❤️ IKM uke 25 ❤️

TR her og. Men håper fortsatt på marsbaby (med en eventuell termin 1.april:D).
Gratulerer til dere med to streker:Heartpink

Klarte ikke vente, og tok en tidligtest. 5 dager før IKM. Heeelt hvit.. Så nå har jeg mistet litt håpet her!

Blenda 12 DPO.. dermed sier jeg meg ferdig med testing denne PP og venter tanta om et par dager. Jævlig dritt- unnskyld uttrykket :( Grattis til dere med to streker <3

Nå er jeg så lei disse skyggestrekene som aldri blir sterkere :( denne er tatt nå i formiddag.. kanskje litt utvannet urin, men uansett.. LEI! Er en plass mellom 10-12 dpo idag:banghead:

Vedlegg

• 75B5D39D-232B-4EEE-90A5-081A7B361C7F.jpeg
    75B5D39D-232B-4EEE-90A5-081A7B361C7F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 123
Any thoughts? Klarer ikke bestemme meg :P

Vedlegg

• 79002734-5285-4DCC-9FDF-E8AB41D1BAE3.jpeg
    79002734-5285-4DCC-9FDF-E8AB41D1BAE3.jpeg
    1.023,4 KB · Visninger: 123
Tok to type tester nå, blenda begge to. Så da venter jeg bare på tr som er for forventet en gang mellom onsdag og fredag :( så nedtur… hadde en følelse av at noe var på gang pga de ømme niplene.

Tok to type tester nå, blenda begge to. Så da venter jeg bare på tr som er for forventet en gang mellom onsdag og fredag :( så nedtur… hadde en følelse av at noe var på gang pga de ømme niplene.

Jeg har sett testene du har lagt ut i den andre tråden, og synes det er så merkelig at du fikk så mange skyggestreker. Noen av de var det jo også farge på? Huff, som om det ikke er fælt nok å få EN skyggestrek liksom.. :sorry: Ifht symptomene du har kjent på, har det avtatt eller kjenner du det fremdeles?

Jeg har sett testene du har lagt ut i den andre tråden, og synes det er så merkelig at du fikk så mange skyggestreker. Noen av de var det jo også farge på? Huff, som om det ikke er fælt nok å få EN skyggestrek liksom.. :sorry: Ifht symptomene du har kjent på, har det avtatt eller kjenner du det fremdeles?

Ja, det er frustrerende med skyggestreker, men om de faktisk var «gravid-streker» burde de vel blitt sterkere nå. Niplene er enda veldig ømme, kjenner stikking i mage/lysk (startet i går), men er vel bare tr som gjør seg klar. Aldri hadd vondt i niplene før da, men ingenting overraske lengre.. :banghead:

Blendahvit test i går… forventet mens før helgen som var… skjønner ingenting! Men tror jeg hadde el for 12-13 dager siden! Kan dere hjelpe meg å tolke el-testene? Har lagt dem inn i Premom. Strekene blir jo gradvis svake og nå er de nesten usynlige! Må vel være fordi el har vært og at jeg mest sannsynlig hadde peak dagen før første test? Ga dette noen mening?

hadde ma 20 mai, 5 uker siden på torsdag som kommer….

Vedlegg

• 0BAEE5E9-402E-4D1D-9189-1EBD2AE36F17.jpg
    0BAEE5E9-402E-4D1D-9189-1EBD2AE36F17.jpg
    63,4 KB · Visninger: 77
Last edited:
Veldig spent på dine vegne! Håper det ikke er for sent!:Heartpink det var en kort lutealfase ja. Du tar ikke medisiner for å forlenge?

Nei, har tenkt tanken. Mannen mener vi ikke trenger, siden vi har klart det tre ganger før (2 barn og en sa).
Men, så hsr jeg blitt 39 år, og vi prøvde jo 26 pp med førstemann...

9 dpo i dag, tok både vanlig og tidligtest. So far no good
20210621_065116.jpg

Edit: Du postet oppdatering samtidig som jeg postet spørsmål @Orkidé30 :sorry:

Så kjedelig at tanten kom på besøk, ønsker deg masse lykke til videre, neste PP sitter den ❤️

Takk! ❤️ Glad for at kroppen er i «rute» i det minste, men merker godt at det er mye sterkere smerter og annerledes blødning nå etter MAen :wacky: sikkert bra å få ut restene :-) hvor mange dpo er du og tester du hver dag eller sjeldnere for å se om testene blir sterkere igjen? ❤️

Krysser fingrene for alle som ikke har fått tr enda! ❤️

Back
Topp