❤️ IKM uke 25 ❤️

Det går fint, la deg til på 21., du får bare si i fra om jeg skal flytte etter hvert :happy: Kjipt når prøvingen tar lang tid, henger meg med på den!

Men hva er ovusense? :)
Det går fint :joyful:

Ovusense er en vaginal temperaturmåler som man fører inn i skjeden over natten. Den er ganske liten og myk, så man skal ikle kjenne noe til den. Man kan koble den til telefonen om morgenen, og få kjernetemperatur uten å stå opp tidlig Koster nok litt og må bruke videresendingstjenester som shipito for å få den til Norge, men det tror jeg det er verdt når man ikke vet om eller når eggløsning har vært. Sett en del om den på YouTube og har veldig lyst til å prøve selv ❤️

Jeg er også 6 dpo! :joyful: Så spennende! Når tenker du ta første test?
Jeg er egentlig en vente å se om mensen kommer type. Men mannen vet når det er, og denne gangen har jeg lyst til å vite før han, da jeg har kjøpt en body det står «storebror» på til ettåringen.
Så har søndag/mandag i tankene :nailbiting:

Jeg er egentlig en vente å se om mensen kommer type. Men mannen vet når det er, og denne gangen har jeg lyst til å vite før han, da jeg har kjøpt en body det står «storebror» på til ettåringen.
Så har søndag/mandag i tankene :nailbiting:

Herregud så flink du er som klarer vente, hehe. Jeg har ikke sjans å vente så lenge :p

Jeg hadde helt kritthvit test i dag, og venter til søndag med å teste på nytt. Da er jeg 9/10 DPO. Hvis der blir hvitt da også, venter jeg tre-fire dager til.

Skal forsøke å ikke tolke alt som skjer i kroppen min som symptomer fremover. Det blir nok lettere sagt enn gjort, men jeg skal prøve i hvert fall :-)

Jeg hadde helt kritthvit test i dag, og venter til søndag med å teste på nytt. Da er jeg 9/10 DPO. Hvis der blir hvitt da også, venter jeg tre-fire dager til.

Skal forsøke å ikke tolke alt som skjer i kroppen min som symptomer fremover. Det blir nok lettere sagt enn gjort, men jeg skal prøve i hvert fall :)

Blendahvit her også idag. Er 7 DPO så det var nok litt optimistisk å teste idag allerede, men er jo så spennende!!

Dette var eneste grunnen til at jeg droppet test i dag- trangen var stor...

Vedlegg

• D435E92B-D506-4592-9FA1-905CC3B5B94A.png
    D435E92B-D506-4592-9FA1-905CC3B5B94A.png
    580,5 KB · Visninger: 94
Er fremdeles overraskende rolig i forhold til testing! Kanskje fordi jeg egentlig hadde tenkt å vente til IKM.

MEN...om det kommer noe antydning til strek på lørdag, så er jeg redd for jeg tester hver kveld:hilarious:

Nå er el-testene blitt helt svake igjen her, så traff vel ikke toppen! Men Premom sier jeg er 4 dpo så går ut ifra det da. Reiser på ferie på mandag og skal prøve å ikke teste før lørdag (ikmk)! Slappe av og nyte ferien! :cool05

Jeg har bare faset ut denne prøvinga litt denne gangen. Vi hadde sex 3 ganger før el, litt usikker på når den er, men sånn ca. Skulle egentlig fått inn en 4 runde men jeg bare orker virkelig ikke for tida. Huset står på hodet fordi vi flytter om en mnd og jeg kjenner vi er bare stressa begge to.

Uansett, jeg er 6 dpo i dag og SÅÅÅ FORBANNA KVAAAALM.... Jeg tror derimot ikke det er et symptom på noe som helst, for jeg har lagt merke til at jeg lett kan bli kvalm i dpo-land uavhengig av om jeg er gravid eller ikke. Sist gang var jeg jo bombesikker på at jeg var gravid pga det, men da kom plutselig mens 5 dager før tida.

Orker ihvertfall ikke begynne å teste enda :cat:

Jeg har bare faset ut denne prøvinga litt denne gangen. Vi hadde sex 3 ganger før el, litt usikker på når den er, men sånn ca. Skulle egentlig fått inn en 4 runde men jeg bare orker virkelig ikke for tida. Huset står på hodet fordi vi flytter om en mnd og jeg kjenner vi er bare stressa begge to.

Uansett, jeg er 6 dpo i dag og SÅÅÅ FORBANNA KVAAAALM.... Jeg tror derimot ikke det er et symptom på noe som helst, for jeg har lagt merke til at jeg lett kan bli kvalm i dpo-land uavhengig av om jeg er gravid eller ikke. Sist gang var jeg jo bombesikker på at jeg var gravid pga det, men da kom plutselig mens 5 dager før tida.

Orker ihvertfall ikke begynne å teste enda :cat:

Jeg får alltid masse «symptomer» i DPO-land :wacky: Så spennende med flytting da :happy:

Negativ test idag. 8 dpo. Synes niplene er mindre ømme også… :banghead: Blir gal av dpo land…

Negativ test 9 dpo:p

Jeg klarte ikke å vente til i morgen, jeg og lillesnupp har blitt forkjøla og er hjemme. Negativ test i dag 9 dpo:sorry: det klaffer nok ikke denne mnd heller, hvorfor skulle det gjøre det når det ikke har gjort det alle de andre mnd. Jeg har ikke lyst på ivf, men samtidig så vil jeg ikke vente mye lenger. Så på oktober skjer det! Mangler bare sædprøve av mannen nå, så er vi ferdig utredet.

8 og 9 DPO er veeeeeeldig tidlig da!:Heartpink

Her er oppdatert tempgraf fra 8 DPO:)

Vedlegg

• Screenshot_20210617-095336_FF App.jpg
    Screenshot_20210617-095336_FF App.jpg
    226,9 KB · Visninger: 55
Back
Topp