❤️ IKM uke 25 ❤️

Honningbjørn - 33 - PP8 - B2 - EL ca 12/6 - IKM 27/6

Har lite håp denne PP da jeg er bortreist rundt sannsynligvis EL, men får legge inn aksjer når vi har mulighet, og håpe på det beste :Heartred

Jeg har fått påvist lave eggreserver, og dette er siste PP før vi skal inn til fullsjekk begge to. I stor kontrast til førstemann, som kom ett kort tid prøving.

Synes usikkerheten rundt om det er mulig for oss å få en til er kjempe tøff.

Håper på masse små mars-babyer:love7

Jeg blir med dere!

Hvis jeg blir gravid denne runden, kommer jeg til å få termin nesten nøyaktig på dagen ett år etter terminen med jeg hadde med den første spiren jeg mistet i forsøket på et tredje barn. Dette blir pp4 (eller 5?) etter MA, og jeg har blitt gravid på disse pp'ene hver gang etter at jeg har mistet. Plis la dette være et mønster!:smiley-angelic001

FF og Premom er litt usikre på kommende syklus, og det er jeg også, med tanke på at jeg fikk EL på hhv CD8 og CD20 de to forrige syklusene. Håper på en mer normal og forutsigbar syklus denne runden! Får justere etterhvert når EL er her.

Nuuni - 36 - PP14 - B3 - EL 11/6 - IKM 25/6

Jeg har testet etter EL i PPene til nå, men vurderer en litt laidback tilnærming denne månenden og droppe dem. Har begynt å tempe denne mnd så en viss indikasjon vil jeg vel få. Noen som har prøvd enkelte mnd uten testing og vil dele erfaring? Var det deilig eller angret du etterpå fordi man lever noe mer uvisst? :p

Jeg har testet etter EL i PPene til nå, men vurderer en litt laidback tilnærming denne månenden og droppe dem. Har begynt å tempe denne mnd så en viss indikasjon vil jeg vel få. Noen som har prøvd enkelte mnd uten testing og vil dele erfaring? Var det deilig eller angret du etterpå fordi man lever noe mer uvisst? :p

Jeg tror jeg hadde angret, men jeg er kontrollfreak og testetøs :joyful: Tempen gir jo egentlig ikke helt svaret før det er «for sent» :wideyed:

Jeg tenkte å starte med å teste ut HCG-en etter SA i dag (optimist). Ser ut til det kan bli en stund til den er ute :dead: Håpe jeg rekker IKM uke 25 :hilarious: Noen med erfaring som har fått EL før hcg-en er borte etter MA/SA?
41A73FF1-1A69-49BE-9029-BDA31EDE2AE4.jpeg

Jeg tror jeg hadde angret, men jeg er kontrollfreak og testetøs :joyful: Tempen gir jo egentlig ikke helt svaret før det er «for sent» :wideyed:

Jeg tenkte å starte med å teste ut HCG-en etter SA i dag (optimist). Ser ut til det kan bli en stund til den er ute :dead: Håpe jeg rekker IKM uke 25 :hilarious: Noen med erfaring som har fått EL før hcg-en er borte etter MA/SA?
Vis vedlegget 357847
Har tenkt det samme- samtidig har jeg stort sett stabile 28-dagers sykluser og vi hopper jevnlig i høyet uansett,- så kanskje det hadde vært deilig å bare slappe av litt. Får se hva jeg gjør, tror kanskje jeg prøver en mnd uten.

Har dessverre ingen erfaring med spørsmålet ditt- hatt en MA for noen år siden men da planla jeg ikke graviditeten og sjekket heller ikke i ettertid hvor lang tid det tok. Håper EL kommer raskt for deg <3

Har tenkt det samme- samtidig har jeg stort sett stabile 28-dagers sykluser og vi hopper jevnlig i høyet uansett,- så kanskje det hadde vært deilig å bare slappe av litt. Får se hva jeg gjør, tror kanskje jeg prøver en mnd uten.

Har dessverre ingen erfaring med spørsmålet ditt- hatt en MA for noen år siden men da planla jeg ikke graviditeten og sjekket heller ikke i ettertid hvor lang tid det tok. Håper EL kommer raskt for deg <3

Ahh, med den bakgrunnsinfoen tenker jeg ikke du trenger å teste etter EL da, jevnlig aksjelegging er jo uansett det viktigste :D Her har jeg også alltid hatt EL mellom CD 13 og 15, så sånn sett er det ikke noe must, jeg synes bare det er så spennende :joyful:

Etter forrige SA hoppet jeg rett inn i syklus, men da var hcg-en lav fra start, nå var den på 53.000 :wtf:

Har tenkt tanken selv på å bare «go with the flow», men er altfor nysgjerrig og har et lite kontrollbehov :rolleyes: har ikke prøvd temping, og jeg synes det er usannsynlig fasinerende å tisse på strips :hilarious:

Vis vedlegget 357847
Hadde en SA i januar, og da fikk jeg EL selv om jeg hadde utslag på g-test (fikk stigenge el-tester / positive el-tester før de sank som ved vanlige sykluser). Aner ikke hva hcg var på, men har lest at man kan få el med hcg på 50-60 :) et stykke unna da kanskje, om du har hcg på 53000 :wideyed:

Hadde en SA i januar, og da fikk jeg EL selv om jeg hadde utslag på g-test (fikk stigenge el-tester / positive el-tester før de sank som ved vanlige sykluser). Aner ikke hva hcg var på, men har lest at man kan få el med hcg på 50-60 :) et stykke unna da kanskje, om du har hcg på 53000 :wideyed:

