❤️ IKM uke 25 ❤️

Da har jeg kjøpt test, og når den først er i hus er det vanskelig å skulle vente til i morgen tidlig evt torsdag morgen...

Vedlegg

• 3CFF6927-267B-4BFD-9848-73A962874529.jpeg
    3CFF6927-267B-4BFD-9848-73A962874529.jpeg
    229 KB · Visninger: 108
Hadde det ikke vært for at jeg ga opp håpet for noen dager siden skulle jeg tatt en test igjen- er så sykt trøtt, konstant sulten og fått veldig synlige blodårer på brystet- aldri hatt før. Men er 13 DPO og forventer TR om to dager så nå bare venter jeg til hun banker på.. og hvis hun mot formodning ikke så... orker ikke bli skuffa mer denne PP og er egentlig ganske innstilt på tanta. Men tankene surrer jo...

Ikke fått tr her. Var usikker om den skulle komme i går, i dag eller i morgen. Ingen tegn enda.

Er ekstremt trøtt, drømmer helt ville drømmer hver natt, er veldiiiig oppblåst, forstoppet, (sliter nesten aldri med magen, men dette har pågått i fire dager) tidvis ømme nippler. På dpo 5/6 hadde heg et par tydlige stikk i venstre side av eggstokker/livmor? Varte i 20 sekunder. Pleier ikke kjenne på symptomer, men føler det er veldig mye nå, så begynner å lure på om det kan ha skjedd noe :wideyed:

Har ikke testet i det hele tatt denne pp, men skal teste i morgen dersom jeg ikke får mensen. Må bare kjøpe meg en test :p

Nå skjønner jeg ingenting. I går hadde jeg litt spotting, litt brunt og bittelitt friskt blod. Tenkte at der kom tr.. tok i en tampong og dro på trening. Når jeg kom hjem var det ingenting på tampongen. Var 12 dpo i går. Kjentes liksom ut som om det var tr så tok en tampong i før jeg la meg også. Ingen blod.
Tok derfor en test idag tidlig, men den er selvsagt negativ. Eller, jeg får jo skyggestrek igjen da. Etter flere dager med blendahvit.

kan det ha vært en festeblødning så sent?! Er helt sikker på når el var.

Vedlegg

• B4EF6115-C7F5-4BCE-890A-263F7528283C.jpeg
    B4EF6115-C7F5-4BCE-890A-263F7528283C.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 118
Tok test i dag - helt blenda, så legger ikke med bilde. Da får jeg nok tr i dag eller i morgen - har jo kjent en del symptomer men samtidig ikke helt overrasket, og egentlig litt lettet da jeg var stresset pga det med vaksinen og kanskje ikke var heeeelt klar for nr 2 enda.

Kommer sterkere tilbake i august tenker jeg, da jeg tror de to neste el så blir det vanskelig med ordentlige forsøk pga reiser osv.

Lykke til alle sammen!

12 dpo og ingen strek i dag heller. Da tror jeg det bare er å forberede meg på tr om noen dager :shifty:

I dag sank tempen til under linja og da er vel all tvil (og håp :p ) borte. I det minste lærte jeg litt om temping denne mnd, og ble kjent med dere bra damer! Synes vi har mange streker tilgode denne PP i denne gruppa så nå setter jeg alt av god energi på alle dere <3 neste runde blir litt mer tilbakelent for min del pga vaksine og ferie, men man skal aldri si aldri- irriterende folk sier jo at det er da det skjer... :p lykke til damer :) (kan settes på TR)

11 DPO (?)

helt blenda test. Har kjent på skikkelige murringer i korsryggen de siste dagene. I går var det spesielt kraftige murringer, og kjente de med en gang jeg våknet i dag. Er skuffet og lei nå. Føler jeg er så utålmodig og enspora om dagen. Klarer liksom ikke tenke på noe annet, og blir så skuffa. Hva kan murringene være, da? Jeg pleier å få det samme dag som TR kommer, og min IKM er 26.6, hvis syklusen er tilbake i riktig spor, da.

kan det ha noe å si at jeg brukte vanlig 25mlU/ml? Mange som sier det virker helt likt som tidlig selv om det er 10.

