❤️ IKM uke 25 ❤️

11 dpo og negativ test. Legger jeg godviljen til ser jeg hvor streken skal være. Får se igjen om et par dager :meh: Ikke tidlig test, så håpet lever fortsatt.

Jeg har heller ikle brukt tidlig test. Hadde virkelig håpet streken skulle være tydeligere idag.. kan såvidt skimte noe. Så den bedre på testen i går kveld. For en berg og dalbane dette er :(:banghead:

Hvorfor kjøper jeg rfsu:banghead: jeg har fått tydelig skyggestrek på de 2 ganger uten å være gravid. Ble tom for tester i går og måtte bare ta med en rfsu fra butikken. Jeg tok såklart ikke vare på urin til testen var ferdig, så jeg kan ikke ta en digital nå. Men tenker den er litt svak for digital?

Prøv den digitale i morgen tidlig? :smiley-angelic001 Jeg ble så skuffet idag.. nå må det snart komme strek eller mens. Blir helt gåen av disse dagene :hilarious:

Jeg har heller ikle brukt tidlig test. Hadde virkelig håpet streken skulle være tydeligere idag.. kan såvidt skimte noe. Så den bedre på testen i går kveld. For en berg og dalbane dette er :(:banghead:
Jeg ser dine ganske lett, så satser på at det bare er naturlige svigninger så tidlig. Har troa på dine :)

Jeg ser dine ganske lett, så satser på at det bare er naturlige svigninger så tidlig. Har troa på dine :)

Åh, så godt å høre deg si det! :Heartred Takk! Håper du har rett, men har mistet litt troa. Samtidig har jeg noen symptomer, men er redd det er innbilning :hilarious: eneste som ikke er innbilning er de ømme niplene, de er for vonde til å ikke være virkelig, hehe

Åh, så godt å høre deg si det! :Heartred Takk! Håper du har rett, men har mistet litt troa. Samtidig har jeg noen symptomer, men er redd det er innbilning :hilarious: eneste som ikke er innbilning er de ømme niplene, de er for vonde til å ikke være virkelig, hehe
Er flere som opplever sterkere streker på ettermiddag enn morran! Prøv igjen senere etter å ha holdt deg en stund??:)

Øverste i går kveld, 10 DPO. Nederste fra nå istad, 11 DPO. Synes nå det var litt voldsomt når man ikke egentlig forventa strek i det hele tatt i går, til den knallpositive testen både i går kveld, og enda mer idag:wideyed:

Vedlegg

• PhotoGrid_Plus_1624172396269.jpg
    PhotoGrid_Plus_1624172396269.jpg
    1,5 MB · Visninger: 105
12 dpo...
Så da håper jeg tr kommer snart så neste pp kan starte:angelic::angelic:

Vedlegg

• E10FA79E-8846-4D2B-A9FC-1D95DF85C2FA.jpeg
    E10FA79E-8846-4D2B-A9FC-1D95DF85C2FA.jpeg
    722,1 KB · Visninger: 92
Jeg tok ikke test på morgenurin i dag, siden gårsdagens test var helt blenda. Men nå kjenner jeg på murring i korsryggen, og har kjentes ut som om puppene er i gang med å bli ømme Hei symptomjakt

Tidlig i løpet er det nok ganske viktig. Da blir nivået HCG mer konstentrert også, men tror ikke man må holde seg helt ekstremt lenge, bare ikke drikk fra første til andre dobesøk og hold deg det du orker:)
Takk for svar :-) jeg har visst ikke «test tidlig»-strimler, men hun vanlige. Kanskje jeg bare bør vente til i morgen tidlig!

Så spennende med tester her og gratulerer til de med positiv test!

Her er det kun et symptom igjen, litt av og på kvalme, men det har jeg ofte uansett... Tester ikke før IKM som er ons/tors for sist fikk jeg ikke positiv før 2 dager etter IKM uansett

Tok en test i dag, 8? dpo. Blendahvit, som forventet.. Nå skal jeg prøve å vente hvertfall to dager med å ta en ny! Ønsk meg lykke til med det :angelic:

12 dpo...
Så da håper jeg tr kommer snart så neste pp kan starte:angelic::angelic:

Aaargh, så kjedelig :wtf: Føler det på samme måte med «sene» negative tester, TR kan liksom ikke komme fort nok da :dead: Men håper selvfølgelig det dukker opp en strek hos deg snart da :happy:

Når synker tempen før TR? Gadd ikke de to forrige dagene for sikker på det ikke klaffet men i dag har den steget litt igjen...

20413B6E-7D80-4226-974B-0725D5070E44.jpg

Krysser fingrene for deg! Var hvertfall ikke tvil på den i går kveld, så satser på at dagens test kun skyldes fargestoffvariasjoner e.l. Jeg har fortsatt troen og venter spent på å se neste:joyful:

Takk:Heartred skal prøve ta en senere også!

Back
Topp