❤️ IKM uke 25 ❤️

11 dpo :) Tror jeg tørr å settes på gravid :nailbiting:
Håper det kommer noen symptomer snart, fordi tror egentlig ikke på det når symptomene helt fraværende :confused:

Vedlegg

• 6DE0A853-0580-4D4B-8960-71CBB31A63A6.jpeg
    6DE0A853-0580-4D4B-8960-71CBB31A63A6.jpeg
    992,5 KB · Visninger: 105
Last edited:
Føler jeg skriver og maser mye på denne tråden :hilarious: Er så utålmodig på å få en positiv test, eller mens. Vil vite! Dette er mine symptomer:
- vonde nipler siden 5 dpo (ikke selve puppen, kun niplene - er det et symptom? Trodde hele puppen skulle bli vond)
- de to siste dagene har jeg kjent på kvalme
- synes jeg lukter mye rart og sterkt
- idag har jeg hadd vondt i lysken (?). Kommer sånn plutselig å går over like fort. Men noe er det.

føler liksom alt dette like gjerne kan være tegn på at tr er på tur, og siden jeg ikke får en klar positiv test så mistet jeg veldig håpet. Har trodd jeg er 11 dpo idag, men etter å ha lest meg litt opp kan det faktisk være jeg bare er 9 dpo..

Føler jeg skriver og maser mye på denne tråden :hilarious: Er så utålmodig på å få en positiv test, eller mens. Vil vite! Dette er mine symptomer:
- vonde nipler siden 5 dpo (ikke selve puppen, kun niplene - er det et symptom? Trodde hele puppen skulle bli vond)
- idag har jeg hadd vondt i lysken (?). Kommer sånn plutselig å går over like fort. Men noe er det.

føler liksom alt dette like gjerne kan være tegn på at tr er på tur, og siden jeg ikke får en klar positiv test så mistet jeg veldig håpet. Har trodd jeg er 11 dpo idag, men etter å ha lest meg litt opp kan det faktisk være jeg bare er 9 dpo..
Det som er vanskelig med disse symptomene, er at de KAN være tegn på både TR og graviditet. Pleier du å få noe av dette du nevner? De ligament/lysken smertene er pyton!:hungover:

Det som er vanskelig med disse symptomene, er at de KAN være tegn på både TR og graviditet. Pleier du å få noe av dette du nevner? De ligament/lysken smertene er pyton!:hungover:

Helt ærlig, aner ikke :hilarious: aldri lagt merke til det i alle fall.. det jeg VET er at jeg ikke har hadd vonde nipler. Så vonde som de er nå så ville jeg merket meg det. Dette er bare 2 pp og jeg vet helt sikkert at jeg ikke hadde det forrige pp. Heller ikke smerter i lysk.

Haha føler jeg selv kunne gitt en dag til dag oppdatering av symptomer :hilarious: dette med lyskesmerter var et klart tegn for meg da jeg var gravid første gang for det hadde jeg aldri opplevd før - det er også hovedgrunnen til at jeg tviler på at jeg ergravid denne gangen for det har jeg ikke hatt noe av -

Om enn det er sånn at når man har vært gravid før så trenger ikke livmoren å strekke seg like mye i begynnelsen så man ikke får sånt ubehag da? o_O

Testet for en liten halvtime siden, og sier bare:

Utvendig er jeg rolig og avslappet, og innvendig sier jeg OMGOMGOMGOMG!!:nailbiting:

Min venninne uten streksyn ser også streken LETT, og den er rosa! Men jeg jubler ikke før jeg ser en tydelig økning om en dag eller to, for siste så økte de jo ikke...men allerede er den MYE sterkere enn noen av testene jeg tok sist gang når det ble kjemisk! Og urinen var ganske så utvanna, så jeg dyppa og tenkte jaja, hvis den er negativ så kan det være maaange grunner til det!

Tar en til i kveld tenker jeg. Drikker ingenting nå fram til neste gang jeg blir helt tissetrengt;)

Edit: måtte få heeelt riktig lys, og endre kontrast og masse for å få streken fram på bilde forrige gang. Nå var det bare "åpne kamera, knips":D

ååå gratulerer!! Krysser alt dor at den holder! :excited001

blendahvite tester her, og fikk sterke mensensmerter i går, og i dag kom tr. :shifty: Det positive er at kroppen hoppa rett inn i perfekt syklus etter MA hvor «det» kom ut for akkurat 4 uker siden. Optimistisk til neste mnd ❤️

Hvordan går det med deg da, er kroppen i rute igjen etter MA-en? ❤️

Edit: Du postet oppdatering samtidig som jeg postet spørsmål @Orkidé30 :sorry:

Så kjedelig at tanten kom på besøk, ønsker deg masse lykke til videre, neste PP sitter den ❤️

Ble veldig optimistisk tidligere i dag, da jeg begynte å spotte brunt, ganske "tørt" på en måte. Og to dager for tidlig! 8 dpo (har kort lutealfase)
Så måtte det såklart bli mer rødlig etterhvert, så nå er jeg spent på hvordan dagene fremover blir.

Med yngstemann hadde jeg fem dagers festeblødning, såpass at jeg startet ny syklus i ff. Var til slutt da jeg synes jeg hadde ventet veldig lenge på ny el at jeg tok test, som var så klar for dagen.

Men, i påsken fikk jeg også blødning to dager før ikm, men den forsvant over i ordentlig kraftig mens og sjansen over.

Uff gruer meg til de neste dagene. Testet tidligtest bpde i morges og ettermiddag, ingen strek, så det er vel bare å vente litt til..20210620_212411.jpg 20210620_061925.jpg

blendahvite tester her, og fikk sterke mensensmerter i går, og i dag kom tr. :shifty: Det positive er at kroppen hoppa rett inn i perfekt syklus etter MA hvor «det» kom ut for akkurat 4 uker siden. Optimistisk til neste mnd ❤️

Såå kjedelig at tr har kommet!:( men, som du sier, godt at kroppen ikke er helt på bærtur. Masse masse lykke til neste PP! Ennå litt tid å bli med i marsgruppa!:Heartred

Ble veldig optimistisk tidligere i dag, da jeg begynte å spotte brunt, ganske "tørt" på en måte. Og to dager for tidlig! 8 dpo (har kort lutealfase)
Så måtte det såklart bli mer rødlig etterhvert, så nå er jeg spent på hvordan dagene fremover blir.

Veldig spent på dine vegne! Håper det ikke er for sent!:Heartpink det var en kort lutealfase ja. Du tar ikke medisiner for å forlenge?

Back
Topp