusen jeg ble gravid sist. Droppet folat og jern noen dager blant annet (tok innimellom bare). Tatt folat daglig i 1,5 år nå. Orket ikke tanken og alt styret. Det var sikkert tilfeldig, selv om jeg hører mange si at det er når man ikke tenker på det at det skjer :happy: Vi hadde også akkurat fikset politiattest for å bestille utredning, tror det også bidro til litt lavere skuldre :)

Håper den sitter for dere denne PP-en ❤️

Takk:Heartred vi har begge tatt blodprøve og levert politiattest. Mangler bare ultralydundersøkelse av meg (som skal tas rett etter blødning) og sædprøve. Hååååper vi slipper, men har ikke troa på at vi blir gravide av oss selv. Men vi ble jo det uten problem for 2 år siden da.

Positiv EL test ikveld. Satser på negativ i morgen. Klar for å gå inn i de laange dagene frem til IKM :wtf:

Vedlegg

• 4CD2CD2C-648D-4AC9-8A9E-F003665A52EA.jpeg
    4CD2CD2C-648D-4AC9-8A9E-F003665A52EA.jpeg
    113,4 KB · Visninger: 59
Da tror jeg endelig det begynner å skje noe her, har ihvertfall fått eggløsningssmerter:happy: tom for tester, og gidder ikke bruke flere denne pp. Fortsetter å tempe:happy:

vurderer å kutte ut både tester og temping neste syklus, jeg er såå lei av prøving. 11 mnd nå, litt av en berg og dalbane! 3 pp med Letrozol, skal prøve letrozol 3 pp til før vi gir opp å få til på egenhånd. Har lite lyst til å bruke så mye penger på ivf, men gjør heller det en å gi opp babydrømmen.
Heia deg og egget!
Skjønner godt du er lei... jeg kan overhodet ikke sammenligne min situasjon med din for er bare i PP 4, men valgte en runde uten tester nå og synes det var overraskende befriende.

håper for deg uansett <3

H_7392 - PP1 (etter noen mnd pause) - B2 - EL 9/6 - IKM 26/6

positiv el-test i dag så da følger jeg med her litt igjen etter noen måneder med pause :)

Tror kanskje jeg hadde EL igår, får se om ff setter kryss om 2 dager. Hadde sinnsyke elsmerter, kjenner de blir veldig forsterka av letrozol. Flere som temper her?:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20210609_074243_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210609_074243_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    593,7 KB · Visninger: 52
Tror kanskje jeg hadde EL igår, får se om ff setter kryss om 2 dager. Hadde sinnsyke elsmerter, kjenner de blir veldig forsterka av letrozol. Flere som temper her?:happy:
Oooo, ser virkelig sånn ut ja! Jeg temper!:happy: fikk et lite dipp idag, og kjenner veeeldig på EL smertene idag, så jeg er sikker på EL er idag.

Nå spørs det bare om jeg skal la runden i forgårs være nok, eller prøve forsiktig på en runde ikveld. Kjenner jo utenpå at alt er skikkelig ømt der, og tidligere erfaringer har vist at jeg kan få nokså vondt ved sex under EL:wtf:

Vedlegg

• Screenshot_20210609-084101_FF App.jpg
    Screenshot_20210609-084101_FF App.jpg
    226,8 KB · Visninger: 47

positiv el-test i dag så da følger jeg med her litt igjen etter noen måneder med pause :)

Velkommen til oss:)

Er min første pp etter 4 sykluser uten prøving. Satser på kroppen spiller på lag nå. PP-en vi hadde i desember ble ødelagt av sykehusinnleggelse få dager etter EL. Er ganske sikker på CT undersøkelsen jeg måtte ta gjorde at egget ikke klarte å feste seg. Ble nok ødelagt. Hadde noen utrolig svake tester, og mens på tida. Og januar endte med kjemisk, mens 1 dag på overtid og positiv digital 2 dager før:( satser på dette er vår mnd!

Oooo, ser virkelig sånn ut ja! Jeg temper!:happy: fikk et lite dipp idag, og kjenner veeeldig på EL smertene idag, så jeg er sikker på EL er idag.

