Da har jeg kjøpt test, og når den først er i hus er det vanskelig å skulle vente til i morgen tidlig evt torsdag morgen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta den, ta den, ta den......Da har jeg kjøpt test, og når den først er i hus er det vanskelig å skulle vente til i morgen tidlig evt torsdag morgen...
Tok en metode strimmeltest nå i kveld og den var helt hvit.. Venter mensen på torsdagJeg ser!!
11 DPO (?)
helt blenda test. Har kjent på skikkelige murringer i korsryggen de siste dagene. I går var det spesielt kraftige murringer, og kjente de med en gang jeg våknet i dag. Er skuffet og lei nå. Føler jeg er så utålmodig og enspora om dagen. Klarer liksom ikke tenke på noe annet, og blir så skuffa. Hva kan murringene være, da? Jeg pleier å få det samme dag som TR kommer, og min IKM er 26.6, hvis syklusen er tilbake i riktig spor, da.
kan det ha noe å si at jeg brukte vanlig 25mlU/ml? Mange som sier det virker helt likt som tidlig selv om det er 10.
I dag sank tempen til under linja og da er vel all tvil (og håp ) borte. I det minste lærte jeg litt om temping denne mnd, og ble kjent med dere bra damer! Synes vi har mange streker tilgode denne PP i denne gruppa så nå setter jeg alt av god energi på alle dere <3 neste runde blir litt mer tilbakelent for min del pga vaksine og ferie, men man skal aldri si aldri- irriterende folk sier jo at det er da det skjer... lykke til damer (kan settes på TR)
Æsj.. Kjørte nettopp på apoteket og kjøpte en 10pk metode strimmeltester. Blendahvit test på CD35 Kjenner jeg ble utrolig skuffet og måtte gråte litt.. Da kommer vel tr i dag eller i morgen..
Ja, vanvittig skuffende IKM uke.. Var vel bare to-tre stykker som ble gravide?