Tingen
Blir kjent med forumet
Åå, håperKan absolutt være festeblødning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, håperKan absolutt være festeblødning!
Fikk en skygge på tørka test, det har jeg ikke fått tidligere med denne typen. Noen som har erfaringer med makesure? Umulig å få den på bilde, men jeg ser den veldig godt selv
I det ene øyeblikket kjenner jeg ingenting, sikker på at det ikke gikk denne gangen. Plutselig kjenner jeg alt, oppblåst, stikking og murring, og får troa. For en berg og dal bane disse dagene. 2/3 dager til test
Så spennende!! Dessverre ingen erfaring med makesure, men jeg ville tatt en test til!
Håper det er mer enn en strek hos deg i morgen9 dpo og negativ test. Følte alle symptomene plutselig forsvant også skal prøve å holde meg til søndag før jeg tar ny test. Forrige gang var testene negativ på 9 dpo men positiv på 11 dpo men ble litt skuffa i dag og føler det ikke gikk denne måneden.
Samme som meg i dag. Selvom jeg unner alle positiv så kjenner jeg at det påvirker meg å få negativt resultat på dager andre får pos... så føler meg så kjip og mislykka9 dpo og negativ test. Følte alle symptomene plutselig forsvant også skal prøve å holde meg til søndag før jeg tar ny test. Forrige gang var testene negativ på 9 dpo men positiv på 11 dpo men ble litt skuffa i dag og føler det ikke gikk denne måneden.
Helt blenda, 8 dpo.
Dette det lovende ut10 DPO i dag, og enda høyere temp ligger her tissetrengt og klarer ikke bestemme meg for om jeg vil teste nå, eller i kveld
10 DPO i dag, og enda høyere temp ligger her tissetrengt og klarer ikke bestemme meg for om jeg vil teste nå, eller i kveld