Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedelig føler med degBlenda test 13dpo, så da ble det ikke klaff denne mnd.
Kan settes på TR :/
TR her og. Men håper fortsatt på marsbaby (med en eventuell termin 1.april).
Gratulerer til dere med to streker
Tusen takk, det samme til deg!Aargh, så kjipt! Sender masse lykkeønskninger videre til dere begge
Any thoughts? Klarer ikke bestemme meg
Any thoughts? Klarer ikke bestemme meg
11 eller 12. Så ikke veldig optimistisk, men kan såvidt skimte noe selv. InnimellomJeg ser en svak strek!! Hvor mange DPO er du?
11 eller 12. Så ikke veldig optimistisk, men kan såvidt skimte noe selv. Innimellom
Tok to type tester nå, blenda begge to. Så da venter jeg bare på tr som er for forventet en gang mellom onsdag og fredag så nedtur… hadde en følelse av at noe var på gang pga de ømme niplene.
Jeg har sett testene du har lagt ut i den andre tråden, og synes det er så merkelig at du fikk så mange skyggestreker. Noen av de var det jo også farge på? Huff, som om det ikke er fælt nok å få EN skyggestrek liksom.. Ifht symptomene du har kjent på, har det avtatt eller kjenner du det fremdeles?
Veldig spent på dine vegne! Håper det ikke er for sent! det var en kort lutealfase ja. Du tar ikke medisiner for å forlenge?
Edit: Du postet oppdatering samtidig som jeg postet spørsmål @Orkidé30
Så kjedelig at tanten kom på besøk, ønsker deg masse lykke til videre, neste PP sitter den