❤️ IKM uke 25 ❤️

ja, blir nok ny test i morgen:shy:

Kjenner det jeg og, men vanskelig å vente til IKM, for tenk om det plutselig blir to streker...:rolleyes::nailbiting:

Ja, det er akkurat det.. jeg tester nok daglig fram til IKM nå. Det positive er jo at det er veldig lett å stå opp om morgenen, for jeg er så spent på test, hehehe

Henger meg på her jeg, litt sent, og prøver ikke helt enda, men får så sykt graviditetssymptomer mellom el og IKM at jeg begynner å tro jeg er gravid, selv om sjansen er liten da vi bevisst unngikk sengekos rundt el (3 dager før og tre dager etter).

Men så sitter jeg her med ulvehunger, småkvalm, halsbrann, trøtt, øm livmor... Ja litt av alt, og sist jeg var gravid fikk jeg jo symptomer så sykt tidlig.

Får nok fasiten 23/24 juni - i mellomtiden heier jeg på dere og håper det blir mange positive tester denne runden!

Henger meg på her jeg, litt sent, og prøver ikke helt enda, men får så sykt graviditetssymptomer mellom el og IKM at jeg begynner å tro jeg er gravid, selv om sjansen er liten da vi bevisst unngikk sengekos rundt el (3 dager før og tre dager etter).

Men så sitter jeg her med ulvehunger, småkvalm, halsbrann, trøtt, øm livmor... Ja litt av alt, og sist jeg var gravid fikk jeg jo symptomer så sykt tidlig.

Får nok fasiten 23/24 juni - i mellomtiden heier jeg på dere og håper det blir mange positive tester denne runden!

Hei! Du er velkommen til å henge med oss :D Så spennende med så mange symptomer da! Heia heia! :dummy::dummy1: Det er jo håp selv om man ikke treffer rett på EL og, satser på noen utholdende svømmere :joyful:

Vil du at jeg skal legge deg til i listen? Send inn linjen med info i så fall, så legger jeg deg til :happy:

sniker litt fra ikm uke 23 her... Vi hadde sex 6 dager før el.. å jeg ble gravid :hilarious: Så godt mulig du er gravid altså! :angelic::angelic:

Okei, føler kaaaanskje det er noe her..? Stirrer selvfølgelig i alle mulige lys og vinkler og føler kanskje jeg kan skimte noe ultrasvakt? Vet ikke om jeg får det frem på bildet engang :nailbiting: 8 dpo idag...

Vedlegg

• 52C0B3F8-E4F3-4119-8AC2-250E8B3000CB.jpeg
    52C0B3F8-E4F3-4119-8AC2-250E8B3000CB.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 124
  • 24959D0F-DB25-451E-BADC-717AF07CE621.jpeg
    24959D0F-DB25-451E-BADC-717AF07CE621.jpeg
    108,9 KB · Visninger: 119
Okei, føler kaaaanskje det er noe her..? Stirrer selvfølgelig i alle mulige lys og vinkler og føler kanskje jeg kan skimte noe ultrasvakt? Vet ikke om jeg får det frem på bildet engang :nailbiting: 8 dpo idag...

Ser!!! :D Og så bare 8 DPO, kjempebra :woot:

sniker litt fra ikm uke 23 her... Vi hadde sex 6 dager før el.. å jeg ble gravid :hilarious: Så godt mulig du er gravid altså! :angelic::angelic:

Oi det var godt jobba! Jeg tror nok det var et øyeblikks paranoia mer enn noe annet, men fint å kunne dele det et sted ihvertfall :hilarious:

Hei! Du er velkommen til å henge med oss :D Så spennende med så mange symptomer da! Heia heia! :dummy::dummy1: Det er jo håp selv om man ikke treffer rett på EL og, satser på noen utholdende svømmere :joyful:

Vil du at jeg skal legge deg til i listen? Send inn linjen med info i så fall, så legger jeg deg til :happy:

Hihi takk, tror jeg holder meg her i bakgrunnen enn så lenge, er nok bare kroppen og hodet som tuller med meg:shy: men blir gøy å se når det begynner å bli positive tester her inne!

Ser!:D

Prøver meg såvidt her etter to måneders prøvepause...

Tolilla - 39 - PP1 - B3 - EL 12.06 - IKM 22.06

Er det flere som har mye murringer nesten en uke før forventet mens? Dette er PP3, og har hatt det likt de to andre PPene også - og jeg fikk svake positive tester de to forrige gangene også (kjemisk). Lurer på om det kan være noe på gang nå o_O

Kveldens siste «spam» fra denne testetøsa :angelic: Øverste er one step tidligtest fra eBay (jeg får veeldig ofte skygge på disse så stoler ikke på denne. Men har 40 stk å bruke opp :smiley-ashamed004).
Nederste er vanlig fra babyplan. Føler jeg ser «noe» på begge to :nailbiting:
Har dog 0 symptomer o_O

Vedlegg

• 437EAF36-BDB7-42A2-93F8-03066127F129.jpeg
    437EAF36-BDB7-42A2-93F8-03066127F129.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 107
Kveldens siste «spam» fra denne testetøsa :angelic: Øverste er one step tidligtest fra eBay (jeg får veeldig ofte skygge på disse så stoler ikke på denne. Men har 40 stk å bruke opp :smiley-ashamed004).
Har dog 0 symptomer o_O

Ser på begge! ❤️ Håper den bare blir sterkere de neste dagene ❤️ Er det ikke typisk at man har minst symptomer når det faktisk klaffer da? :D Dessuten er 8DPO tidlig :happy:

Ser på begge! ❤️ Håper den bare blir sterkere de neste dagene ❤️ Er det ikke typisk at man har minst symptomer når det faktisk klaffer da? :D Dessuten er 8DPO tidlig :happy:

Ja, håååper sånn :angelic: når vi nå bikker over til Juli så har vi prøvd (veldig) aktivt i 1 år, hadde en kjemisk helt i starten og siden da bare helt blendahvite tester hver mnd. Så krysser fingrene for at disse supersvake skyggene blir sterkere :smiley-angelic001

Har dog 0 symptomer o_O

Jeg ser også streker på begge! Hååååper både for og med deg :hello2

Back
Topp