Min pleier å synke samme dag eller dagen førNår synker tempen før TR? Gadd ikke de to forrige dagene for sikker på det ikke klaffet men i dag har den steget litt igjen...
Vis vedlegget 359353
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min pleier å synke samme dag eller dagen førNår synker tempen før TR? Gadd ikke de to forrige dagene for sikker på det ikke klaffet men i dag har den steget litt igjen...
Vis vedlegget 359353
Takk for svar <3Hos meg synker det dagen tr kommer
Ok, takk for svar <3Det varierer fra person til person, også litt fra syklus til syklus. Min temp synker dagen før eller samme dag som TR kommer
Ok, takk <3Min pleier å synke samme dag eller dagen før
WOW! gratulerer! Da fikk vi begge knallsterke 11DPO tester!11 dpo Tror jeg tørr å settes på gravid
Håper det kommer noen symptomer snart, fordi tror egentlig ikke på det når symptomene helt fraværende
Wow, her finnes det jo ikke rom for tvil! Gratulerer SÅ mye!!!11 dpo Tror jeg tørr å settes på gravid
Håper det kommer noen symptomer snart, fordi tror egentlig ikke på det når symptomene helt fraværende
11 dpo Tror jeg tørr å settes på gravid
Det som er vanskelig med disse symptomene, er at de KAN være tegn på både TR og graviditet. Pleier du å få noe av dette du nevner? De ligament/lysken smertene er pyton!Føler jeg skriver og maser mye på denne tråden Er så utålmodig på å få en positiv test, eller mens. Vil vite! Dette er mine symptomer:
- vonde nipler siden 5 dpo (ikke selve puppen, kun niplene - er det et symptom? Trodde hele puppen skulle bli vond)
- de to siste dagene har jeg kjent på kvalme
- synes jeg lukter mye rart og sterkt
- idag har jeg hadd vondt i lysken (?). Kommer sånn plutselig å går over like fort. Men noe er det.
føler liksom alt dette like gjerne kan være tegn på at tr er på tur, og siden jeg ikke får en klar positiv test så mistet jeg veldig håpet. Har trodd jeg er 11 dpo idag, men etter å ha lest meg litt opp kan det faktisk være jeg bare er 9 dpo..
Det som er vanskelig med disse symptomene, er at de KAN være tegn på både TR og graviditet. Pleier du å få noe av dette du nevner? De ligament/lysken smertene er pyton!
Føler jeg skriver og maser mye på denne tråden Er så utålmodig på å få en positiv test, eller mens. Vil vite! Dette er mine symptomer:
- vonde nipler siden 5 dpo (ikke selve puppen, kun niplene - er det et symptom? Trodde hele puppen skulle bli vond)
- de to siste dagene har jeg kjent på kvalme
- synes jeg lukter mye rart og sterkt
- idag har jeg hadd vondt i lysken (?). Kommer sånn plutselig å går over like fort. Men noe er det.
føler liksom alt dette like gjerne kan være tegn på at tr er på tur, og siden jeg ikke får en klar positiv test så mistet jeg veldig håpet. Har trodd jeg er 11 dpo idag, men etter å ha lest meg litt opp kan det faktisk være jeg bare er 9 dpo..
Testet for en liten halvtime siden, og sier bare:
Utvendig er jeg rolig og avslappet, og innvendig sier jeg OMGOMGOMGOMG!!
Min venninne uten streksyn ser også streken LETT, og den er rosa! Men jeg jubler ikke før jeg ser en tydelig økning om en dag eller to, for siste så økte de jo ikke...men allerede er den MYE sterkere enn noen av testene jeg tok sist gang når det ble kjemisk! Og urinen var ganske så utvanna, så jeg dyppa og tenkte jaja, hvis den er negativ så kan det være maaange grunner til det!
Tar en til i kveld tenker jeg. Drikker ingenting nå fram til neste gang jeg blir helt tissetrengt
Edit: måtte få heeelt riktig lys, og endre kontrast og masse for å få streken fram på bilde forrige gang. Nå var det bare "åpne kamera, knips"
11 dpo Tror jeg tørr å settes på gravid
gratulerer!!
Hvordan går det med deg da, er kroppen i rute igjen etter MA-en?
blendahvite tester her, og fikk sterke mensensmerter i går, og i dag kom tr. Det positive er at kroppen hoppa rett inn i perfekt syklus etter MA hvor «det» kom ut for akkurat 4 uker siden. Optimistisk til neste mnd
Ble veldig optimistisk tidligere i dag, da jeg begynte å spotte brunt, ganske "tørt" på en måte. Og to dager for tidlig! 8 dpo (har kort lutealfase)
Så måtte det såklart bli mer rødlig etterhvert, så nå er jeg spent på hvordan dagene fremover blir.