Superappelsin
Forelsket i forumet
Åh, tusen takk
Ser at det ikke er laget noen gruppe for uke 29 ennå, tror jeg skal driste meg til å lage den og satse på bedre hell for alle der
Jaaa gjerne gjør det! Jeg melder meg inn med en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, tusen takk
Ser at det ikke er laget noen gruppe for uke 29 ennå, tror jeg skal driste meg til å lage den og satse på bedre hell for alle der
Nå har jeg spottet 4 dager. Begynte 2 dager før IKM, og er fortsatt bare sparsom spotting. Skjønner ingenting nå..
Fortsatt ikke fått mensen.. 7 dager forsinket nå og bare negative tester. Syklusene mine er ikke lenger enn 32-34 dager, men nå er vi på CD39. Har hatt ekstremt mye symptomer og skjønner ingenting. Får kjempevondt i området rundt høyre eggstokk/hoftekam/lysken når jeg nyser og hoster. Gikk tur med hunden og merket hvor støl jeg var under navlen, og nesten som det var litt vondt i tappen?. Kan jo være jeg er en av de som tester sent positivt Kroppen min kjennes annerledes ut hvert fall.
Kan settes på TR
Så kjipt Sender en klem!
Men kanskje vi ses igjen i uke 29 da?
Akkurat det samme her!!!! Skjønner INGENTING! Blir bare så frustrert og lei. 5 1/2 uke siden ma og cytotec nå….. kan ikke kroppen bare komme tilbake i syklus så vi kan bli gravide igjen??!!!!!Nå har jeg spottet 4 dager. Begynte 2 dager før IKM, og er fortsatt bare sparsom spotting. Skjønner ingenting nå..
Nei, kjente egentlig mest på tappen. Hadde hjemmeeksamen midt i syklusen og fulgte ikke noe særlig med. eggløsning kan helt klart ha vært utsatt fra stress da. Den var suuupermyk en eller annen gang. Husker ikke helt når Men kjente intense stikk i venstre eggstokk 14 juni, og da trodde jeg at jeg var 5-6 dpo, men kan kanskje ha hatt eggløsning da? Herregud dette er så forvirrende.. Kan da potensielt være 3+5 i såfallOi, dette høres interessant ut! Er du helt sikker på når EL var? Kanskje egget slapp litt senere enn du trodde? Har troa
Nei, kjente egentlig mest på tappen. Hadde hjemmeeksamen midt i syklusen og fulgte ikke noe særlig med. eggløsning kan helt klart ha vært utsatt fra stress da. Den var suuupermyk en eller annen gang. Husker ikke helt når Men kjente intense stikk i venstre eggstokk 14 juni, og da trodde jeg at jeg var 5-6 dpo, men kan kanskje ha hatt eggløsning da? Herregud dette er så forvirrende.. Kan da potensielt være 3+5 i såfall
Dette er TMI. Så beklager! Men vi hadde et hopp i høyet for tre timer siden, og jeg var så ufattelig våt at det var en våt flekk på størrelse med en frokosttallerken!! Og det var bare fra meg.. Har ALDRI vært med på noe slik før
Wææ. Har masse tester, men ga opp testingen. Får teste i morgen tidlig og oppdatere dere!Her må du bare få tak i en test asap, dette har jeg veldig troa på Gleder meg til høre resultatet!
Wææ. Har masse tester, men ga opp testingen. Får teste i morgen tidlig og oppdatere dere!
Fikk en svaaak, men rosa strek fra one step i sted. Metode sin strimmeltest er negativ. Samme urin på begge testene. Må bare smøre meg med tålmodighet og vente på sterkere test eller mensen
Altså! Kan det hende denne spottingen som varte i 5 dager rett og slett var tr? Den kom da jeg forventet mens. Noen med erfaring på sånt? Første mens etter ma…..