Ja, den streken din var gaaaanske så sterk! så fælt med SA håper du slipper å oppleve det igjen
Blæh, ja! Det holder med to SA på rad kjenner jeg Satser på at spire nr 3 er den som er ment for oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den streken din var gaaaanske så sterk! så fælt med SA håper du slipper å oppleve det igjen
Westie - 31 - PP 1 eller 2 - B2 - EL 10/6 - IKM 24/6
Vi hadde en runde her inne i mars, av typen oi tror jeg har eggløsning ish i dag skal vi prøve? Og med følgende testing. Litt usikker på om det er en pp som teller mtp innsatsen og det ene ligget, derav PP 1 eller 2
El idag ifølge premom, så jeg bytter til IKM uke 24
Lykke til alle sammen, krysser fingrene for dere alle
Hurra, det gikk opp for meg at jeg snart er i fruktbar periode! Mon tro om jeg kanskje har kortete syklus enn tidligere - hadde 28 før, og mensen i 7 dager. Nå varte mensen i 5, så kanskje jeg er fruktbar allerede om et par dager.
Nei, har blitt enig med kjæresten om at vi skal vente et par PP før vi gjør det. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg gjort det. Hvis vi ikke har blitt gravide etter to PP, kommer vi nok til å gjøre det, men uten at han holdes oppdatert, for da blir han bare stressa. Vi har samleie cirka annenhver dag uansett, så vi burde jo treffe om ikke så lenge.Spennende! Tester du med EL-tester?
God lørdagsmorgen
Er enda litt skuffa over hvordan dagen i går utspilte seg har nå tatt karantenens første test og venter spent på svar senere i kveld eller imorra. Skal prøve å nyte godværet litt innimellom de neste dagene og få gjort ting rundt huset som jeg sjeldent har tid til i en hektisk hverdag.
Tar nok en EL test i ettermiddag for å se hvordan det ligger an her. Ifølge FF begynner min fruktbar periode imorra
Har EL ca i morgen, men hadde eggløsningssmerter for 2 dager siden. Lurer på om jeg skulle prøvd noen ELtester for første gang ved evt neste EL. Har ikke helt forstått hvordan de testene funker jeg
Hjelp. Jeg hadde MA og medisinsk abort som førte til kirurgisk utskraping ei ri senere, fikk eggløsning to dager etter at jeg sluttet å blø da, og mensen startet 13 dager etter eggløsning. Problemet er at mensen var kraftig blødning i to og en halv dag, så bråstopp. Gikk to og en halv dag til før det kom en styrtblødning, så helt stopp igjen. Det var altså i går, og i dag fikk jeg blinkende fjes på eggløsningsdingsen, den har vært negativ siden mensen «stoppet». Har fått to sånne blinkefjes nå, men synes ikke selve testen er så sterk og det er nesten ikke utslag på babyplan sin eggløsningsstrips. Tror dere den til clearblue er defekt? Eller er det en start jeg ikke selv ser? Har ikke brukt de før, kjøpte nå i påvendt av babyplan sine (som jo har kommet nå). Jeg vil jo gjerne rekke å bygge opp litt slimhinner til å «fange» ett egg så det er jo for tidlig. Beklager alt for langt innlegg.
Jeg vet heller ikke dessverre, men det kan jo muligens være fordi CB sine fanger opp mer en bare LH? Måler ikke de østrogen også, og derfor man skal ta den på første morgenurin?Hjelp. Jeg hadde MA og medisinsk abort som førte til kirurgisk utskraping ei ri senere, fikk eggløsning to dager etter at jeg sluttet å blø da, og mensen startet 13 dager etter eggløsning. Problemet er at mensen var kraftig blødning i to og en halv dag, så bråstopp. Gikk to og en halv dag til før det kom en styrtblødning, så helt stopp igjen. Det var altså i går, og i dag fikk jeg blinkende fjes på eggløsningsdingsen, den har vært negativ siden mensen «stoppet». Har fått to sånne blinkefjes nå, men synes ikke selve testen er så sterk og det er nesten ikke utslag på babyplan sin eggløsningsstrips. Tror dere den til clearblue er defekt? Eller er det en start jeg ikke selv ser? Har ikke brukt de før, kjøpte nå i påvendt av babyplan sine (som jo har kommet nå). Jeg vil jo gjerne rekke å bygge opp litt slimhinner til å «fange» ett egg så det er jo for tidlig. Beklager alt for langt innlegg.
I dag er jeg på CD 12, og hadde noe som ligna EL smerter en times tid på morran. Fikk noen grusomme EL smerter forrige syklus (har tidligere ikke merket EL med smerter), kjentes som mild versjon av det. Men varte bare en liten stund, og EL testen var negativ. Så vi får se.
Nå er jeg tom for EL tester, og å bestille tester ville tatt for lang tid tror jeg. Ikke gidder jeg sende mannen for å kjøpe heller, og jeg kan ikke fordi jeg er i karantene såååå, vi får bare kjøre på med bom bom ikveld og på tirsdagen og satse på vi treffer noe