Tuuusen takk, skjønne deg sniker i februar hver dag for å se hvordan det står til so far so good!Sniker og heier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuusen takk, skjønne deg sniker i februar hver dag for å se hvordan det står til so far so good!Sniker og heier!
I dag er jeg på CD 12, og hadde noe som ligna EL smerter en times tid på morran. Fikk noen grusomme EL smerter forrige syklus (har tidligere ikke merket EL med smerter), kjentes som mild versjon av det. Men varte bare en liten stund, og EL testen var negativ. Så vi får se.
Nå er jeg tom for EL tester, og å bestille tester ville tatt for lang tid tror jeg. Ikke gidder jeg sende mannen for å kjøpe heller, og jeg kan ikke fordi jeg er i karantene såååå, vi får bare kjøre på med bom bom ikveld og på tirsdagen og satse på vi treffer noe
Tuuusen takk, skjønne deg sniker i februar hver dag for å se hvordan det står til so far so good!
Har fått første svar, negativ! skal testes dag 7 også, for å kunne ut av karantenen. Såååå glad for jeg ikke er i dpo land ennå! Hadde nok svidd av noen tusenlapper i testerHappy bom bom Høres ut som en bra plan! Når får du svar på prøven?
Jeg har bom bom-nekt noen dager til Vil ikke pådra meg noen infeksjon på tampen
Har fått første svar, negativ! skal testes dag 7 også, for å kunne ut av karantenen. Såååå glad for jeg ikke er i dpo land ennå! Hadde nok svidd av noen tusenlapper i tester
Er det typ noen uker du bør vente?
Trodde EL skulle være i morgen, men det er tydeligvis ikke det. Low på monitor. Håper det snur snart.
USbaby - 29 - PP2 - B2 - EL 9/6 - IKM 24/6
Venter (u)tålmodig på EL.
Kjenner godt til EL-syklusen, og symptomene er der de skal være to dager før forventet EL. Stikkinger og svake murringer
Hvor ofte legger dere inn aksjer? Her blir det annenhver dag
Vi prøver oss annenhver dag fra ca 4-5 dager før EL er venta, og fram til EL har funnet sted. Etter det er det når den ordentlige lysten melder segHvor ofte legger dere inn aksjer? Her blir det annenhver dag
Denne måneden går vi all in med hver dagHvor ofte legger dere inn aksjer? Her blir det annenhver dag
Vi og, begynner å kjenne det...Denne måneden går vi all in med hver dag
Denne måneden går vi all in med hver dag
Vi og, begynner å kjenne det...
Da tror jeg endelig det begynner å skje noe her, har ihvertfall fått eggløsningssmerter tom for tester, og gidder ikke bruke flere denne pp. Fortsetter å tempe
vurderer å kutte ut både tester og temping neste syklus, jeg er såå lei av prøving. 11 mnd nå, litt av en berg og dalbane! 3 pp med Letrozol, skal prøve letrozol 3 pp til før vi gir opp å få til på egenhånd. Har lite lyst til å bruke så mye penger på ivf, men gjør heller det en å gi opp babydrømmen.