❤️ IKM uke 25 ❤️

I dag er jeg på CD 12, og hadde noe som ligna EL smerter en times tid på morran. Fikk noen grusomme EL smerter forrige syklus (har tidligere ikke merket EL med smerter), kjentes som mild versjon av det. Men varte bare en liten stund, og EL testen var negativ. Så vi får se.

Nå er jeg tom for EL tester, og å bestille tester ville tatt for lang tid tror jeg. Ikke gidder jeg sende mannen for å kjøpe heller, og jeg kan ikke fordi jeg er i karantene:wacky: såååå, vi får bare kjøre på med bom bom ikveld og på tirsdagen og satse på vi treffer noe:D

Happy bom bom :D Høres ut som en bra plan! Når får du svar på prøven?

Jeg har bom bom-nekt noen dager til :shifty: Vil ikke pådra meg noen infeksjon på tampen :wtf:

Happy bom bom :D Høres ut som en bra plan! Når får du svar på prøven?

Jeg har bom bom-nekt noen dager til :shifty: Vil ikke pådra meg noen infeksjon på tampen :wtf:
Har fått første svar, negativ!:smiley-bounce012 skal testes dag 7 også, for å kunne ut av karantenen. Såååå glad for jeg ikke er i dpo land ennå! Hadde nok svidd av noen tusenlapper i tester:laughing002

Er det typ noen uker du bør vente?

CD11 i dag... Premom sier 1 DPO, kalenderapp sier 4 dager til EL. Tror sannheten ligger et sted midt i mellom og at EL er om to dager ca. Forrige PP hadde jeg peak på CD12. Uansett deilig å snart nærme seg DPO dagene:) Hatt litt stikkinger i eggstokkene og «vannete» utflod, men dårlig med EL-slim.. beklager TMI :p

Det ble PP uten EL-testing og som selvutnevnt testetøs har det gått overraskende bra! Vært på grensa til avslappende og aksjeinnleggingen har vært mye morsommere og mer naturlig. Så mulig jeg fortsetter å avstå fra det og til en viss grad er kurert testetøs :D Vi har uansett jevnlig sex og er heldig med å stort sett ha regelmessige sykluser.

Hvordan går det med dere andre? Spennende å vite at det om noen dager/uker skal poppe opp fine streker her for noen- det unner jeg virkelig alle <3

CD13:D
01F48C8B-82D4-4DA9-98BE-AF865E230225.jpeg

Har fått første svar, negativ!:smiley-bounce012 skal testes dag 7 også, for å kunne ut av karantenen. Såååå glad for jeg ikke er i dpo land ennå! Hadde nok svidd av noen tusenlapper i tester:laughing002

Er det typ noen uker du bør vente?

Yay! Så bra! :happy:

Jepp, så lenge det blør, eller minimum to uker. Blør fortsatt litt :dead: Så håper vi rekker det akkurat til EL :shy: (Hvis el blir når jeg tror da, det er jo litt usikkert!) Er i alle fall overklar mentalt sett :D

Synes jeg kjenner starten på EL-smerter her, frustrerende når vi har sexnekt frem til torsdag :wtf:

HCG-en går riktig vei i alle fall, litt svakere i dag :happy:
5A46C7A1-B847-4FD7-9E64-D00782B70F6B.jpeg

USbaby - 29 - PP2 - B2 - EL 9/6 - IKM 24/6

Venter (u)tålmodig på EL.
Kjenner godt til EL-syklusen, og symptomene er der de skal være to dager før forventet EL. Stikkinger og svake murringer :)

USbaby - 29 - PP2 - B2 - EL 9/6 - IKM 24/6

Venter (u)tålmodig på EL.
Kjenner godt til EL-syklusen, og symptomene er der de skal være to dager før forventet EL. Stikkinger og svake murringer :)

Velkommen hit og happy humping :D

Denne måneden går vi all in med hver dag :cool:

Vi og, begynner å kjenne det... :facepalm:xsmile9:computer005

Haha huff, kjenner det nok med annenhver:hilarious:

------

Er igrunnen ganske glad for at jeg ikke har EL tester, for FF tidsfester ikke EL før 3 dager senere, så jeg kan liksom TRO jeg er så og så mange DPO, men når jeg vet med ganske sikkerhet, er jeg allerede 3DPO:hilarious: karantenedagene begynner å gå litt saktere nå

Da tror jeg endelig det begynner å skje noe her, har ihvertfall fått eggløsningssmerter:happy: tom for tester, og gidder ikke bruke flere denne pp. Fortsetter å tempe:happy:

vurderer å kutte ut både tester og temping neste syklus, jeg er såå lei av prøving. 11 mnd nå, litt av en berg og dalbane! 3 pp med Letrozol, skal prøve letrozol 3 pp til før vi gir opp å få til på egenhånd. Har lite lyst til å bruke så mye penger på ivf, men gjør heller det en å gi opp babydrømmen.

Da tror jeg endelig det begynner å skje noe her, har ihvertfall fått eggløsningssmerter:happy: tom for tester, og gidder ikke bruke flere denne pp. Fortsetter å tempe:happy:

vurderer å kutte ut både tester og temping neste syklus, jeg er såå lei av prøving. 11 mnd nå, litt av en berg og dalbane! 3 pp med Letrozol, skal prøve letrozol 3 pp til før vi gir opp å få til på egenhånd. Har lite lyst til å bruke så mye penger på ivf, men gjør heller det en å gi opp babydrømmen.

Jeg gav rett og slett «litt faen» den syklusen jeg ble gravid sist. Droppet folat og jern noen dager blant annet (tok innimellom bare). Tatt folat daglig i 1,5 år nå. Orket ikke tanken og alt styret. Det var sikkert tilfeldig, selv om jeg hører mange si at det er når man ikke tenker på det at det skjer :happy: Vi hadde også akkurat fikset politiattest for å bestille utredning, tror det også bidro til litt lavere skuldre :)

Håper den sitter for dere denne PP-en ❤️

Back
Topp