Nå spørs det bare om jeg skal la runden i forgårs være nok, eller prøve forsiktig på en runde ikveld. Kjenner jo utenpå at alt er skikkelig ømt der, og tidligere erfaringer har vist at jeg kan få nokså vondt ved sex under EL:wtf:

Vi tok en runde i går, veldig vondt!:hilarious: men det var ikke noe problem da:happy: vi har ikke lagt inn aksjer på selve el dagen de siste mnd, så da tenker vi å prøve det nå:happy:

Vi tok en runde i går, veldig vondt!:hilarious: men det var ikke noe problem da:happy: vi har ikke lagt inn aksjer på selve el dagen de siste mnd, så da tenker vi å prøve det nå:happy:
For 2 mnd siden traff han ett eller annet, var ganske vondt med en gang, men etterpå...... det var som en eviglang rie i over en time! Jeg vred rundt og ingen stilling hjalp noen ting. Var det vondeste jeg har opplevd! Var øm i 2 dager etterpå. Kunne ikke sitte vanlig. Jeg tror vi var maks uheldige og klarte å sprekke en cyste på eggstokken, men det sitter så fersk i hjernen ennå at jeg blir litt engstelig:hungover:

For 2 mnd siden traff han ett eller annet, var ganske vondt med en gang, men etterpå...... det var som en eviglang rie i over en time! Jeg vred rundt og ingen stilling hjalp noen ting. Var det vondeste jeg har opplevd! Var øm i 2 dager etterpå. Kunne ikke sitte vanlig. Jeg tror vi var maks uheldige og klarte å sprekke en cyste på eggstokken, men det sitter så fersk i hjernen ennå at jeg blir litt engstelig:hungover:

Oi, det hørtes ikke noe godt ut! Håper du slipper det igjen:Heartred

Velkommen hit ❤️ Har lagt deg inn i listen. Masse lykke til :D

CD14...

Premom står på 4DPO, mens kalender sier 1 dag inntil EL. Jeg har litt trua på sistnevnte nå, hadde antydning til EL-slim i dag og hatt stikkinger/EL-smerter. Er vel heller ingenting i grafen som tilsier at EL har vært? Har snitt 27 dagers sykluser- hva ville dere tenkt?

Er det forresten flere av dere som blir kvalme/får brekninger rundt/på EL-dagen?

Det ble mange spørsmål- men håper på svar. Særlig tempingen er ny for meg; men håper kanskje at et hopp de neste dagene kan bekrefte min mistanke om EL i dag. 472FD859-9B37-435B-A24D-D4E2EF43D852.jpg472FD859-9B37-435B-A24D-D4E2EF43D852.jpg472FD859-9B37-435B-A24D-D4E2EF43D852.jpg

CD14...

Premom står på 4DPO, mens kalender sier 1 dag inntil EL. Jeg har litt trua på sistnevnte nå, hadde antydning til EL-slim i dag og hatt stikkinger/EL-smerter. Er vel heller ingenting i grafen som tilsier at EL har vært? Har snitt 27 dagers sykluser- hva ville dere tenkt?

Er det forresten flere av dere som blir kvalme/får brekninger rundt/på EL-dagen?

Det ble mange spørsmål- men håper på svar. Særlig tempingen er ny for meg; men håper kanskje at et hopp de neste dagene kan bekrefte min mistanke om EL i dag. Vis vedlegget 358564Vis vedlegget 358564Vis vedlegget 358564

Kanskje du kan laste ned appen fertility friend? Den er veldig god å bruke på temping. Tror det blir enklere for deg å se der. jeg blir ikke kvalm rundt el:happy:

Last edited:
CD14...

Det ble mange spørsmål- men håper på svar. Særlig tempingen er ny for meg; men håper kanskje at et hopp de neste dagene kan bekrefte min mistanke om EL i dag. Vis vedlegget 358564Vis vedlegget 358564Vis vedlegget 358564
Jeg har ikke brukt premom før, og selv om jeg har sett mange sine skjermdumper her i forumet, så klarer jeg ikke skjønne meg på grafene:hilarious: bruker gratis versjonen av Fertility Friend og er meget fornøyd med det:happy: men hvis du har EL slim og stikninger idag, ville jeg nesten trodd i dag, som deg. Dag 10 virker litt tidlig, hvis ikke du vet at du veldig lang lutealfase?

Jeg har ikke brukt premom før, og selv om jeg har sett mange sine skjermdumper her i forumet, så klarer jeg ikke skjønne meg på grafene:hilarious: bruker gratis versjonen av Fertility Friend og er meget fornøyd med det:happy: men hvis du har EL slim og stikninger idag, ville jeg nesten trodd i dag, som deg. Dag 10 virker litt tidlig, hvis ikke du vet at du veldig lang lutealfase?
Enig- CD10 er for tidlig. Tror Premom beregner fordi den tar utgangspunkt i den ENE syklusen jeg hadde som plutselig var kjempekort. Blir spennende å se om det er endring i temp i morgen. Skal prøve FF:)

Back
Topp