❤️ IKM uke 25 ❤️

I det ene øyeblikket kjenner jeg ingenting, sikker på at det ikke gikk denne gangen. Plutselig kjenner jeg alt, oppblåst, stikking og murring, og får troa. For en berg og dal bane disse dagene. 2/3 dager til test :nailbiting:

I det ene øyeblikket kjenner jeg ingenting, sikker på at det ikke gikk denne gangen. Plutselig kjenner jeg alt, oppblåst, stikking og murring, og får troa. For en berg og dal bane disse dagene. 2/3 dager til test :nailbiting:

Enig! Jeg har fortsatt ømme nipler da.. eneste som gjør at jeg fortsatt har håp. Idag har jeg kjent litt på kvalme også, men det kan være så mange grunner til det… :bored:

Skikkelig symptomkavalkade her i dag :hilarious: kan nå legge til kvalm av matos, oppblåst til tusen, sensitive brystvorter og sinnsykt trøtt - den siste kan nok være en bivirkning av covid vaksinen som jeg fikk dose nr 2 av for en uke siden, og som er hovedgrunnen til at vi ikke skulle begynne å prøve helt enda:wacky:

Juhuuu! Påfyll av både tidlig- og vanlige tester fra Babyplan i dag. Små prøvergleder :D (Men litt snurt over at de ikke hadde lagt med sjokkis denne gangen :hilarious:)

9 dpo og negativ test. Følte alle symptomene plutselig forsvant også :hilarious: skal prøve å holde meg til søndag før jeg tar ny test. Forrige gang var testene negativ på 9 dpo men positiv på 11 dpo :rolleyes: men ble litt skuffa i dag og føler det ikke gikk denne måneden.

9 dpo og negativ test. Følte alle symptomene plutselig forsvant også :hilarious: skal prøve å holde meg til søndag før jeg tar ny test. Forrige gang var testene negativ på 9 dpo men positiv på 11 dpo :rolleyes: men ble litt skuffa i dag og føler det ikke gikk denne måneden.
Håper det er mer enn en strek hos deg i morgen:happy:

Samme som meg i dag. Selvom jeg unner alle positiv så kjenner jeg at det påvirker meg å få negativt resultat på dager andre får pos... så føler meg så kjip og mislykka :(

Negativ idag også. Begynner å miste håpet :banghead: Fortsatt ømme nipler da. Skikkelig ømme. De har vært der siden 5 dpo. Idag er jeg 10 dpo.

10 DPO i dag, og enda høyere temp:nailbiting: ligger her tissetrengt og klarer ikke bestemme meg for om jeg vil teste nå, eller i kveld:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210619-081857_FF App.jpg
    Screenshot_20210619-081857_FF App.jpg
    234,8 KB · Visninger: 65
Helt blenda her også, cirka 7/8 DPO. Men jeg aner jo ikke om syklusen er i rute. Det er så kjipt å ikke ha kontroll over den etter MA i mars. Det føles så lenge siden, og jeg skulle så veldig ønske at jeg snart kan bli gravid igjen.

Vedlegg

• 952B8839-F2C8-4500-9544-1A2F73A7F993.jpeg
    952B8839-F2C8-4500-9544-1A2F73A7F993.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 71
Helt blenda tidligtest i dag og, 11 dpo. Har i grunnen gitt opp denne pp, for det burde jo gitt utslag på tidligtest nå:(

8dpo og jeg våkna med megaømme bryster der brystvorteområde dessuten er blitt større :wideyed: altså, her MÅ det jo være noe på gang. Men er vel litt tidlig å teste... :nailbiting:

Back
Topp