Å guuud, det kommer til å ta en evighet her sikkert :eek: Nå som jeg er så utålmodig og. Men fint å vite at det kanskje er mulig selv med hcg i kroppen. Takk! Det ryktes at kanskje egget har lettere for å feste seg om kroppen er i modus allerede og. Men uten EL først blir det jo ikke noe egg å feste da :joyful: Kan bli spennende dette! Blir testing i ukesvis med g-tester her i gruppa om ikke annet :p

Å guuud, det kommer til å ta en evighet her sikkert :eek: Nå som jeg er så utålmodig og. Men fint å vite at det kanskje er mulig selv med hcg i kroppen. Takk! Det ryktes at kanskje egget har lettere for å feste seg om kroppen er i modus allerede og. Men uten EL først blir det jo ikke noe egg å feste da :joyful: Kan bli spennende dette! Blir testing i ukesvis med g-tester her i gruppa om ikke annet :p
Forstår utålmodigheten din! Hcg skal vel normalt sett halvere seg i starten, går ofte litt treigere på slutten :)

Caccy - 29 - pp9(pp2 etter MA) - B2 - EL 12/6 - IKM 27/6

Rekker akkurat å bli med her i gruppa, om enn noe usikkert hvordan kroppen oppfører seg denne runden, men krysser fingrene.

Tingen - 35 -PP2 - b1 - EL12/6 - IKM 26/6.

Sluttet på pillene før jul, og tenkte vi ikke skulle stresse med å prøve siden vi uansett har sex regelmessig, men etter flere måneder uten at det skjedde noe er vi nå mer aktive prøvere. Denne måneden har jeg ikke trua da jobb krasjer fullstendig rundt el..

Minimandt - 30 - PP - B4 - EL 12/6 - IKM 27/6

Hei. :)
Har en på 9mnd og ønsker oss to tette. Planen er å gå inn for prøving i juli, men ammer ikke og går ikke på prevensjon så skjer det så skjer det. :p
Hadde SA forrige mnd, ble konisert uka etter (planlagt før jeg visste jeg var gravid) så nå om dagen, går det i fornuftig kosthold og trening for å få kroppen klar for et svangerskap til <3

Krysser fingrene for oss alle sammen <3

Minimandt - 30 - PP - B4 - EL 12/6 - IKM 27/6

Hei. :)
Har en på 9mnd og ønsker oss to tette. Planen er å gå inn for prøving i juli, men ammer ikke og går ikke på prevensjon så skjer det så skjer det. :p
Hadde SA forrige mnd, ble konisert uka etter (planlagt før jeg visste jeg var gravid) så nå om dagen, går det i fornuftig kosthold og trening for å få kroppen klar for et svangerskap til <3

Krysser fingrene for oss alle sammen <3

Har lagt deg inn i lista og krysser fingrene for deg også ❤️

God dagen:happy:

Noen som begynner å nærme seg EL nå? Er så stille her inne foreløpig:hilarious: jeg venter EL rett etter helga etter all sannsynlighet. Skulle til å svi av en EL test istad, så kom jeg på at jeg kun er på CD 9, og det var LITT vel tidlig å begynne:wacky: har bare 2 EL tester igjen og, og vet ikke om jeg gidder bestille flere, for tror ikke de rekker fram i tide heller. Kan i verste fall kjøpe make sure el tester på meny til denne PP, og heller bestille fra BP dersom det ikke klaffer

Last edited:

Har aldri vært prøver uten EL tester, men tenker at så lenge man har regelmessig sex etter mensen er ferdig og fram til (kanskje litt forbi) man pleier å ha EL, så bør det gå bra.

Jeg er bare rar og synes det er himla tilfredsstillende å dyppe strimlene og se strekene komme:laughing002

Last edited:

Noen som begynner å nærme seg EL nå? Er så stille her inne foreløpig:hilarious: jeg venter rett etter helga etter all sannsynlighet. Skulle til å svi av en EL test istad, så kom jeg på at jeg kun er på CD 9, og det var LITT vel tidlig å begynne:wacky: hat bare 2 EL tester igjen og, og vet ikke om jeg gidder bestille flere, for tror ikke de rekker fram i tide heller. Kan i verste fall kjøpe make sure el tester på meny til denne PP, og heller bestille fra BP dersom det ikke klaffer
Venter EL ca mandag, så begynte å teste idag CD10 :) tok en el-test CD7/8 fordi jeg syntes der var så mye slim :rolleyes: pleier få positive tester CD12-13 :)
Hørtes ganske deilig ut å ikke teste også, samtidig trenger jeg å vite :joyful:

Noen som begynner å nærme seg EL nå? Er så stille her inne foreløpig:hilarious: jeg venter rett etter helga etter all sannsynlighet. Skulle til å svi av en EL test istad, så kom jeg på at jeg kun er på CD 9, og det var LITT vel tidlig å begynne:wacky: hat bare 2 EL tester igjen og, og vet ikke om jeg gidder bestille flere, for tror ikke de rekker fram i tide heller. Kan i verste fall kjøpe make sure el tester på meny til denne PP, og heller bestille fra BP dersom det ikke klaffer

Her blør jeg fortsatt etter SA-en, men det blir mindre og mindre hver dag heldigvis.Tenker snart å ta en ny g-test for å se at den synker. Håper i alle fall streken er svakere enn kontrollstreken nå, ellers blir jeg offisielt gæren :dead: Klar for EL jeg, helst så fort som mulig :D

Her blør jeg fortsatt etter SA-en, men det blir mindre og mindre hver dag heldigvis.Tenker snart å ta en ny g-test for å se at den synker. Håper i alle fall streken er svakere enn kontrollstreken nå, ellers blir jeg offisielt gæren :dead: Klar for EL jeg, helst så fort som mulig :D
Ja, den streken din var gaaaanske så sterk!:hilarious: så fælt med SA:( håper du slipper å oppleve det igjen

Back
Topp