Å der kom TR traff nok ikke EL denne måneden. Hvis det klaffer neste runde så blir termin rundt 31.mars da skal prøve mer aktivt neste måned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Glad for at kroppen er i «rute» i det minste, men merker godt at det er mye sterkere smerter og annerledes blødning nå etter MAen sikkert bra å få ut restene hvor mange dpo er du og tester du hver dag eller sjeldnere for å se om testene blir sterkere igjen?
Krysser fingrene for alle som ikke har fått tr enda!
Å der kom TR traff nok ikke EL denne måneden. Hvis det klaffer neste runde så blir termin rundt 31.mars da skal prøve mer aktivt neste måned!
Ja, tenker det blir godt for kroppen å nullstille seg, vi får satse på at ny spire kommer snart for oss begge
Tror jeg er 9DPO, men vet jo ikke helt sikkert når EL var. Tester hver dag, og nå er det virkelig ikke mye hcg igjen Deilig! Det skal i alle fall være mulig å sjekke om den stiger igjen, men har ikke helt troen, tipper kroppen trenger en syklus for å komme i rute igjen her og kanskje
Vis vedlegget 359477
Jeg kan også settes på tr.. bare å begynne ny nedtelling.
Såååå kjedelig med så mange tanter på besøk!
Vi får telle sammenJeg kan også settes på tr.. bare å begynne ny nedtelling.
Er det bare ønsketenkning eller klarer noen av dere og myse dere frem til det jeg ser ? Veldig veldig svakt selvfølgelig!
Er det bare ønsketenkning eller klarer noen av dere og myse dere frem til det jeg ser ? Veldig veldig svakt selvfølgelig!
Testene dine er alle negative. Du startet en ny syklus da jeg så CD 1 (det er ikke nødvendig å teste på CD 1 under af). Det er mulig at du har eggløsning med lave lh-nivåer. Noen kan fortsatt ha eggløsning innen 0,6-0,8. Du kan midlertidig BBT samtidig for å dobbeltsjekke din eggløsning.Blendahvit test i går… forventet mens før helgen som var… skjønner ingenting! Men tror jeg hadde el for 12-13 dager siden! Kan dere hjelpe meg å tolke el-testene? Har lagt dem inn i Premom. Strekene blir jo gradvis svake og nå er de nesten usynlige! Må vel være fordi el har vært og at jeg mest sannsynlig hadde peak dagen før første test? Ga dette noen mening?
hadde ma 20 mai, 5 uker siden på torsdag som kommer….
Hei. Vi prøver ikke, men fikk det for meg at jeg skulle teste i går. På utvannet urin. Og så skulle jeg ta en ny test i morges på første dotur, og det glemte jeg. Men klarte ikke dy meg, så tok en test 1 1/2 time etter første dotur og jeg skimter noe der også.
Legger ved bilder. Den første tatt på em i går på utvannet urin og den andre i morges, på dotur nr 2
Forrige mnd testet jeg også, men da var de helt blenda hvite..
Jeg ser!!Er det bare ønsketenkning eller klarer noen av dere og myse dere frem til det jeg ser ? Veldig veldig svakt selvfølgelig!
Jeg ser noe på den øversteHei. Vi prøver ikke, men fikk det for meg at jeg skulle teste i går. På utvannet urin. Og så skulle jeg ta en ny test i morges på første dotur, og det glemte jeg. Men klarte ikke dy meg, så tok en test 1 1/2 time etter første dotur og jeg skimter noe der også.
Legger ved bilder. Den første tatt på em i går på utvannet urin og den andre i morges, på dotur nr 2
Hei. Vi prøver ikke, men fikk det for meg at jeg skulle teste i går. På utvannet urin. Og så skulle jeg ta en ny test i morges på første dotur, og det glemte jeg. Men klarte ikke dy meg, så tok en test 1 1/2 time etter første dotur og jeg skimter noe der også.