Den kom her også i dagDa kom TR en dag tidligere enn forventet. Lykke til til videre alle, så ser jeg kanskje noen av dere i uke 29
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kom her også i dagDa kom TR en dag tidligere enn forventet. Lykke til til videre alle, så ser jeg kanskje noen av dere i uke 29
Da kom TR en dag tidligere enn forventet. Lykke til til videre alle, så ser jeg kanskje noen av dere i uke 29
Tr her også
Neimen da! Lykke til neste runde Tror tanta er på vei her og, har rekorddårlig humør og verdens korteste lunte, kjenner jeg ikke klarer å styre meg Stakkars mannen
Jeg navner forresten snart om gruppa til «KM uke 25» Vi må da klare mer enn to gravide her, folkens?
Statistisk sett så burde det vel komme flere
Spottet bittelitt i går og bittelitt i dag… ryker på
en test i morgen tidlig, men er ganske sikker på at den er negativ og håper på mens snart!
5 uker siden cytotec i morgen…. Vil bare tilbake i syklus så vi kan sette ordentlig i gang igjen! Håper flere får positiv test her snart! Krysser alt for dere alle sammen
11 dpo. Ser ingenting på testen. Vanlig test og ikke tidlig. Håper at jeg bare tester for tidlig. Men kjenner litt typiske mensentegn både i korsrygg og livmor
Hadde så veldig håpet på en sommerhemmelighet
Nå kom tr hit bare å begynne telle dager igjen..
Lykke til dere som enda venter
Da tar jeg en sommerferie fra eggløsningstester, temping og forum. Det skal bli godt kjenner jeg! Skal uansett ta letrozol, og vet at jeg pleier å få el på dag 16. Så vi skal prøve aktivt fordi, men håper disse tingene gjør at fokuset kan gå over på andre ting denne mnd god sommer jenter
Da kan jeg settes på "Ikke gravid". Masse lykke til til resten av gjengen her
Samme her God sommer <3Da tar jeg en sommerferie fra eggløsningstester, temping og forum. Det skal bli godt kjenner jeg! Skal uansett ta letrozol, og vet at jeg pleier å få el på dag 16. Så vi skal prøve aktivt fordi, men håper disse tingene gjør at fokuset kan gå over på andre ting denne mnd god sommer jenter
Altså, jeg kan ikke skjønne hva som skker denne uka?! det skulle jo ikke være SÅNN? Bare to gravide? jeg heier og heier på dere som ennå ikke har testet/fått tr