11 DPO (?)

helt blenda test. Har kjent på skikkelige murringer i korsryggen de siste dagene. I går var det spesielt kraftige murringer, og kjente de med en gang jeg våknet i dag. Er skuffet og lei nå. Føler jeg er så utålmodig og enspora om dagen. Klarer liksom ikke tenke på noe annet, og blir så skuffa. Hva kan murringene være, da? Jeg pleier å få det samme dag som TR kommer, og min IKM er 26.6, hvis syklusen er tilbake i riktig spor, da.

kan det ha noe å si at jeg brukte vanlig 25mlU/ml? Mange som sier det virker helt likt som tidlig selv om det er 10.

Her er testen.

Vedlegg

• 66712EC3-C886-4940-89FD-2FC7D02286E1.jpeg
    66712EC3-C886-4940-89FD-2FC7D02286E1.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 117
I dag sank tempen til under linja og da er vel all tvil (og håp :p ) borte. I det minste lærte jeg litt om temping denne mnd, og ble kjent med dere bra damer! Synes vi har mange streker tilgode denne PP i denne gruppa så nå setter jeg alt av god energi på alle dere <3 neste runde blir litt mer tilbakelent for min del pga vaksine og ferie, men man skal aldri si aldri- irriterende folk sier jo at det er da det skjer... :p lykke til damer :) (kan settes på TR)

Kjedelig! Tempen sank her også i dag, ikke helt ned, men ser ut som den er på tur :shifty: Masse lykke til videre!

Og enig med deg - her må vi bare ha mange positive tester i vente, enten de kommende dagene eller neste IKM-gruppe, for foreløpig synes jeg vi er langt under snittet på antall gravide :eek:

Lik situasjon som flere her :shifty:
Spotting et par dager (brunt)
Veldig mensenfølelse idag. Pleier kun å få når tanta kommer. Spotter aldri heller. Så ting henger ikke helt på greip denne runden. Fikk negativ test med veldig tydelig Vis vedlegget 359625 skygge idag 13/14 dpo. Så venter egentlig bare på å starte ny runde her også.
Statistikken var virkelig ikke på vår side :banghead:

Vedlegg

• 1ABFF3FB-EB5F-419A-BCF8-DACD2121E6DA.jpeg
    1ABFF3FB-EB5F-419A-BCF8-DACD2121E6DA.jpeg
    482,9 KB · Visninger: 96
Denne IKM-uka er visst helt håpløs jo :wideyed: Håper noen snart får gledelige nyheter og snur trenden :happy:

Æsj.. Kjørte nettopp på apoteket og kjøpte en 10pk metode strimmeltester. Blendahvit test på CD35 :sour: Kjenner jeg ble utrolig skuffet og måtte gråte litt.. :( Da kommer vel tr i dag eller i morgen..

Ja, vanvittig skuffende IKM uke.. Var vel bare to-tre stykker som ble gravide?

Æsj.. Kjørte nettopp på apoteket og kjøpte en 10pk metode strimmeltester. Blendahvit test på CD35 :sour: Kjenner jeg ble utrolig skuffet og måtte gråte litt.. :( Da kommer vel tr i dag eller i morgen..

Ja, vanvittig skuffende IKM uke.. Var vel bare to-tre stykker som ble gravide?

Ja, bare to foreløpig :dead: Men håpet er ikke over før tantene faktisk kommer da :)

Satser vi tar ny all time high gravidrekord neste runde :D

Håper det blir noen flere positive tester her snart ja!

Skjønner ikke hvorfor jeg er så av og på kvalm om dagen hvis jeg ikke er gravid :(

Da kom TR en dag tidligere enn forventet. Lykke til til videre alle, så ser jeg kanskje noen av dere i uke 29 :happy:

Back
Topp