❤️ IKM uke 25 ❤️

Neimen da! Lykke til neste runde ❤️ Tror tanta er på vei her og, har rekorddårlig humør og verdens korteste lunte, kjenner jeg ikke klarer å styre meg :hilarious: Stakkars mannen :facepalm:

Jeg navner forresten snart om gruppa til «KM uke 25» :wacky: Vi må da klare mer enn to gravide her, folkens? :wideyed:

Neimen da! Lykke til neste runde ❤️ Tror tanta er på vei her og, har rekorddårlig humør og verdens korteste lunte, kjenner jeg ikke klarer å styre meg :hilarious: Stakkars mannen :facepalm:

Jeg navner forresten snart om gruppa til «KM uke 25» :wacky: Vi må da klare mer enn to gravide her, folkens? :wideyed:

Statistisk sett så burde det vel komme flere :rulez:smiley-angelic001

Spottet bittelitt i går og bittelitt i dag… ryker på
en test i morgen tidlig, men er ganske sikker på at den er negativ og håper på mens snart!
5 uker siden cytotec i morgen…. Vil bare tilbake i syklus så vi kan sette ordentlig i gang igjen! :banghead: Håper flere får positiv test her snart! Krysser alt for dere alle sammen :Heartred

11 dpo. Ser ingenting på testen. Vanlig test og ikke tidlig. Håper at jeg bare tester for tidlig. Men kjenner litt typiske mensentegn både i korsrygg og livmor:sorry:

Hadde så veldig håpet på en sommerhemmelighet:Heartred

Vedlegg

• IMG_20210624_063522~2.jpg
    IMG_20210624_063522~2.jpg
    530,9 KB · Visninger: 77
Da tar jeg en sommerferie fra eggløsningstester, temping og forum. Det skal bli godt kjenner jeg! Skal uansett ta letrozol, og vet at jeg pleier å få el på dag 16. Så vi skal prøve aktivt fordi, men håper disse tingene gjør at fokuset kan gå over på andre ting denne mnd:happy: god sommer jenter:Heartred

Da kan jeg settes på "Ikke gravid". Masse lykke til til resten av gjengen her :)

Spottet bittelitt i går og bittelitt i dag… ryker på
en test i morgen tidlig, men er ganske sikker på at den er negativ og håper på mens snart!
5 uker siden cytotec i morgen…. Vil bare tilbake i syklus så vi kan sette ordentlig i gang igjen! :banghead: Håper flere får positiv test her snart! Krysser alt for dere alle sammen :Heartred

Så kjedelig! Kjenner på det samme, 4 uker siden cytotec her i dag :wtf:

Da tar jeg en sommerferie fra eggløsningstester, temping og forum. Det skal bli godt kjenner jeg! Skal uansett ta letrozol, og vet at jeg pleier å få el på dag 16. Så vi skal prøve aktivt fordi, men håper disse tingene gjør at fokuset kan gå over på andre ting denne mnd:happy: god sommer jenter:Heartred

Håper du får en fantastisk sommer! :smiley-bounce015 Og at det dukker opp en spire når du venter det som minst ❤️

Rar killing i magen og brystene i dag - er det innbilt? Er det stress? TR må komme i dag ellers blir det den lengste syklusen jeg noen gang har hatt - skal sies at sist fikk jeg ikke positiv test før etter IKM, men testen jeg tok i går var tidlig test så da skulle den jo vist noe ved 13 DPO?

TR kommer gjerne helt uten forvarsel så får bare gå på do og sjekke med jevne mellomrom - tester er så sykt dyre, men må vel kanskje kjøpe en til helgen om TR ikke har kommet...

Samme her :) God sommer <3

Altså, jeg kan ikke skjønne hva som skker denne uka?! :shifty: det skulle jo ikke være SÅNN? Bare to gravide?:( jeg heier og heier på dere som ennå ikke har testet/fått tr:Heartpink

Altså, jeg kan ikke skjønne hva som skker denne uka?! :shifty: det skulle jo ikke være SÅNN? Bare to gravide?:( jeg heier og heier på dere som ennå ikke har testet/fått tr:Heartpink

Det er heldigvis en del igjen med IKM både fredag, lørdag og søndag ❤️

@Enhjørningen<3 du fikk vel strek, hvordan går det med deg?

Mitt tempdropp de siste dagene sier meg at jeg ikke blir en av de heldige denne måneden, men krysser virkelig alt jeg har for resten! :)

Back
Topp